KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 31 December 2012

INIKAH REKA BENTUK KERETA PROTON PREVE HATCHBACK?????

Tiada lagi elemen kejutan dari proton apabila reka bentuk Proton Preve Hatchback kini sudah pun tersebar luas di internet.

Informasi dihujung jari.

Lepas ini tiada lagilah gerak kerja membungkus Proton Preve Hatchback semasa membuat penghantaran ke semua bilik pamiran Proton Edar di seluruh negara sebelum pelancaran oleh Najib Razak nanti.


8 comments:

  1. Artis malaysia tampil penuh seksi?Lihat sini Anugerah juara lagu 2012 yang tentunya mengairahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syeh!
      takyah la nak promote2 pekara2 lagha tu....
      walau pekara nampak kecik je tpi impactnya besar... mereka yg hadir ke pgrame tu kelak akn contribute pd ente punya pahala laa!
      Jadikan kehidupan kita itu bermanafat ntk diri & orang lain laa syeh! Walau dosa pahala tu Allah yg tentukan namun yg haram tetap dosa & yg berpahala itu amal makruf nahi mingkar!
      Selamat menempuh 2013 tahun kebinasaan umno & keruntuhan kerajaan BN.
      Ye! UMNO Be End!

      Delete
  2. Sampai bila rakyat Malaysia nak diperbodohkan dengan membeli kereta Proton yang tak berkualiti tapi mahal.
    Turunkan harga kereta.

    ReplyDelete
  3. dah serik bli keta m'sia

    ReplyDelete
  4. pr menang nanti kita lelong proton..... ahak ahak ahak

    ReplyDelete
  5. sebagai seorang jurutera, sy merasakan proton preve adalah produk yg terbaik bg proton buat masa ini.. kalau takda org Islam keluarkan kereta, kita gak tertanggung dosa kan.. (sila betulkan andai silap).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iran dan Turki dah lama keluarkan kereta. Thailand tiada kereta nasional tetapi mengeksport lebih 700 ribu kereta setahun, Malaysia jual kat luar hanya lebih kurang 30 ribu. Kalau nak cekik duit rakyat pada padalah bai. Ni power window nyawa sekejap je belum lagi cerita parts yang lain. Dah lah bai. Setakat tukar badge je macam inspira tu siapa pun boleh!!! Tak lama lagi keluarkan kereta klon buat nama masturba ke atau fornika ke kopula ke janji pasang orang punya!!!

      Delete
  6. sampai bab kereta pun nak di politikkan..memang pr bangang dan dajal..kenapa tak politikkan bab anwar ngan samsidar

    ReplyDelete