Wednesday 5 December 2012

JANGAN TAK PERCAYA!!!!... AKHBAR BERITA HARIAN PUN SAHKAN YANG MELAKUKAN SERANGAN KEPADA CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT GOMBAK, DILAKUKAN OLEH MAT-MAT REMPIT UPAHAN UMNO?????


Keratan akhbar media arus perdana milik dan kawalan UMNO, Berita Harian telah menyiarkan kenyataan Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak betapa beberapa mat rempit telah menyerang para petugas di Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat Gombak malam tadi.

Yang mat rempit itu siapa dan petugas kawalan lalu lintas itu siapa?

Bukankah bermakna yang menyerang petugas lalu lintas ahli atau penyokong PKR/PAS/PR adalah Mat Rempit upahan UMNO yang dikepalai oleh Ketua Pemuda UMNO Gombak merangkap Exco Pemuda UMNO Malaysia, Megat Dzulkarnian anak lelaki Omar Din Kunju.

Sekarang sudah terserlah yang menyerang dan menggangu ceramah Jelajah Merdeka Rakyat Gombak dimulakan oleh samseng-samseng jalanan @ Mat Rempit UMNO .

Jelas kalau samseng UMNO sudah buat kerja jahat dan jijik ini sampai tahap berlakunya pertumpahan darah, akhbar milik UMNO pun dah naik benci dan menyampah meluat.

Nak pikat dan tawan jiwa dan hati rakyat terutamanya dikalangan anak-anak muda bukannya membawa budaya politik samseng ganas yang kini menjadi amalan dan budaya UMNO.

Hujah lawan dengan hujah....ceramah lawan dengan ceramah...

Rakyat, terutamanya anak-anak muda mau tau dan lihat apa UMNO dan Pakatan Rakyat boleh berikan kepada kepentingan rakyat.

Polisi lawan polisi bukan dilawan guna polis.

UMNO KINI DIAMBANG TUMBANG... NAJIB SUDAH GOYANG SEBAB PUTRAJAYA NAK HILANG.

5 comments:

  1. Dah ada tanda-tanda Doa KO BN akan terjawab, Samseng-samseng beginilah yang akan mengKOkan UMNO-BN. Tanya sama diri sebab apa BN dibenci, kalau tidak kerana sifat keji, apa lagi?

    ReplyDelete
  2. janji Allah dlm kitab Nya bila sampai masanya kebenaran itu akan tertegak dengan sendirinya kerana tiada lg yg benar dr yg sebenar2nya selain dr janji Allah...takbir!!!

    ReplyDelete
  3. sama2 kita renung dan fikirkan....doa org2 yg dizalimi itu akan smpai kpd Allah tanpa hijab...dan kini tanda2 kehancuran umno itu semakin Allah tunjukkan.....sedar atau tidak dlm PAU bru2 ni pn mereka menangis seolah menangisi kekalahan, dlm satu undian online akan ramai dr org2 umno sendiri yg akan sabotaj parti....di negeri 9 mbnya mengakui ada unsur2 spt ini yg sedang berlaku....x cukup dgn itu Allah tunjukkan diri umno tu sendiri melalu PAU bru2 ini, dh tahu masuk waktu maghrib tp masih galak memaki mengutuk parti lawan pertama kali dlm perhimpunan umno smpai dh masuk waktu pn x reti2 lg....Allahuakbar!!!

    ReplyDelete
  4. lapor polis dan saman di mahkamah..termasuk ketua ameno si megat paria tu...

    ReplyDelete
  5. INI SEMUA SALAH UMNO....( umno gak yang salah ...semuanya umno...pkr tak penah wat salah ke....)

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...