Sunday 9 December 2012

KEHADIRAN NAJIB DAN ROSMAH DIKEDAI MAKAN DAUN PISANG, PETALING JAYA...LANGSUNG TIDAK DIAMBIL KISAH OLEH PELANGGAN DISANA!!!!!


Kesian Najib Razak... kehadiran beliau bersama sama dengan Rosmah dan anak lelaki mereka disebuah kedai makan daun pisang di Jalan Gasing Petaling Jaya, Selangor tengah hari tadi tidak diambil peduli dan pusing oleh para pelanggan yang kebetulan berada disana.

Yang sibuk rasa teruja ialah tuan punya kedai makan dan kakitangannya saja.

Mengapa boleh terjadi sebegini rupa sedangkan kalau dilihat disemua media milik dan kawalan UMNO dihebahkan seolah-olah Najib Razak seorang pemimpin yang diminati dan dikagumi rakyat.

Realitinya?.. Orang ramai dah tahu ini hanya satu sandiwara bagi tujuan nak naikkan imej beliau sekeluarga yang kononnya seorang pemimpin yang cukup sederhana dalam gaya hidup.

Tapi sayang sekali.. rakyat tidak mudah tersilau, terpukau, terpegun dan tergamam dengan lakunan murahan Najib anak beranak.

Yang nampak rasa pelik kehadiran mereka anak beranak ialah seorang pelancung asing yang duduk bersebelahan mereka....Itu pun sekadar menzahirkan rasa hairan.. Sepasang suami isteri bersama anak lelakinya makan tengah hari dikelilingi para kakitangan tetapi pelanggan lain buat tak kisah!!!

12 comments:

  1. mimpi apa dia makan kat sana... haprak punya kaki...

    ReplyDelete
  2. kalau aku taukeh... aku charge RM10,000........ dia banyak duit maaa........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sgt.. baru dia tau apa yg rakyat kena bayar selama ni

      Delete
  3. biasakan diri mkn kat gerai sebelum bersara...

    ReplyDelete
  4. Pelanggan yg lain belum mari lagi, maklumlah masa dia nak datang jln2 ditutup nak bagi laluan pd najib pelanggan pun terlambatla.masa ni rakyat di KEMUDIANKAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan Shah Rukh Khan yg dtg sana...tu pasal org x heran..

      Delete
  5. memang silap tempat kalau pencacai ada kelam kabut bangun salam siap cium tangan lagi....kui!kui!kui!

    ReplyDelete
  6. Kalau tak silap aku la...restoran ni pernah masuk paper kes logo halal yang tak diiktiraf..logo telah ditanggalkan atas arahan pihak berkuasa...

    ReplyDelete
  7. kalau aku tgh mkn time tu...aku bangun mkn tempat lain la..hilang selera ja..

    ReplyDelete
  8. adeh..pm gi mkn kt kedai pun nk jd isu..silap haribulan nnt die nk gi berak kat tandas awam pun org cari point nk hentam die..politik bangang

    ReplyDelete
  9. pasti ia nya halal,baru berkat!

    ReplyDelete
  10. Betul tu,apasal kalu dia dtg kita nak terhegeh2 sepatutnya dia la kena terhegeh2 sbb dia kan khadam rakyat

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...