Friday 27 January 2012

BUKTI BERGAMBAR!!!...WANITA UMNO MEMANG SERONOK SAKAN DAN NAIK SEMANGAT BAB-BAB SEKS DAN LUCAH INI!!!


Memandangkan para pemimpin UMNO terutamanya dari kalangan wanita, sedar dan sedia maklum akan wanita-wanita UMNO ini mempunyai kelemahan dan kegemarannya,  maka diambil kesempatan akan kelemahan dan kegemaran itu demi memenuhi dewan suatu program anjuran wanita UMNO/BN.

Untuk tujuan itu seorang penglipur lara dan tukang karut cerita seks dan lucah yang paling top telah dijemput untuk menceritakan kisah seks dan lucah luar tabiee...nampaknya wanita-wanita UMNO
cukup gembira... ada yang sampai terlopong terngaga mulut bila mendengarnya dari seorang budak yang layak digelar cucu atau anak kepada mereka...kisah ini berlaku disuatu program yang dihadiri oleh Ketua Wanita UMNO sendiri..Shahrizat Jalil "selak kain" di Pusat Komuniti Ibu Kota, Taman Ibu Kota, Gombak pada 21hb Januari 2012 yang lalu..

Lihat saja dua keping gambar diatas...jika yang bermata rabun dan inginkan gambaran yang jelas dan lebih besar sila klik pada gambar-gambar tersebut..

INGAT UMNO INGAT POLITIK LUCAH DAN FITNAH...INGAT UMNO INGAT PARA PEMIMPINNYA HIDUP MEWAH RAKYAT HIDUP SEMAKIN SUSAH....INGAT UMNO INGAT RAKYAT KENA PASTIKAN UMNO REBAH BAHAM TANAH...SELAMATKAN MALAYSIA DARI DURJANA DAN BANKRAP...UMNO MATI TERBUJUR RAKYAT HIDUP AMAN DAN MAKMUR.

5 comments:

  1. Mak kau pun ada sama ke..aedap ngate orang..adik ko pon ade same?..jangan2 binbi ko pon ade same...kah kah kah..bodohhhhh.

    ReplyDelete
  2. kalau bab memfitnah org, mmg suka sgt puak2 pr ni...

    ReplyDelete
  3. ada bendera Malaysia bawah podium. dia pijak bendera negara ku ke?

    ReplyDelete
  4. xde fitnah nyer.... dah kepala giler seks ( ah jib gor) habis ank buah ikut giler sama
    p/s rosmah lg kuat giler seks

    ReplyDelete
  5. saya masih ingat lagi masa student years dulu. yang paling suka fitnah orang ddalam ceramah ni adalah orang PAS. ini tahun 80 an dulu lah. budaya fitnah ni memang budaya pas dan sekarang pr pun sama

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...