Tuesday 26 August 2014

KETUA POLIS NEGARA MENGESAHKAN BAHAWA PERTUBUHAN PASUKAN PERONDA SUKARELA PULAU PINANG (PPS) ADALAH PERTUBUHAN YANG TIDAK BERDAFTAR DENGAN PENDAFTAR PERTUBUHAN.


Ketua Polis Negara dalam satu kenyataan rasmi medianya menyatakan bahawa Pertubuhan Pasukan Peronda Sukarela Pulau Pinang (PPS) adalah sebuah pertubuhan yang tidak berdaftar dibawah Akta Pertubuhan 1966 (Akta 335).

Dengan itu pihak polis menanggap PPS adalah sebuah pertubuhan yang menyalahi Undang-undang mengikut Seksyen 41 Akta Pertubuhan 1966 (Akta 335) dan PDRM akan menjalankan siasatan keatas aktiviti PPS dan akan mengambil tindakan sewajarnya mengikut peruntukan dan semangat undang-undang berkenaan.

13 comments:

  1. DAP buat apa? Takkan mkn gaji buta je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang betulnya bawah umno je...belasah orang pukul orang ludah orang serbu sidang dun orang nak tampar nak bakar pejabat orang

      Delete
  2. "ISA - Ikut Suka Aku", kata Lim Guan Eng

    ReplyDelete
  3. dah... jgn bising2... pergi daftar cepat...... cepat isi borang... jgn asyik nak berkempen jer...

    ReplyDelete
  4. Undang-undang LGE ! Cina bila dapat kuasa, semua di perkudakan.... hanya berani di Malaysia sahaja kerana kepala melayu mudah di pijak !

    Omakkau kena kudakan tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu memang senang nak di kuda kan....mereka adalah bangsa termiskin di Malaysia,hulur jer.....persis kebulur mereka menyambar. BRIM ke apa2 ke terus mereka sambar,tergadai bangsa apa ada hal? Gadai body untuk dapat NOTE 3 pun biasa jer. INI LAH KEJAYAAN PARTI UMNO YG MEMBELA BANGSA NYE....MELAYU.(Dr.G)

      Delete
  5. Bang non kena main....kalau bang non bolrh tangguh liwat berpuluh puluh kali.....kalid atas nasihat sultan pub kasi tangguh isu mb sgor....walaupun gagap nyata bijak...org bodoh mcm bang non bila berlagak pandai lagi terserlah kebodohanya...sultan nak 2 nama ...nnti bang non letak nama jijah dan nurul...kah kah raja nepotisme

    ReplyDelete
  6. LusaTulat kita cerita lagi pasal Selangor Kah kah kah. Sekarang kita cool. Haaaaaaaaaa !!!! itu macam la.

    Nanti aku copy and paste ratus2 punya, taruk kat sini aaaaaaaaaaaa. Baru power. Aku tau ada orang uhuk! uhuk! uhuk frust

    Alhamdulillah, nampaknya cahaya kebenaran sudah mau keluar

    By the way Saifuddin dgn Rafizi tak komen apa2? Ok takper kita cool. Kah Kah Kah

    Ok Bai Bai Bai errrr Babai babai babbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii

    ReplyDelete
  7. Aku pun tengah gencatan pena ni. Result keluar kita akan tulis banyak2 ok

    Awang Tomyam
    Sementa

    ReplyDelete
  8. Kamu Urang Giler (UG) yahhhh

    ReplyDelete
  9. Tukar MB blh jejaskn penerimaan BR1M thun dpn tak.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengemis ciptaan UMNO dikesan. (Dr.G)

      Delete
  10. Org gile di kesan..hehe

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...