KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 31 December 2012

PERGH!!!!!! RIBUAN MANUSIA MEMBANJIRI CERAMAH ULAMA MUDA UMNO YANG PALING TERSOHOR SEANTARO DUNIA, USTAZ FATHUL BARI DI BANDAR TUN RAZAK MALAM TADI!!!!!!!!!!!


FUYOOO!!!!!!.. Ulama Muda UMNO yang paling tersohor seantaro dunia, Uztaz Fathul Bari memang dikagumi, disanjung, dijulang dan dihormati.

Ceramah beliau kini sudah mencecah puluhan ribu beb!!!!..

Terbaru ceramahnya di Bandar Tun Razak malam tadi.

Punyalah ramai hingga tidak terkata-kata!!!!...


Kalau tidak percaya.. tengoklah sendiri gambar-gambar yang dimuat naik.

Ooppss.. silap gambarlah beb!!!!.. Belum sempat nak edit lagi ni.

Sorilah wahai Pemuda UMNO sebab muat naik gambar yang belum diedit.


10 comments:

  1. Wow Promosi hujung tahun ke ni?Lihat sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro
      dah masuk tahun baru tu....
      Selamat menempuh 2013 tahun kebinasaan umno & keruntuhan kerajaan BN.
      Ye! UMNO Be End!

      Delete
  2. Tak kuasa nak dengar ustaz hingusan ni berkhutbah menghalalkan kemungkaran dan mengagungkan penzalim.

    ReplyDelete
  3. Buang masa je dngar budak mentah stahun jagung ni brkutbah.
    Setuju anon 19:20.

    ReplyDelete
  4. Itulah pasal....UFB suka ckp bohong, pas tu sokong kemungkaran UMNO BN....org dh menyampah. Termasuk aku yg ahli UMNO nih...

    ReplyDelete
  5. tahun dan tarikh yg tak boleh elak untuk pru 13!
    Tahun 2013, 13 Mac, pilihanraya yang ke 13, cantiklah najib cari tarikh! 13, 13, 13

    Dah tak boleh na lari dah!

    ReplyDelete
  6. Hebat blogger pencacai PR ni menfitnah..

    http://riziqin.blogspot.com/2012/12/kantoi-blogger-omakkau-kaki-fitnah-umno.html?showComment=1357010173896#c717419975502778991

    Pintu taubat masih terbuka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak baik tuduh orang memfitnah. Yg kuat fitnah UMNO dan pencacai2 nya. Ambik contoh utusan Malaysia. Dah puluhan saman fitnah dibuat. Menang belaka . Utusan dah kena bayar berapa $$$$ duit saman?

      Omak cerito yg bonar. Fitnah fitnah tu tak main.

      Don't emosional le bro.

      Delete
    2. eh ada gk macai Umat Melayu Naif Otak yg baik eak? berpesan2 pd pnykong PR bertaubat!
      yg songlap duit lembu tu bukan mentri PR pun so tk perlu la taubat kan?
      yg bunoh altantiya, teo beng hock, ahmad sarbani, adik amirurasyid, kugan tu kan penyokong tegar UBN! dh bgi saranan kt pembunoh rakyat mlysia tu ke?
      yg bunoh warga memali ustaz ibrahim libya tu lu dah insafkan mereka ke tu brooo?
      Trime Casseyyy je laaa saranan lu tu bro!
      Jumpa di Stadium Merdeka pd 12hb Januari 2013 nti eak? Lu tengok Kebangkitan Rakyat k!
      ada BRAN?

      Delete
  7. Terima kasih kerana gambar-gambar ni. Kawan aku kata member dia bertugas malam tu katanya banyak kerusi dari orang dan lapuran dia kepada bos ringkas sahaja. Kesian tak laku patutlah sekarang tarok title pendakwah bebas!!!. Dah berkulat mana nak laku.

    ReplyDelete