Thursday 13 December 2012

TAHNIAH!!!... MALAYSIA AKHIRNYA DINOBATKAN SEBAGAI JUARA DUNIA!!!!!!!!!... JANGAN TIDAK PERCAYA BEB!!!!!


Akhirnya kejuaraan dunia yang dicari-cari Malaysia tercapai jua oleh kerajaan UMNO 1M'sia dibawah kepimpinan Najib Razak... TAHNIAH!!!!!

Tapi perlu ditanya.. Juara dunia apa?

Rupa-rupanya JUARA DUNIA DALAM RASUAH!!!!!!!!

Pergh!!!!! sudah tentu ahli-ahli, penyokong dan pendokong UMNO berasa megah dan bangga sekali akan pencapaian sebegini rupa oleh kerajaan UMNO dibawah pimpinan Najib Razak.

Sayang seribu kali sayang...Pengiktirafan dan "penghormatan" luarbiasa ini hanya diberikan selepas Perhimpunan Agung UMNO 2012..

Kalaulah ianya diberitahu pada PAU 2012, sudah pasti para perwakilan akan terlompat-lompat kegembiraan dan ada yang menangis meraung kerana bersyukur kegembiraan..

Tahniah sekali lagi dari admin kepada UMNO/BN atas pencapaian yang cukup cemerlang, gemilang dan terbilang ini.

8 comments:

  1. Tu dia haih!!! Menepati KPI SPRM!

    ReplyDelete
  2. apa url news tu? aku pandai edit gambar juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. google je la, tak susah mana pun kawan.....nah ambik link kat bawah tu buat igauan tido ngkau yg pandai edit gambar....hehehehe.....

      http://www.hindustantimes.com/world-news/Americas/Malaysia-is-world-champion-in-corruption/Article1-972080.aspx

      Delete
  3. Trbaekkkk..Trbilang..Malaysia Boleh!!..1 Malaysia..Janji DiCapati....

    ReplyDelete
  4. Rasuah ni dah jadi nasik pada orang melayu. Dia mentekedarah hari hari. Kakitangan kerajaan memang handal bab ni. Ini kerana bos bos mereka lagi besar punya penyangak. Khutbah jumaat tok imam cakap pasal wabak denggi. Apasal tak cakap pasal wabak rasuah dalam masyarakat islam malaysia.

    ReplyDelete
  5. Dalam negara ini rasuah takleh sebut, lebih2 lagi masa khutbah, SENSITIF beb!!!!! Cayelah MALAYSIA Ku.

    ReplyDelete
  6. Sah lg bersuluh..........NAJIB pasti bangga

    ReplyDelete
  7. Jabatan Kerajaan apa yang tidak rasuah. Nak bagi baja kat pesawah pon kena pau. JKR?? lagi kuat. Kastam? Imigresen?
    Kalau hang bagi aku tau satu jabatan yg tak rasuah, aku bagi hadiah kapal selam skorpin sebutir. Basmi rasuah kena stat dari atas (menteri), lepas tu kebawah kepada ketua2 jabatan. kerani, pion suma tu otomitik tak berani kalau yg kat atas tu clean. Ini yg kat atas bergelumang najis rasuah, songlap, markup, 20%, undertable, inside hotel room. kickback, false claim dan ........

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...