Monday 4 November 2013

PRK DUN N20 SG LIMAU ... RAKAMAN BEBERAPA KEPING GAMBAR BETAPA PERAYU UNDI UMNO/BN MACAM KURANG BERSEMANGAT DI BANDINGKAN DENGAN PERAYU UNDI PAS/PR!!!!


Pengundi berdaftar Sg Limau telah pun mengeluar undi seawal 8 pagi tadi apabila semua pusat membuang undi dibuka.

Dari pemerhatian melalui rakaman gambar jelas sekali para perayu undi UMNO/BN macam kurang bersemangat dan tidak bermaya. ... tidak seperti semasa PRK Kuala Besut baru-baru ini.

Kelihatan lesu lemah longlai jika di bandingkan dengan para perayu PAS yang begitu bersemangat tinggi dan waja serta beryakinan boleh mengekalkan kedudukkan PAS di Sg Limau.

5 comments:

  1. kalau bn kalah,projek juta-juta kat sg limau jalan x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu menang bn pun tak jalan klu kalah pun tak jalan. Itu dah semua tau. Tengok kat kuala besut je sebagai contoh dah menang mana ada jalan. Mana jambatan? Mana apartment? Mana sekolah? Mana jalanraya? Mana surau? Satu pun tak nampak. Bn omono laknatullah memang pembohong.

      Delete
  2. Kalo bn mng ke kalah ttp xbrjalan juga projek tu..

    ReplyDelete
  3. lesu kerana kekurangan gula dlm darah

    ReplyDelete
  4. bn memang sentiasa menipu.tabur janji2 pastu menang pun bknnya buat dkat pru nanti tabur balik janji2.sapa yang undi lagi memang buta la.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...