Monday 17 December 2012

RANGKUMAN GAMBAR HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT PERINGKAT NEGERI-NEGERI MENGIKUT SUSUNAN TARIKH.. AKHBAR UTUSAN DAN BERITA HARIAN BELUM PERNAH SIARKAN!!!!!


Himpunan Kebangkitan Rakyat Peringkat Negeri yang sudah diadakan.. Bermula di Seremban Jaya, Seremban pada 3hb November 2012 diikuti Kota Bharu, Kelantan 16hb November 2012 hinggalah yang terkini setakat ini diPerak semalam.

Sambutan yang diberikan mengambarkan satu perubahan besar dalam landskap politik tanah air bakal berlaku.

Tsunami perubahan ini sudah tidak mampu disekat maupun dikengkang oleh UMNO/BN.

Boleh terjah dan fitnah namun rakyat tidak berganjak mau kerajaan UMNO/BN diubah.

Boleh hebahkan semua laporan kaji selidik masih memihak kepada UMNO, namun realitinya akan terjawab pada PRU 13 nanti dengan UMNO pula menjadi giliran mengambil tempat sebagai pembangkang di parlimen INS'YALLAH.

UMNO TUMBANG ISLAM DAN MELAYU GEMILANG....UMNO KECUNDANG RAKYAT SENANG.


2 comments:

  1. Tsunami ke Megimee ke, apabila Suruhanjaya Pilihanraya dah menipu menangkan UMNO, habok pon tarak. Apa "Secret Weapon" Pakatan Rakyat untuk tentukan SPR tak kencing atas kapla suma rakyat???
    Dan apa pulak dengan Sultan2 yang suka camportangan untuk.....

    ReplyDelete
  2. keluar la pada 12/1/2013 demo dikl...!!!!kalau di tipu juga maka akan jadilah mesir kedua...kau nak ikut seta tak???or kau duduk bawak ketiak bini kau aja????

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...