Thursday 7 November 2013

LAPORAN POLIS YANG DI BUAT WARGA EMAS YANG KENA TENDANG DAN DI ACUKAN PISTOL OLEH SEORANG PEMIMPIN UMNO SABAH BERGELAR DATUK SUDAH TERSEBAR DI ALAM MAYA!!!!


Laporan polis yang dibuat oleh mangsa seorang warga emas berumur lebih kurang 62 tahun yang kena tendang dan di acukan pistol oleh seorang yang bergelar Datuk pemimpin UMNO di Sabah kini sudah tersebar di alam maya.

Laporan polis tersebut dengan sendiri menjelaskan kejadian yang berlaku pada 2hb November 2013 jam lebih kurang 7.00 pagi di Pekan Lido, Luyang, Kota Kina Balu, Sabah.

9 comments:

  1. Ni manusia ke lemvu? Ooo...patut la ada logo amveno.....mmg kompom dia ni lemvu yg telah d kasi sbb hanya berani dan dan tunjuk garang pd warga emas...pttuuiiii...sial punya jantan....

    ReplyDelete
  2. Kasi saman la.org kaya nikan..mana tau boleh menang.

    ReplyDelete
  3. ceh...!! Macamana laa najib bole pilih umat macam ni jadi pemimpin umnooo???? Belum jadi menteri dah tunjuk ganas. Kalu dah jadi menteri besok, tak tau laaa apa nak jadi dengan rakyat jelata!! Mungkin dipijaknya kepala kitaaa!!! Zalim betol sikap pemimpin umno nii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg najib nak org camni,boleh ganti zahid komedi.habis PR kena bantai pasni.

      Delete
  4. masa depan politik mamat umno ini akan tamat tak lama lagi...........

    ReplyDelete
  5. Baru jadi Ketua Bahagian kalau jadi Ketua Menteri punah ranah rakyat Sabah. Manusia seperti ini tidak layak menjadi pemimpin malah ianya masih perlu dipimpin. Kepada penyokong UMNO tegar berhati hatilah untik memilih seorang pemimpin jangan kerana ditabur dengan wang ringgit lalu kita memilihnya. Kesilapan memilih pemimpin bermakna kita telah mengadaikan maruah negara kepada pemimpin2 yg eakus dan lansung tidak memiliki sikap tanggung jawab dan cintakan negara kerana mereka lebih kepada memcintai kebendaan untuk diri sendiri.

    ReplyDelete
  6. Satu lagi magkuk ameno yang tanya ' kamu tahu saya siapa?'. Kasihan dia sendiri tidak tahu dia siapa. Kalau tak tahu dirinya siapa, manalah dia tahu ibubapanya siapa. Erti kata dia tu...Bast...d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak pukimak ini. Berani saja kalau ada pistol dan kaki buli. Ingat kalau org umno jadi kebalkah. Kalau kuat jgn pakai pistol dan sembunyi dgn kekebalan politiknya. Inilah yg membuat org benci umno

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...