KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 31 December 2012

PADAN MUKA KERAJAAN PKR/PKR SELANGOR....AMBANG TAHUN BARU 2013 DIDATARAN MERDEKA SHAH ALAM TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN RAKYAT!!!!!!



Betullah seperti kata cai-cai UMNO termasuk para pemimpinnya... Rakyat Selangor sudah bosan dan muak dengan kerajaan PKR/PR Selangor pimpinan YAB Tan Sri Datuk Seri Abdul Khalid Ibrahim.

Lihat saja gambar yang dimuat naikkan suasaana di dataran Merdeka Shah Alam yang dirakamkan ketika acara baru nak bermula.

Mana ada orang nak datang beb!!!!

Gambar ni mungkin dituduh diedit menggunakan photoshop yang nampak begitu real sekali macam gambar tulen.

10 comments:

  1. ABU...ABU..ABU..ABU..ABU..ABU..
    Asal Bangang Umno!
    Asal Bengong Umno!
    Asal Bodek Umno!
    Asal Barghal Umno!
    Asal Bingai Umno!
    Asal Bergaduh Umno!
    Asal Boleh Umno!
    Asal UMNO?
    tu lah Umat Melayu Naif Otak nya!
    Pencenkan umno be end!
    Amin....
    hancurkan umno...
    Amin...
    be end ko ko be end!
    Amin....
    ko ko ko umno!
    Amin..
    umno ko ko be end!
    Amin3 ya Robbalalamin...
    Justru itu maka kita tunjukan solidariti rakyat prihatin yg inginkan perubahan!
    Ayuh...
    kita ramai2 ke Himpunan Kebangkitan Rakyat pd 12hb January 2013 di Stadium Merdeka!
    Kita realisasikan 1 juta kehadiran utk beri isyarat kpd SPR agar usah jdi kaldai tunggangan umno!!
    Kerajaan Be End usah pekak badak k!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuck osama. kau islam tak nampak macam islam. siot. bukan cara tu nak berdoa. Kang tak makbul kang. fuck that.

      Delete
    2. Btol tu..hidop umno...umno forever...tp...tu dulu aje...skrang aku dh lebih bijak...dorg dh xbole tipu ak lg...aku lbih bijak dr dlu..skg aku fkk umno forevr..umno laknatullah...

      Delete
    3. kakahkakahh..
      bro!
      apsal mendidih?
      ada makan cabai ke?
      eeemmmm rupanya masih ada macai Umat Melayu Naif Otak nya yg tk sedar diri!
      Bro...
      bukan urusan lu nk tentukan doa aku tau?
      lu nk doa lu doa la...apa cara pun!
      ni aku nk tanya....
      dgn perangai aku yg jdi pencacai ni, lu nk doa kn aku jdi PM ke? lu nk doakn aku jdi kaya raya ke yg smemangnya aku dh cukup senang??
      Lu doa la dgn telentang ke...telongkop ke...
      terbogel ke...tu bukan urusan aku k!!
      Selamat menempuhi 2013 tahun kehancuran umno!

      Delete
    4. Asal Busuk Umno
      Asal Barua Umno
      Asal Bahlul Umno
      Asal Bodoh Umno
      Asal Biawak Umno
      Sila tambah lagi..Tq.

      Delete
    5. Aku tambah ye!!
      Asal Bacul UMNO
      Asal Bongok UMNO
      Asal Biul UMNO
      Asal Bengap UMNO
      Asal Bastard UMNO
      Asal Bakrap UMNO
      Asal Beruk UMNo
      TQ.

      Delete
  2. menyesal x sokong pr? belum terlambat....jom pakatjoint klu sygkan Selangor

    ReplyDelete
  3. hihih. komen asal sepatutnya jadi orang pertama dah di-delete.. omakkau.. sayang lah agama..

    ReplyDelete
  4. Di sini saya ingin cuba bukanlah mencabar tapi sarankan kalaulah pkr ke, pas ke, dap ke kenapa tidak duduk di bawah satu bendera. Misalnya dap ngan pas bawah bendera pkr. pkr ngan pas di bawah bendera dap. pkr ngan dap di awah bendera pas. Ini nampak sngat kalau menang. Makan ramai-ramai bayar sorang-sorang

    ReplyDelete