Monday 10 December 2012

PELIK TAPI BENAR....KETUAI SENDIRI DEMO KERANA BANTAH MCA TAK LANJUTKAN JAWATAN SEBAGAI PENYELARAS BN PARLIMEN SELAYANG...



Mantan Penyelaras MCA/BN Parlimen Selayang Ms Jessie Ooi, telah mengetuai sendiri satu demo mendesak pucuk pimpinan MCA supaya menimbang kembali keputusan MCA tidak melanjutkan khidmatnya sebagai penyelaras MCA/BN Parlimen Selayang.

Beberapa sepanduk dan kain rentang yang menyokong beliau telah dibawa bersama oleh para penyokongnya.

Inilah dinamakan orang GILA KUASA.

Baru taraf penyelaras parlimen tidak disambung sendiri mengetuai demo...belum lagi pegang jawatan Menteri atau Timbalan Menteri maupun Ahli Parlimen dan ADUN..  Mau dia mengamuk.

Selalunya para penyokongnya saja yang buat demo. Tapi dalam kes ini dia sendiri menjadi ketuanya pula.

Pemimpin wanita MCA ini mula dikenali apabila dia cuba nak jadi jaguh dengan membodek Presiden MCA, Chua Soi Lek ketika satu perdebatan antara Chua Soi Lek dengan YAB Lim Guan Eng.

Semasa soal jawab beliau dengan suara yang nyaring dan bernada tinggi telah membidas YAB Lim Guan Eng dengan kata-kata" Beliau adalah separa anak Pulau Pinang...Mengapa pegawai penguatkuasa Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) menggunakan tow truck diwaktu malam pada para pesalah trafik"...Ungkapan ini telah menjadi bahan ejekkan kepada beliau kerana melontarkan soalan yang bodoh lagi bangang. Soalan makan diri yang memberi malu besar kepada MCA sendiri.

Nampaknya bodek ampu beliau kepada Presiden MCA tidak dibalas dengan setimpal seperti yang beliau harapkan.

BODEK AMPU MEMBAWA PADAH.

2 comments:

  1. KO Be End Be End KO..
    MCA tu Memang Cari Angkara...
    KO MCA KO Be End Be End KO umno!

    ReplyDelete
  2. Ini kes selak kain juga nih. Macam mana Soi Lek mentadbir parti. Orang yang bagus seperti Ms Jesse Ooi telah dibuang dari jawatan penyelaras DUN. Ms Ooi kena tunjuk perasaan habis-habisan biar terselak semuanya. kalau you tak dapat pastikan orang juga tak apat. You dah lama buat kerja, sudah banyak jasa mazam mana you dia orang buang kalan. Thats irriational. Lawan jangan tak lawan.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...