Friday 22 August 2014

ZURAIDA KAMARUDDIN NAFI SEKERAS-KERASNYA KONGRES WANITA 2014 TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN SEPERTIMANA YANG DITUDUH SINAR HARIAN.




SHAH ALAM - Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin menyifatkan kehadiran perwakilannya pada persidangan Kongres Nasional Tahunan Wanita PKR yang sedang berlangsung di sini sudah menepati jangkaan mereka.

Katanya, lebih 400 perwakilan Wanita PKR berdaftar untuk persidangan, hari ini. "Saya rasa itu (faktor tertenu menyebabkan kurang kehadiran perwakilan) bukan isunya. Kerana perwakilan yang dijangka hadir lebih daripada 400 orang.

"Dan saya rasa ia sudah hampir mencapai sasaran. Itu jumlah perwakilan yang berdaftar," katanya pada sidang media, hari ini.

Menurutnya, ruang kelihatan kosong kerana kebiasaannya Wanita PKR dan AMK bergabung ketika perasmian.

"Ruang yang disediakan lebih dari cukup. Saya rasa ruang yang diberikan ini terlalu besar. Sedangkan AMK di MBSA.

"Selalunya kita bergabung dengan AMK untuk upacara perasmian tapi kali ini kami berasingan itu yang kelihatan kosong. Dan saya rasa sebahagian lagi sedang dalam perjalanan," katanya.

Majlis perasmian itu tadi dilaksanakan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar.

Sebelum itu Sinar Harian ada menerbit suatu artikel bahawa Kongres Wanita KeADILan 2014 tidak mendapat sambutan ... Diperturunkan apa yang Sinar Harian tulis sebelum ini..

Kongres Wanita PKR tidak dapat sambutan
SHAH ALAM - Persidangan Kongres Nasional Tahunan Wanita PKR yang berlangsung pagi ini di sini tidak mendapat sambutan apabila hanya sebahagian tempat disediakan yang dipenuhi perwakilan.

Ketua Wanitanya, Zuraidah Kamaruddin dalam ucapannya menyifatkan masih ramai lagi perwakilannya yang sesat di dalam Stadium Malawati.

"Wanita diberi ruang yang besar di sini.

"Saya difahamkan ramai yang masih sesat dalam stadium ini. Kena cepat-cepat ya penuhi kerusi yang ada," katanya ketika memberi ucapan, hari ini.

Sementara itu, berdasarkan perhatian Sinar Harian Online, setakat jam 9.45 pagi hanya sebahagian kerusi yang disediakan penganjur dipenuhi perwakilan.

Mengikut tentatif program yang disediakan kepada media, pendaftaran perwakilan telah bermula sejak 7 pagi tadi sehingga 9 pagi.

Kemudian diikuti ucapan Ketua Wanita Keadilan dan ucapan perasmian Naib Presiden Keadilan, Nurul Izzah Anwar.


HIDUP WANITA KEADILAN!!!!! ... MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH!!!! .. LAWAN TETAP LAWAN!!!!

20 comments:

  1. nenek kebayan mok lampir, hayat ko dldm politik dah sampai penghujungnya, usah ko nak berselindung dengan pelbagai alasan lah ngokkk, babai PR yang bodoh dan bonggok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 1235..atok ko mamak kuti dh abis hayat politik dh pun..tp dok bekokok lg.. umno dh la celaka, bangang lak..puii

      Delete
    2. Cai 1244 nko kesah ke tun brckp.. knp org pr masih takut dgn tun... biarlh dia nk ckp apa pun..klu dia kutuk najib @ umno pun bkn korang sokong najib pun...alahai sian nya dgn rakyat yg masih terkesima dgn tun..cuma sbb sombong bodoh tu tk nk mngaku kehebatan tun ptuihh...syabas kpd tun semoga terus bersuara demi agama bangsa dan negara.. heee

      Delete
    3. anus 12:44..mak ko(mak lampir tua kutuk) dok berkokok tpi ekor dan badan bergelumbang taik...pkr dh la celaka, bodoh lak...ptuiii!!!

      Delete
  2. Kah ! Kah ! Kah ! Kerusi yang kosong tu untuk pukul memukul

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah tu bro, kerusi yang kosong tu sebagai persediaan untuk dilontarkan sesama ahli Wanita PKR

      Delete
  3. PKR yang bodoh. .tergopoh gapah..disalah kan umno...ape mende ni?!???

    ReplyDelete
  4. AHLI PKR YANG TIDAK HADIR MEMENUHKAN RUANG MESTI DI PECAT!!

    PERKARA INI AMAT MEMALUKAN & MESTI DIAMBIL TINDAKAN KERAS!!

    ReplyDelete
  5. Kerusi kosong utk ahli2 lajnah pkr dlm pas...

    ReplyDelete
  6. Ni salah umno gak ni..haha

    ReplyDelete
  7. Itu lah reality nya pasal tu jgn mendabik dada...

    ReplyDelete
  8. Ketua pun dah layu.....dah macam UMNGOK aku tengok....takda bezanya....kat Parlimen pun cakap mcm budak sekolah mcm mana la boleh malaun-malaun tu angkat dia jadi ketua.....aku tak faham.......ni kalau jadi menteri sure lagi teruk dari menteri lembu dan ayam.....kesian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar ckp mcm budah sekolah
      jangan mcm jibtuya lepas bentang bajet terus hilang hehehe

      Delete
  9. pr terutamanya pkr diselubongi kegelapan dan diselubongi taik, hanyut dan terus hanyut mcm taik menuju tong taik yg gelap.

    ReplyDelete
  10. Siapa nak ikut ketua wanita minang celakao ni...menyemak je kat Selangor ni...soh soh pergi balik singapore soooh....

    ReplyDelete
  11. masa ni tak pulak ada yg serah borang ramai ramai keluar pkr dan masuk umno kembali tp masa praya sana sini smp yg bukan ahli pun kata ahli pkr

    praya jauh lagi kalau dekat dgn praya jgn umno terkejut mana datang nya penyokong dan ahli ahli pkr ni ...

    ReplyDelete
  12. itu kerusi banyak untuk esok kot..letak sekali supaya tak kelam kabut esok.

    ReplyDelete
  13. macam pentas main wang kulit ja...
    tak ada orang...
    nanti tok dalag mak lempir tu nak membebel..
    siapa mau tunggu ha.. baik cabut kena teh tarik roti bakar lagi ummmmm...

    ReplyDelete
  14. dah tak dapat sambutan lah tu... padan muka

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...