Saturday 22 December 2012

CERAMAH PERDANA PERKASA DIHULU LANGAT, CHERAS.....KEHADIRAN PENDENGAR BOLEH DIBILANG DENGAN JARI!!!!!!!


BIAR GAMBAR SEBAGAI SAKSI BERBICARA

Bukan nak mengata atau mencaci tetapi lihatlah dengan mata kepala sendiri.....Program Ceramah Perdana PERKASA anjuran PERKASA Hulu Langat yang diadakan malam tadi.

Penceramah terdiri dari Pengasas merangkap Presiden PERKASA, Ibrahim Ali dan Mursyidul Am NGO mesra ketat UMNO, TIBAI, Zahid Mat Arip.

Sebelum itu pihak penganjur menjangkakan 1000 ke 1500 akan hadir sebagai sasaran, tetapi realitinya kehadiran boleh dikira dengan jari.

Walapun mendabik dada kononnya PERKASA mendapat sokongan padu dari orang Melayu dan menganggap sebagai "kingmaker" penentu kalah menang mana-mana parti yang mau bertanding pada PRU 13 nanti, tetapi kenyataan dibawah amat jauh berbeza.

Maka benarlah kata-kata "TALK IS CHEAP"........

Tidak hairanlah mengapa sehingga kini Najib Razak masih suam-sua kuku saja pendirian dan sokongannya kepada PERKASA.

Jenis NGO cakap besar tapi habuk pun tarak!!!!!!!

2 comments:

  1. Perkasa Dan brahim Ali begong tu menyampah aku tengok. Cakap je kuat tepi bodoh Dan bahalul.. PERKASA / PEKIDA / JATI. ngo NGOK! sama bodoh dgn pemimpin2 mereka tu... sat lg klu ko org perasan ... MSIA ni byk sgt pertubuhan NGO YG NGOK MCM ni.

    ReplyDelete
  2. Orang-orang ni boleh join DBKL. DUDUK BORAK KELENTONG LEBIH. Berborak kosong, bercerita merapu, makan percuma, dapat duit tanpa berpeluh atau berfikir memanglah suka. Ini bukan zaman orang Melayu tahun-tahun 40an atau 50an. Zaman ini seperti yang Islam suruh dari dulu. Tuntut ilmu dunia dan akhirat. Berusaha dengan gigih dan amanah. Jangan harapkan orang. Sementara kita melalak, sementara kita merempit, sementara kita melepak dan leka, kaum lain berusaha mencari ilmu, berusaha dalam pertanian, perniagaan dan sebagainya. Maka mereka maju dan bertambah maju sementara kita statik kalau pun tak mundur. Orang Melayu kalau pergi universiti pun otak tak berapa cerah!! Tak dapat kerja sanggup menganggur. Minda telah diprogramkan oleh UMNO supaya selalu minta tolong sampaikan keluarga Menteri nak membela lembu pun kena minta duit negara. Dapat duit hilang amanah dan tujuan. Itulah rupa majoriti orang Melayu masa kini!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...