Wednesday 20 August 2014

EDISI RAKYAT MELAKA KENA TIPU BULAT-BULAT.

Ini kisah benar bukan fakta diputar .. rakyat Melaka kini sudah mulai sedar betapa diri mereka kena tipu secara pukal bulat-bulat apabila aduan mereka dipermainkan.

Sudah pasti keyakinan rakyat kepada Kerajaan UMNO/BN Melaka akibat dari rakyat diperlekehkan akan aduanyanya akan mulai menipis dan membawa kepada terhakis hakiki.

20 comments:

  1. Kakak tak payah cerita pasal negeri Melakalah. Di Negeri Penang dan Selangor, rumah mahal sangat sekarang. Sampai rakyat marhaen tak mampu beli rumah. Kata nak tolong rakyat. Tapi ternyata ini dah pembohong. Sekarang ni dah ramai orang di Selangor dan Penang tinggal bawah jambatan. Siapa mentadbir negeri tu ????? Jawab-jawab. Isu rumah mahal ni dah kritikal di Selangor dan Penang

    Dekat Selangor pulak, PKR bukan cuma peduli tembolok Laki Bini yang tak malu melakukan kehinaan Nepotisme. Rakyat makan nasi berlaukkan garam mana dia peduli.

    Kita amat mengharap DUN Selangor bubar, boleh kita hadiahkan Telur Kepada Pasti Kena Roboh (PKR).

    Dulu saya sokong jugak PKR, la ni bila CheGu Bard dan TSKI dihina dan dilakukan dengan kejam, mata saya dah terbukak. in adalah Pertubuhan Kejamkan Rakyat (PKR)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tahu pula rumah kat kedah, melaka n n9 makin murah..harap selidik juga harga rumah kat negeri2 di bawah barisan nasional- sebab kan negeri2 di bawah BN tidak sepadat Selangor&Pinang sepatutnya harga rumah tak perlu pula meningkat. Orang dari lembah klang dh bijak buat pelaburan dgn membeli rumah diluar kawasan negeri masing2. yg kami kat melaka, n9, kedah ni mn mampu nk beli umah kt lembah klang harap mampu beli kat kawasan masing2 je tp harga tu jgn lah naik setara peningkatan kt lembah klang/pinang.Melayu juga yg tak berumah nanti

      Delete
    2. Kalau setakat harga rumah mahal tak adil nak tolak pr kot.... Harga makanan yang kita makan tiap2 hari makin mahal macamana???

      Roti makanan orang biasa pun naik harga. Takpun saiz makin mengecil....

      Kita tolak bn pru nanti...

      Delete
    3. ala, pekan kajang pun asyik banjir je. Mana dia ADUN kepala hangguk yang kononnya nak selesaikan masalah penduduk Kajang tu??

      Delete
  2. Selangor untuk org selangor....bubar dun selangor...tolak calon pkr islam selamat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu kena bijak undi...tolak pkr islam selamat....klu islam selamat insyallah melayu dan raja selamat....

      Delete
    2. Apa yg xselamatnya islam hari ini.ok je.

      Delete
    3. Calon bini gay sondol jubo jantan mana mau islam selamat...selamat kan islam...sokong tolak pkr ....

      Delete
  3. Kalau CheGu Bard dan TSKI dilakukan begitu zalim oleh Fraksi laki bini, ini kan lagi orang akar umbi macam kami.

    Betul rumah Selangor dan Penang mahal, kami kerja kilang ni macam mana nak beli. Mana Anwar, mana LGE, Mana bini Anwar.

    At least rumah dekat Melaka masih banyak mampu milik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa projek mampu milik..cerahkan sikit?

      Delete
    2. Mampu milik apa bendanya?

      Banyak rumah TAK LAKU atau TAK TERBELI OLEH ORANG MELAYU.

      Delete
  4. Pemimpin umnu ni maksum tipu ke merompak ke,kitab umno utasan dah lama kata dijamin masuk syurgag.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaki penipu anwar ibrahim ...deklarasi permatang pauh konon hapus kroni..nepotisma...deklarasi penipu. ...ahakss

      Delete
  5. nampak sangat yg hantar komen tak minat dengan masalah kat Melaka la Omak Kau..ha.ha..

    ReplyDelete
  6. Saya duduk Melaka dan pernah komplen berkaitan kenderaan awam parkir sebarangan (nak elak parkir berbayar) di kawasan Taman Tasik Utama berhampiran pusat perniagaan hingga menyusahkan penduduk Taman parkir. Komplen ke aduan rakyat Melaka on-line ni semua bullshit. Takde tindakan. Mereka ni semua tido dan makan gaji buta. Aduan rakyat ditongsampahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ada juga masalah kt MELAKA ni . ingatkan semua smoothe..

      Delete
    2. lor ye ke.... sebab seblum ni aku buat aduan pasal peniaga berniaga tanpa lesen dan kes2 lain..... laju je tindakan....... lagipun bukan dia sorang je mangsa banjir.. ramai lagi yg kena...mungkin sebab banjir yang penduduk ni kena cuma dalam masa sehari je lah kut.... sebab tu anggap kes selesai bila banjir dah surut... tapi kalau kena lagi selepas 2-3 hari faham2 je lah buat persediaan.... banjir nie bukan nya boleh selesai 2-3 hari...

      Delete
  7. Ye.. sokong Azizah sebagai MB... Tolak Khalid..

    ReplyDelete
  8. Yang SELESAI tu maksudnya banjir kilat sudah selesai ... Air dah surut, dah tak banjir lagi. Hahaha.

    ReplyDelete
  9. aduan selesai sbb di bawa ke mesy cawangan dan ketua kg utk di bawa ke mesy bahagian yg akan di bentang pd mesy dgn ketua menteri dan penjawat awam Berlakun lah dia org kata begitu begini utk menampakkan usaha umno menolong rakyat cara portal ni merugikan umno sbb terus kpd penjawat awam dan bila di selesaikan nama umno tak di sebut

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...