Tuesday 26 August 2014

INILAH IDENTITI "PENGANTIN PEREMPUAN" YANG MENGEMPARKAN DUNIA KERANA BERPAKAIAN SEPARUH BOGEL DI TENGAH-TENGAH BANDARAYA IPOH, PERAK.

Semalam menjadi kecuh, hebuh riuh rendah bising gegak gempita satu dunia mengenai sepasang " pengantin" dirakam sedang separuh bogel berkalan di Bandaraya Ipoh, Perak.

Sebenarnya itu bukan sepasang pengantin yang tulin tetapi model untuk sebuah majalah... Walau bagaimana pun pihak PDRM telah pun mengambil tindakan yang sewajarnya dengan pantas dan tegas.. Tahniah!!!


ISU PASANGAN BERPAKAIAN MENJOLOK MATA DI PADANG IPOH

Polis Perak mengucapkan jutaan terima kasih kepada orang awam yang prihatin dengan keadaan semasa di Perak dengan menyalurkan gambar-gambar dan maklumat individu yang terbabit dalam sesi pengambaran pakaian pengantin yang menjolok mata berdekatan Padang Ipoh. Individu yang terlibat akan disiasat dibawah Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil iaitu Kelakuan Aib (Insulting Behavior)

15 comments:

  1. Aku survey fb dia... rupa2nya dia ni penyokong kuat pkr... aku harap pkr dpt menghentikan amalan budaya seks bebas dan lucah yg menjadi ikutan ahli bawahan dan penyokong tegar parti berkenaan...



    Keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah akibatnya pemerintahan UMNO-BN! Sokong Azizah jadi MB Selangor!

      Delete
    2. Kt mana dlm fb dia kata dia ni penyokong kuat PK?

      Delete
    3. eh .. rasanya yg amalkan budaya seks bebas lucah tu bukan berdasarkan dia penyokong parti apa .. penyokong bn umno tu suci alim sgat kah ?

      Delete
  2. Hanisya omakkau... cubalah berbincang dgn penyokong pkr yg separuh bogel ini dgn matang, agar budaya kelucahan melampau ini dpt ditinggalkan. Walaupun budaya lucah adalah amalan biasa pkr, tapi penyokong pkr mesti bijak memilih mana yg betul dan mana yg salah...



    Keza

    ReplyDelete
  3. Kau orang ingat orang BN baik2 belaka ke??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. La... siapa cakap org bn baik2 belaka? Manusia biasa tiada yg sempurna. Tapi perbuatan lucah sprt yg dibuat oleh penyokong pkr ini mesti ditentang...



      Keza

      Delete
  4. Dlm isu ni, aku puji hanisya omakkau krn berani membuka pekung najis pkr dgn membuat pendedahan perlakuan hina separuh bogel penyokong tegar pkr ini... respect!



    Keza

    ReplyDelete
  5. Kenapa omakau dedahkan fb dia.dulu model mongol kena liwat nanti model dari kuala terengganu pula kena liwat.heee

    ReplyDelete
  6. Semoga perempuan itu insaf dan menjadi isteriku.............


    Keza

    ReplyDelete
  7. Najibun mesti suka tgk pompuan tu taste diakan yg slim..bosan dgn badak air tk boleh berenang

    ReplyDelete
  8. aku dah cek fb dia rupanya pnyokong tegar bn woi...

    ReplyDelete
  9. mengapa gambar separuh bogel ..perempuan nampak tetek diletakkan di sini...
    kalau ikut kesalahan..menunjuk, mempamerkan, membawa, menyimpan gambar lucah pada orang pun
    satu kesalahan..

    ReplyDelete
  10. pasal orang lain berbogel.kat sini bergaduh pasal politik..kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  11. dia bukan pkr..dia DAP..n they are non muslim sbb tu berani buat begitu di Ipoh plak tu..mmg tmpt dorg. haha DAPIGKR mmg open dlm hal2 begini sbb kita hidup berbilang kaum dan ada hak masing2. -anwarinas supporter esok2 korang plak berbogel ikut si Anuwar la smua ni.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...