Thursday 27 December 2012

KERANA MENAIKKAN BILLBOARD INI YANG MENGAJAK UMAT ISLAM JOHOR TUTUP AURAT, NAMA BELIAU TERCICIR SEBAGAI CALON UMNO PADA PRU AKAN DATANG?????


Berita dari radio karat di Johor sedang kuat nyaring berkumandang bahawa ADUN Kemelah, YB Datuk Ayub Rahmat yang menggemparkan politik Johor dengan menyokong padu supaya hudud di laksanakan di Johor sebagai cara penyelesaian menentang gejala dan kegiatan jenayah yang semakin menjadi-jadi di negeri itu, tidak akan dicalonkan sebagai calon UMNO untuk mempertahankan DUN Kemalah Johor yang disandangi  beliau kini,  pada PRU 13 akan datang.

Dikhabarkan Ahli Parlimen Sekijang merangkap Ketua Bahagian UMNO Sekijang telah tidak menyenaraikan nama Ayub Rahmat sebagai salah seorang calon untuk diperimbangkan....Namanya secara sengaja dicicrkan.

Puncanya, difahamkan dari risikan yang boleh dipercayai,  ialah sifat YB Ayub Rahmat yang dikatakan suka melawan arus anutan politik yang dibawa oleh pucuk pimpinan UMNO peringkat negeri Johor maupun pusat.

Jika sebelum ini gegak gempita satu dunia pasal menyokong hudud, terbaru gelagat dan perangai beliau yang memacakkan billboard menyeru wanita umat Islam ( Muslimah ) jaga aurat dikawasan DUN nya di Kemelah.

Kempen tutup aurat anjuran beliau ini diberitakan tidak mendapat restu dan kurang disenangi oleh pucuk pimpinan UMNO Bahagian dan Negeri.

Jika benarlah akan maklumat ini maka sahlah dalam UMNO pemimpin yang mau membawa imej dan mesej Islam tiada mendapat tempat.

MASIH MENUNGGU RESPON DAN REAKSI MCA PIMPINAN CHUA SOI LEK BERKENAAN DENGAN BILLBOARD INI.

4 comments:

  1. Inilah yg terjadi kepada pemimpin UMNO yg menegakkan kebenaran.
    Yg tinggal dalam UMNO adalah perasuah, perompak, perogol, pelakon porno, pengfitnah dan macam macam jenis bakal ahli neraka.

    ReplyDelete
  2. umno tak suka pd kebaikkan dan org yg berbuat baik...UBAH!!!

    ReplyDelete
  3. ayub tercicir bkn sbb ape....slh dri sndri jgak...mnimbulkan kmarahan pnduduk kg...bile pnduduk kg dh mrh, xdenye nk pangkah dacing...silap2 DAP trus...haha...sbb tu baharum rs ayub xlayak dh sbb suke2 buat kputusan...bkn sbb isu ajk ttup aurat atau hudud yg mnyebabkan dia disingkir......dia da xwujud dlm ati pnduduk kg...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...