Tuesday 11 December 2012

JOM MARI TENGOK!!!!!....NEGERI MANA YANG TARAH HUTAN SAMPAI GONDOL DAN AIR PAIPNYA LEBIH KERUH DARI TEH TARIK PEKAT!!!!!!!


Dalam kesibukkan UMNO menjaja berita fitnah mengenai pembalakan dan mutu air di negeri Kelantan dan Kedah yang ditadbir urus oleh PAS/PR tetiba dimuka depan akhbar milik MCA/BN tertapar kisah betapa hutan di Cameron Highland negeri yang diperintah oleh UMNO/BN semenjak merdeka, negeri Presiden UMNO 1M'sia Islam Wasatiyyah, negeri Menteri Besarnya sanggup potong telinga dan terjun di Sungai Pahang begitu teruk ditarah sampai diluar kebatasan akal manusia yang bermoral dan bermaruah.

Airnya cukup keruh pekat berlumpur. Sampai ketaraf berwarga jingga. Lebih pekat dari teh tarik pekat.

Cuba cuitkan sedikit akal kita untuk berfikir sejenak...Mengapa akhbar The Star kepunyaan rakan karib yang paling akrab dan disayangi UMNO sanggup memaparkan kisah yang menyayat hati ini dimuka depan sambil menayangkan beberapa rakaman gambar yang cukup mengejutkan.

Membuktikan sudah betapa muak, menyampah dan meluatnya rakyat akan kerakusan kerajaan UMNO/BN Pahang dibawah Menteri Besar yang melakukan isyarat lucah serta gemar bercakap sombong, berlagak dan angkuh serta takbur.

Ini memberi tamparan maut kepada Najib Razak selaku Presiden UMNO yang negerinya sendiri beliau tidak dapat nak kawal.

Sebab itu para pemimpin UMNO tidak mempunyai "locus standi" bila berbicara mengenai kebijakkan dalam mengurus tadbir negeri maupun negara... TIDAK LAYAK LANGSUNG!!!!!

Umno hanya pintar dan bijak dalam membuat fitnah melulu dan menipu.

Adakah ini membawa kisah yang doa keramat HANCUR UMNO BN KO bakal dimakbulkan?..Jawabnyanya INS'Y ALLAH!!!!

4 comments:

  1. Hancur bn!!!! Hancur umno!!!!

    ReplyDelete
  2. saya pernah naik ke tanah rata(cameron highland) tahun 70an bayangkan minyak kelapa beku bila nak goreng nasi..sekarang jam 10 pagi dah panas terik

    ReplyDelete
  3. saya pernah naik ke tanah rata(cameron highland) tahun 70an bayangkan minyak kelapa beku bila nak goreng nasi..sekarang jam 10 pagi dah panas terik

    ReplyDelete
  4. kan aku nak duit untuk birthday aku diLONDON....aku perlukan wang yang banyak...kau orang lupa ke cerita anakku sazali??????

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...