Tuesday 18 December 2012

BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!!.....PERASMIAN FESTIVAL PUISI DAN LAGU RAKYAT ANTARABANGSA PANGKOR 3, DIARENA PANGKOR OLEH MB PERAK ZAMBRY KADIR HAMBAR...PENDUDUK TEMPATAN TIDAK KELUAR MEMBERIKAN SOKONGAN WALAUPUN BELIAU ADALAH ADUN PANGKOR!!!!!


Satu tamparan maut buat DS Zambry Kadir selaku Menteri Besar Perak merangkap ADUN Pangkor, apabila program anjuran kerajaan negeri yang diadakan di DUN nya sendiri langsung tidak mendapat sambutan dari penduduk tempatan.

Apakah ini satu petanda yang dirinya sudah tidak relevan lagi?

Mengikut sejarah UMNO jika program diadakan diDUN yang ADUN nya MB sudah pasti sambutan cukup hebat dan meriah, tetapi ini berlaku sebaliknya.

Memang ada kebenaran apabila para pengamat dan penganalisis politik meramalkan Zambry Kadir jika UMNO dapat pertahankan negeri Perak yang dirampas secara haram pada PRU 13 nanti, beliau bukanlah calon MB UMNO Perak.

Beliau dilihat sebagai pemimpin yang gagal... lebih banyak beretorik dari melaksanakan kerja seperti diamanahkan.

Inilah akibatnya apabila kuasa diperolehi secara haram yang bukan dari mandat dan amanah rakyat.


10 comments:

  1. Biar gambar berbicara - perspektif org (mungkin) :
    - ambil gambar masa acara belum start memang le tak ramai org..memang le kerusi nampak kosong.
    - tapi gambar2 ni kita tgk makin turun makin ramai yang datang.
    - ambil la gambar (dlm 1 gambar) dari depan - nampak muka zamry & orang2 yg hadir. Baru la kita dapat kepastian.
    - gambar2 mcm ni...orang boleh kata fitnah murahan.
    - cekapla sikit walau nak katakan 'biar gambar berbicara'.
    - jgn buat cerita kalau tak yakin akan kandungannya..takut jadi fitnah.

    ReplyDelete
  2. Ada apa2 cerita pasal rasuah dan penyelewengan kat Perak?? Ada can ke pembangkang take over Perak next election. Tapi kalau Najib kasi RM1billion lagi kat sultan, no chance lah.

    ReplyDelete
  3. Hadoi...saya salah seorang urusetia dsana. Memang la kosong sebab acara belum mula. Jgn pandai fitnah org bro masuk neraka.

    ReplyDelete
  4. bro kal0 bt0l urusetia bak mai gamba ckit tgkkkk.... bru leyh caye... stakt ckap pki ayaq liur bek x pyh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh email ko...jgn pandai nak fitnah org...puiiii

      Delete
  5. aku ada masa zamri paria tu berucap. adale lebih kurang 90 hingga 100 orang je yg datang termasuk aku. aku datang sebab amenongok kasi seratus hengget. orang lain yg datang tu agaknya juga sebab dapat duit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku yg urusetia ni pun tak dapat duit. Ni kan lagi ko..puiiii..nak ranjit tempat lain lawei. Aku ade gambo la beb. Kerusi ade 3000, org dtg dlm 2600 org. Jgn la nak memfitnah.

      Delete
    2. Maner email nye meh aku email kan gambo. Puii jenis manusia kaki penipu..telo pun tak dak..puiii

      Delete
  6. Tak payah kita nak puiii puii puii antara 1 dgn yg lain..tak ke mana. Apa kata kita minta ADMIN tunjukkan hanya 1 gamabar sahaja (gambar dari depan @ sudut depan - ada muka zamry & orng2 dibelakangnya - gambar penuh dari depan sampai ke hujung). Yang admin tunjuk 8 keping aje (spt diatas), takkan datang tangkap gambar 8 keping aje. Ada berani ADMIN?..saya cabar & kami tunggguuuuu.

    -ZAs-

    ReplyDelete
  7. Saya ade gambar penuh....beri saya email. Berani tlg post kan email. saya email kan. TKSH

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...