KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 31 December 2012

FAKTA BERGAMBAR!!!!...KARNIVAL SAYANGI SELANGOR ANJURAN UMNO/BN NEGERI SELANGOR DI SHAH ALAM MALAM TADI, TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN SEPERTIMANA YANG DIHARAPKAN PENGANJUR!!!!!


BIAR GAMBAR SEBAGAI SAKSI BERBICARA!!!!!

Lihat dengan mata kepala sendiri... bukan nak mengata dan mencaci....tetapi fakta bergambar sebagai saksi berbicara.

Rakaman gambar ketika waktu puncak dengan kehadiran Koordinator BN Selangor, Zain Badak.

Kalau begini saja sambutan yang diberikan oleh rakyat Selangor kepada satu acara yang dihebohkan serata negeri melalui media arus perdana walaupun dihidangkan dengan hiburan, suatu petanda yang UMNO amat sukar nak gugat apatah lagi nak rampas kembali Selangor dari tangan PKR/PR pada PRU 13 nanti.

Itu adalah realiti semasa.

Kebelakangan ini apa jua program dan acara yang dianjurkan UMNO/BN di negeri Selangor sambutan boleh dikatakan termasuk dalam kategori hambar.

Masuk percuma, ditambah lagi dengan cabutan bertuah tidak mampu nak gamit dan tawan hati dan minda rakyat.

Yang hadir pun bukan semuanya menyokong UMNO/BN..ITU ADALAH KENYATAAN.

Kalau UMNO masih lagi terperangkap dengan modal politik purba pupus tarikh untuk pikat hati rakyat, alamatnya UMNO bakal tumbang kecundang dalam PRU 13 nanti.. INS'Y ALLAH.

11 comments:

  1. Jommm mlm nie kita ramai2 ke dataran kemerdekaan shah alam bohhhh.....lagi hebattt lagi gempakkkk...

    ReplyDelete
  2. Hehe, sudah-sudahlah admin..... aku sekeluarga memang nak g sana, tapi sebab keadaan cuaca yg tak megizinkan, apa-apa pun tunggu jelah pilihanraya nanti bro.....gelombang semangat UMNO akan merampas kembali negeri Selangor, orang Melayu sudah sedar siapa pengkianat bangsa dan agama. Tiada simpati lagi buat mu si kotebengkok hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang!! Main rampas2 ke? Apa sebelum ni Selangor tu milik UMNO ke? Untuk pengetahuan kamu yang biul... Selangor itu milik RAKYAT!!! Bukan milik BN, UMNO bahkan PAKATAN RAKYAT! Hak rakyat!! Rakyat yang menetukan nak pilih parti mana untuk mentadbir. Bukan main rampas2...

      Delete
    2. patut kena minta nasihat kat yahudi apco dlu...baru lah nak anjur pgrm mcm ni...tuan penasihat 25% kan ada...susah2 bayar tapi tak mau guna..apa barang daa....mcm baghal...muahahaha...

      Delete
    3. Mcm mana ni, UMNO dah gagal lagi rampas Selangor. Mana pergi taring UMNO harapan kita ni???

      Delete
  3. kalau ramai yg pergi pun ,bukannya rakyat selangor..mereka2 nih dah tentu dari luar selangor,sebab nya masuk free..hari2 lain rase nya minta maaf ler nak masuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau dah check IC sorang sorang ke?
      Atau kau tok nujum UMNO. Boleh nampak dalam asap kemiyan.

      Delete
  4. Masa pilihanraya 2008..pas,keadilan dan Dap tak bergabung pun rakyat dah tolok bn selangor..nikan plak bila dah bergabung..hahaha

    ReplyDelete
  5. Kalau sayangkan Selangor.
    Undi Pakatan Rakyat.
    Jangan bagi kerajaan yg menghasilkan manusia macam Khir Toyol kembali menghisap darah rakyat Selangor.

    ReplyDelete
  6. Siapa yg sayang Selangor kenalah benci BN/UMNO!!

    ReplyDelete
  7. mari kita "sokong" parti setan yang dikenali...bak kata Che Det

    ReplyDelete