Tuesday 26 August 2014

BERITA YANG BUAT UMNO BERPINAU KEPALA ... PAS SUDAH BERSIAP SIAGA MEMBANTU PKR KUBURKAN UMNO DI PRK N01 PENGKALAN KUBUR.



Jelas segala pertuduhan provokasi kononnya PAS Kelantan tidak akan membantu KeADILan dalam gerak kerja di PRK N01 Pengkalan Kubur amat meleset sekali.

Perlu akui walaupun pahit yang KeADILan tidak mempunyai tenaga kerja dan logistik yang mencukupi untuk menentang UMNO/BN di Pengkalan Kubur .. itu adalah realiti dan fakta.

Untuk menuduh PAS akan biarkan KeADILan terkonteng-konteng bersendirian menghadapi UMNO/BN nanti adalah suatu fitnah jahat berniat mau memecah belahkan kesepaduan dan kesepakatan yang beitu erat dan intim dalam gagasan Pakatan Rakyat.

PAS Kelantan pimpinan Dato' Menteri Besar Tuan Guru Ahmad Yakob telah pun membuka Markas Besar PRK N01 Pengkalan Kubur untuk sama-sama memastikan UMNO terkubur tersungkur lebur.

5 comments:

  1. Hari ini adalah kemuncaknyer... sama ada dun selangor dibubarkan akibat daripada politik songsang pkr ataupun sebaliknyer... harap ts khalid tabah menghadapi golongan kroni dlm pkr...



    Keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh Khalid tubuh parti baru atau bertanding atas tikit bebas.Pas dan Umno akan memberi sokongan.semoga Khalid menjadi Mb Selangor.

      Delete
  2. Tak payahlah nak buah hebob.Umno tak berpinau kepala pun.sebab umno dah tahu kemenangan dalam tangan hasil di bantu oleh undi pas yang menyokong Ustaz Nik Amar.Pas hanya bermuka-muka je.Peminpin PKR dan pengikutnya bersabar dan bekerja dengan ikhlas selebihnya berserah kepada Allah,sebab semua orang dah tahu siapa Pas sebenarnya.

    ReplyDelete
  3. Diharap kita dpt bersatu menolak penipuan pkr di selangor... tidak kira lah sama ada kamu ahli tertinggi, pemimpin bawahan atau hanya macai jalanan sprt omak kau, kita bersama2 menolak kronisme dan nepotisme dlm pkr.. LAWAN TETAP LAWAN!



    Keza

    ReplyDelete
  4. aku mohon supaya PKR memberi lalauan kepada Pas agar teruji kekutan Pas.samada menang atau menjadi pengkalan kubur

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...