Thursday 6 December 2012

UTUSAN DAH HAMPIR BANKRAP SAMPAI DAH TAK MAMPU NAK BAYAR UPAH PEGUAM!!!



UTUSAN DAH HAMPIR BANKRAP SAMPAI DAH TAK MAMPU NAK BAYAR UPAH PEGUAM!!!
...TERPAKSA PERKASA BUAT KUTIPAN DERMA KILAT!!!!
Oleh kerana lidah biawak rasmi UMNO, Utusan Malaysia sering disaman dan kalah kerana melakukan fitnah, kini difahamkan kantungya sudah hampir kosong.

Terpaksalah pihak PERKASA buat kutipan derma bagi membantu Utusan membayar kos guaman, sebab terlampau banyak saman sedang dan bakal menunggu.

Penyata kewangan Utusan Malaysia tahun ini difahamkan  Kumpulan Utusan dan anak-anak syarikatnya kerugian puluhan juta ringgit.

MAU TAK BANKRAP!!!!!... ASYIK KENA SAMAN  DAN KALAH....RAKYAT PUN SEMAKIN MENGECIL NAK BELI AKHAR-AKHBAR KELUARANNYA.

1 comment:

  1. Lebih 50 tahun memeritah dan ada surat khabar sendiri. Surat khabar pun boleh bankrap. Itu menunjukkan melayu umeno bangang tak reti berniaga. Dapat lesen ke atau dapat kontrak selalu khianat tak amanah dan kuat kelentong. Dapat duit tambah bini, besarkan rumah, berjalan sakan, beli kereta mahal, mati tinggalkan hutang!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...