Thursday 13 March 2014

SEPATUTNYA MALAYSIA 40 TAHUN DULU SUDAH DI IKTIRAF SEBAGAI NEGARA TERMAJU DUNIA????


Kalau di ikutkan teknologi yang diguna pakai oleh Raja Bomoh Sedunia dalam kerja mencari, meninjay dan mengesan pesawat MH370 yang hilang melalui ruang angkasa, negara kita sepatutnya dah lama menjadi negara termaju dan termoden didunia.

Dengan sekeping tikar yang di pandu oleh 3 "juruterbang" sudah cukup mengalah segala peswat tempur negara-negara lain terutamanya Amerika Syarikat, Russia dan China... Mesra alam lagi tanpa menggunakan bahan bakar.


Tahniah kepada Ibrahim Mat Zain .. kerana mu negara kini dapat malu besar.

14 comments:

  1. Dari dulu sampai sekarang masih dgn tikar terbang.malaysia boleh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. inilah macai pr. tidak tahu menghargai warisan tok nenek kita bangsa melayu. adat resam melayu terus di kecam oleh bangsa melayu sendiri. biar syirik! biar murtad! biar khurafat! asal adat dan bangsa kekal! hidup bangsatku melayu! hidup pejuang adat melayu umno!

      Delete
    2. INI SALAH MENTERI AGAMA SI JAMIL TU LA.. MEDIA LUAR XPETIK NAMA BOMOH TP PETIK NAMA MALAYSIA. XPASAL RAKYAT KENA TEMPIAS AKIBAT KEBODOHAN MENTERI PASOLA NI PANGGIL BOMOH DOREMI BADIGOL MANGKUK HAYUN. JAMIL MESTI LETAK JAWATAN BAGI MMBERSIHKAN NAMA MALAYSIA. GAMPANG BETUL. NI BUKAN POYO LAGI...INI KESIALAN YG AMAT SANGAT. MALU JE KT ORG LUAR!!! BANGANG... STUPID!!!

      Delete
    3. Demi UMNO,Puak2 bodoh, bangang,syirik, murtad ni wajar terus di ternak. Kalau tak, macamana nak terus berkuasa....kerana bodoh ni lah bangsa Melayu berjaya menjadi bangsa termiskin di Malaysia.....7.9 juta di senaraikan dalam senarai BRIM oleh parti yang tak upaya nak bela penyokong Nye sendiri ....MELAYU BODOH SUSAH NAK DIJAYAKAN...(Dr.G)

      Delete
  2. kebodohan melampau!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Bior betul anon 10.57. Biar murtad???? Inilah diantara hasil didikan campur aduk rancangan realiti media amano dan ustad amano..

    ReplyDelete
  4. Untuk anon 10:57, tikar terbang & teropong ajaib adalah warisan tok nenek Hang bukan tok nenek melayu lain...komen bodoh piang...'Statement' hang 'biar syirik! biar murtad! biar khurafat!' statement org yg tak ada iman...Tolong mengucap balik banyak-banyak............

    ReplyDelete
  5. Mereka berjuang atas dasar bangsa "biar syirik! biar murtad! biar khurafat! Alquran dan sunnah tolak tepi....bahaya anutan mazhab umno ni sungguh menyesatkan....nauzubillahhiminzalik

    ReplyDelete
  6. KESIMPULAN: UMNGOK BODO DAN SELAMANYA MEMPERBODOKAN ORG MELAYU....pttuuuiiiiii

    ReplyDelete
  7. Menteri Pendidikan sekarang dan dua tiga orang yang lepas-lepas, memang bangang, busuk perut, tak tahu menghargai kepandaian anak bangsa. Sepatutnya Tok Bomoh Zam-zam Ala kazam sudah lama diambil jadi Profesor Kehormat di UTM, dilantik jadi pensyarah jemputan di Kolej TUDM, menjadi penasihat MAs atau pun ahli lembaga pengarah. Tok Bomoh boleh terbang dengan karpet, apa lagi lu orang mau, Bawak kelapa muda lagi!! Eloklah bagi bintang apa yang patut sebelum beliau dan hamba-hamba abdi nya menjadi mangsa nahas udara kerana karpet tersebut tidak mempunyai ciri-ciri keselamatan dan kemudahan tandas!!! Perkara ini membabitkan isu ketuanan Melayu. Ini kena ambil tindakan sebelum Tok Bomoh dikidnap oleh Amerika ataupun Russia!!!

    ReplyDelete
  8. 40 tahun termaju di dunia???
    Skg kita malu lebih dr 40 tahun ,,
    Masa siapa PM ni yg kita malu besar??
    Msia masih merancang menghantar angkasawan ke dua Utk jimat duit rakyat kita htr dng tikar terbang . Kita tunjuk melayu lg hebat.

    ReplyDelete
  9. Syarat2 utk jadi menteri umno melayu
    -Lulus sekolah darjah lima
    -Mesti pandai jadi kaki bodek
    -Terima dan memberi under table
    -Pandai ugut2 kaum lain
    -Wajib kuat menjerit memekik semasa perhimpunan
    -Wajib pandai berlakon
    Jika ada kelayakan diatas sila isi borang UMNGOK di cawangan negeri masing2

    ReplyDelete
  10. Ada 3 sbab yg akan memusnahkan islam seseorng itu.ucapan drp mulutnya,perbuatan yg dizahirkan dn niat yg terbit drp hati.drp apa yg di maksudkn anon 1057 itu telah jelas dia dah murtad.sebb dia telah mengingkari ketetapan allah dlm quraan dn peringatan drp nabi saw berkenaan bab kufur.

    ReplyDelete
  11. En Hati, kalau orang sangat taksub kepada amalan nenek moyang tanpa usul periksa inilah jadinye. Inilah jenis yang selalu disampaikan oleh ustaz-ustaz iaitu berarak maulud macam nak ghak, selawat sampai tercabut anak tekak, orang asing kritik Islam melenting macam panglima tapi bila suruh ikut undang-undang yang dibawa nabi dikatakan tak relevan!! Ini lah jenis orang nye!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...