Thursday 6 December 2012

KERANA PERBEZAAN POLITIK SERTA MENGANUT POLITIK FITNAH DAN BENCI... PENCACAI UMNO SANGGUP FITNAH KONONNYA TGNA SUDAH MENINGGAL DUNIA!!!!!!


Inilah perangai dan sikap gurkha siber upahan UMNO..Sanggup mengeluarkan kata-kata nista sambil memfitnah kononya TGNA sudah meninggal dunia dengan menempelkan rakaman gambar TGNA ketika sedang tidur di laman sosial FB atas nama akaun Isu Politik Semasa dengan kata-kata.. ALHAMDULILLAH...! NIK AZIZ BARU MATI.

Peliknya ada juga pencacai-pencacai UMNO sokong gembira dengan posting fitnah jahat lagi biadap ini.

Rakyat faham mengapa gurkha siber UMNO sanggup melakukan perkara jijik ini, sebab itu saja kemampuan yang ada pada dirinya.

Lagi pun UMNO kini bagai nyawa-nyawa ikan.. tunggu masa saja nak ditalkinkan.

Kalau UMNO ingat dengan cara membuat posting sebegini mampu menawan dan memikat rakyat atas pagar menyokong UMNO....jawapnya... satu kesilapan yang amat besar.

Jangan katakan penyokong PR marah... penyokong UMNO yang ada maruah dan harga diri pun naik menyampah dengan serangan kebudak-budakkan ini.

Nak marah pun tak boleh juga, sebab mantan Presiden UMNO selama 22 tahun Tun Dr Mahathir b Mohamad pun dah cakap secara ikhlas dan jujur, yang masih duduk dalam UMNO terdiri dari mereka yang bahalol, bangang, biol, bodoh, bengap, badigol dan kelabu asap jer.

2 comments:

  1. Blla makan benda haram beginilah jadinya,hati gelap hitam pekat segala prbuatan brtuankan setan....abu.

    ReplyDelete
  2. salam,

    jang apo nie?ado ko salahnyo dio kato tu?

    dio kato alhamdullillah nik aziz baru mati kn. dalam ayat dio ekau tau x tidor tu juga adalah mati.

    bukan main ekau letak gambar org yg x salah tu. ekau punyo gambar mano?

    dio x do kate pun keluar perkataan kesat atau perkataan yg x baik seperti memaki, mengafirkn, atau menyamakan nik aziz dgn benda2 x baik kn..

    den pun komen nie xdo pun maki2 ekau tu. lain kali pikir jang.


    mati pun dikata kn tu adalah tidor.


    den x sokong mano2. tapi den x nampak ayat dio tu ada unsur maki atau ayat2 kesat.


    jang muhasabah diri jang..kalo x puas hati jumpo aku jang.kito bincang.


    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...