Tuesday 20 May 2014

AKSI STUNT LAWAK BODOH CALON BEBAS PRK BUKIT GELUGOR DIJADIKAN BAHAN FITNAH OLEH MACAI UMNO TAPI DISANGKAL OLEH ASTRO AWANI!!!!!


Panas!!!!! Guan Eng langgar calon bebas Abu Backer di hadapan Dewan Undangan Negeri sebentar tadi .. Memang samseng betul!!!!! .. Itu kenyataan macai UMNO

Calon Bebas pilihan raya kecil Bukit Gelugor, Abu Backer Sidek Mohamad Zan, hari ini mencetuskan drama di perkarangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang apabila berpura-pura ‘dilanggar’ kereta Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

Insiden dilaporkan berlaku selepas Abu Backer Sidek gagal untuk bertemu dengan Guan Eng selepas menunggu untuknya lebih kurang satu setengah jam.

mStar melaporkan bahawa Abu Backer bertindak menahan kenderaan yang membawa Guan Eng dan apabila dihalang sekumpulan pengawal keselamatan DUN, beliau kemudiannya bertindak 'merempuh' keretanya.

Beliau dilaporkan memegang tulang rusuknya dan berkata beliau dalam kesakitan.

Walau bagaimanapun, Guan Eng dan pembantu peribadinya terus beredar tanpa mengendahkan aksinya.

Ambulans tiba di tempat kejadian kira-kira pukul 2.30 petang untuk membawa beliau ke Hospital Pulau Pinang.

Sebelum kejadian ini, Abu Backer dilaporkan menangis di dalam satu sidang media dan berkata beliau ‘merajuk’ dengan media tempatan kerana kecewa kempennya tidak mendapat liputan media.

Beliau juga berkata beliau tidak takut diboikot media kerana CNN akan membuat liputan media tentangnya.

‪"Saya sudah sedia untuk diboikot. Boikotlah. Saya ada CNN. Mereka dah lama tunggu saya," beliau dilaporkan berkata.  .. Kenyataan Astro Awani.



ASTRO AWANI YANG TERKENAL SEANTARO DUNIA CUKUP KUAT PRO UMNO/BN PUN DAH MULA NAIK MELUAT DAN MENYAMPAH DENGAN TELATAH DAN PERANGAI INDIVIDU YANG CUBA NAK DAPAT PUBLISITI MURAHAN.

68 comments:

  1. Saya nak ulas sikit la pasal isu-isu yang Dyana sentuh tu... bukan apa... points-points dia tu lemah. Patutnya dia sebagai lawyer perlu sedar bahawa points-points dia tu agak lemah untuk dijadikan bahan kempen yang mempunyai "WOW!" factor...

    1. Isu "bikini" - Entah saya pun tak tahu sapa punya kerja. Memang bodoh la sapa yang buat ni. Or mungkin jugak ni kerja "black ops" puak Red Bean Army. Isu murahan yang tak patut dijadikan isu... Saya tolak politik sempit macam ni... 

    2. Umur terlalu muda? Sapa yang pertikai umur Dyana? Umur bukan isu...lain la kalau baru darjah 6..kan? Jadi, tak perlu diulas...isu langsung tak hangat... 

    3. Politik perkauman - Haaaa.. yang ni memang tepat dengan ciri-ciri DAP. Dyana kata DAP tak amal perkauman? Puiii..! Pada dasar saja DAP tak tulis "perkauman" dalam buku perlembagaan depa. Tapi kalau rujuk dan tengok pertadbiran DAP sama ada dalam parti atau kerajaan negeri, memang pekat "chauvinis ultra kiasu". Contoh terbaik ialah pemilihan CEC dan corak pentadbiran Guan Eng! Dyana bukak mata luas-luas boleh tak? 

    4. Dyana "diperkuda" Kit Siang - Dyana nafikan. Tapi realistiknya memang betul pun. Tak salah untuk berkhidmat pada rakyat, tapi pilih la pihak yang betul-betul berkhidmat, bukan "retorik" semata-mata. Pilih la yang dasarnya terbukti baik dan berubah ke arah kebaikan, bukan yang tak berubah-ubah macam DAP tu walau dah banyak kali didedahkan kepincangan depa...
    Kit Siang tu perjuangkan "Malaysian Malaysia". Dyana tahu ke Malaysian Malaysia tu apa benda? Kalau dengar cerita dari Kit Siang, pandai la dia "spin" kepala otak Dyana. Cuba dapatkan cerita "Malaysian Malaysia dari Tun M or Najib... saya gerenti Dyana akan malu pada diri sendiri.. Dyana patut malu berkempen depan orang PAS. Kalau betul orang Melayu Islam patut sokong dan akui keaslian perjuangan DAP dalam perjuangan untuk Islam, Melayu dan Tanah Melayu, kenapa depa tak sertai DAP macam Dyana? Dyana patut ajak orang-orang PAS tu masuk DAP. Apa salahnya? Dyana pun Islam macam orang-orang PAS tu jugak, kan? Berani ke Dyana? Itu la buktikan kepala otak Dyana tu dah di "tuned" dan didoktrinkan ikut acuan Kit Siang. Takka itu pun tak boleh faham kot? Sia-sia la buat LLB kat UiTM dulu kalau kepala otak sebengap tu... 

    5. Perhatian pada golongan muda - Bukan DAP atau Pakatan Haram saja yang beri perhatian dan hargai golongan muda. UMNO, MCA, MIC dan semua parti kat Malaysia ni memang beri perhatian dan hargai golongan muda ni..  Dyana sendiri cakap Najib diangkat jadi MB Pahang pada usia yang sangat muda, kan? Masa tu Dyana pun rasanya belum lahir lagi. Maksud saya, UMNO dah lama dah hargai dan beri kepercayaan pada golongan muda untuk digilap menjadi pemimpin. UMNO dah lama dah buat dasar macam tu untuk orang muda. So, apa bezanya sangat dengan DAP? DAP baru buat dasar macam tu la Dyana.. 

    Jadi, apa yang "WOW!" pada kempen DAP dan Dyana tu? Alaaa.. cakap je terus terang... Satu-satunya kelebihan yang Dyana ada ialah "kecantikan", kan? Errr...Cantik ke? Heh!

    P/s: Kalau cantik sekalipun, tapi dasar dalam diri tu cenderung bantah hukum Allah, khianat perjuangan bangsa dan cuba ancam Tanah Melayu dengan doktrin "Malaysian Malaysia DAP" tu baik tak payahhhh..! Err... sekali lagi... cantik ker??? Heh! Not my taste... heh! 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramailah melayu yg sokong apek gerakan lps ni tengok komen ko....kah...kah...kah....lawak...kah...kah...kah....

      Delete
    2. Dol......elok ko jumpa pakar sakit mental. Aku rasa wayar kat kepala ko ada yg dah putus

      Delete
    3. 2006......adik wayar putus ni. Adik masuk kepala adik kat lubang jamban. Lepas tu adik tarik flush.

      Delete
    4. Dalam politik, macam-macam ada. Tapi semuanya bergantung pada persepsi. Sesiapa boleh terima dan jadikan sebagai bahan kecaman serta slogan, begitu sesiapa juga boleh membiarkan saja ia berlalu tanpa mempedulikan alasan itu biarpun berfakta.

      Pekara paling utama perlu dinilai adalah jenis watak dan ktrampilan diri yang bakal berperanan dalam masyarakat bukan memberi sokongan hanya berasaskan kecantikan diri seseorang calon.

      Khairy Jamaluddin telah pun mengingatkan para pencacai BN bahawa pilihan raya kecil Teluk Intan bukan pertandingan ratu cantik, kewibawaan calon lebih penting,

      Ini bermaksud bahawa para pengundi perlu faham tujuan pilihanraya diadakan dan siapa yang sebenarnya layak diangkat sebagai wakil rakyat yang membela nasib rakyat dalam parlimen nanti.

      Sebagai contoh, GST atau dalam bahasa Inggeris Goods and Services Tax adalah sejenis cukai di mana apa sahaja barang dan perkhidmatan yang digunakan oleh pengguna mengandungi elemen cukai.

      Ahli Parlimen Bn atau ahli parlimen PR yang menyokong perlaksanaan cukai itu pada tahun depan ? Kalau pengundi Telok Intan itu memang jenis bangang suka pada kesengsaraan mereka boleh beri undi pada Mah Siew Keong dari BN tapi jika mereka menentang kezaliman BN maka mereka perlu beri undi pada Dyana Sofya Mohd Daud dari DAP.

      Dalam pilihanraya itu juga tidak timbul soal membantah atau menyokong hukum hudud kerana untuk melaksanakan hukum tersebut bukan terletak pada seorang wakil rakyat tapi melibatkan semua yang ada dalam parlimen. Hukum hudud perlu dinilai dari semua sudut dan bersifat adil pada semua rakyat tanpa terkecuali walau pun orang itu berstatus TUN atau sultan atau agong.

      Biar apa pun alasannya, wakil rakyat yang dipilih mestilah seorang yang berilmu dan bersedia berhujah sebagai ahli parlimen yang cemerlang. Bukannya menambahkan lagi berok jantan gila nak mengawan dalam parlimen.

      Delete
    5. Kebumi kat mana?

      Delete
    6. ruangan ini bukan dikhaskan kepada kaki bodek

      Delete
    7. Sib baik x mampuih

      Delete
    8. Bodoh sungguh beliau ini

      Delete
    9. Tak originallah. Dia tiru ahli pas yang guling guling depan kereta sultan kat k kangsar

      Delete
    10. ya berguling guling depan kereta sultan sbb nak rebut negeri
      abu (asal bukan umno) backer semata mata nak kan media bg perhatian pd dia. setakat hr ini berani ckp lah paling tinggi dia dpt undi bawah 20 undi

      Yg mana satu BN kata nak taja ? Dr mati sia sia lebih baik dia kacai DAP dng isu perkauman dan melayu terpinggir .

      Delete
  2. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo abah kau..

      Delete
    2. Adakah yang baring depan Mercedes ini Ahlul Unity Gomen (UG) ???? Isu UG selalu digembar gemburkan oleh Blogger Tulang Besi- Malaysia Waves. Ini bukan tuduhan tapi pertanyaan.

      UG tak wujud seperti tak wujudnya Bigfoot

      Yang Benerrrr
      TiBi (Tinta Biru)
      Malacca Waves

      Delete
    3. Blogger Tulang Besi- Malaysia Waves selalu menghina Khalid MB dengan tuduhan tak berasas. Satu lagi dia memang selalu mengeji ugamawan yang diterima oleh masyarakat.

      Khalid MB tu orang amat mantop waktu dia buat dawn raid beli syarikat2 kat England nuuuuhhhh. Dia jaga Kumpulan Guthrie pun mantap... never misss bayar dividend tuuuuu. Transparency pun baguuuihhh sampai la ni. MOU ayaq tu dia dah letak untuk public baca. Tapi 12 orang sajerr yang baca.

      MB Khalid memang seorang yang transparent, jujur dan amanah. The Best MB kat Selangor ni ever. Cap Bulan, Cap Peluru Pepandu dan Cap Biru cerah rata2 sokong Khalid kat Selangor.

      Satu lagi juak juak tak bermoral ni suka maki ulamak mancan Usta Haron Din

      Kami Menolak orang macam Tulang Besi Malaysia Waves kerana menghina orang jujur dan ugamawan
      Kami Menolak orang macam Tulang Besi Malaysia Waves kerana mnyebut nyebut benda tak derrr. UG tak wujud seperti tak wujudnya Bigfoot

      Yang Benerrrr
      TiBi (Tinta Biru)
      Malacca Waves

      Delete
    4. deiii macha anon 0832....bukan UGlah...itu UMNO punya ganglah..United Mamak Nana Organisation...daaaaa.....hihihihihihih

      Delete
    5. Semua salah dia pengsan sebab pekena nasi kandaq 3 bungkuihhhh

      Delete
  3. Nasib baik talk mampos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik tak mati braim ali

      Delete
    2. Dengar kata dah nyawa2 ikan kat ICU. Betul ker bhaiii?

      Delete
    3. Loyar buruk betul.

      Delete
    4. Nasib baik tak kojol

      Delete
  4. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  5. Umno dan fitnah bagaikan tote mat mongol dan jubo tuya.

    ReplyDelete
  6. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adik dah rendam kepala kat lubang jamban? Jgn lupa tarik flush ye...

      Delete
    2. Poyo abah kau..

      Delete
  7. Abu Backer langgar kereta Guan Eng di hadapan Dewan Undangan... dia tergolek dog berpura-pura ‘dilanggar’... berharap orang akan buat cerita Guan Eng langgar dia....mamak buat lawak kah...kah...kah..

    Kalau pengundi bukit gelogor memberi undi pada mamak ni nak jadikan ahli parlimen memang sah lah.. pengundi itu bangang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu hebat sgt knapa tak langgar lori balak kat highway plus aje.... Setakat langgar keta berhenti, apek mabok pon bole buat

      Delete
    2. Mamak padukang mabuk ketum...ada hati nk bertanding...memg spesis amno otak lembu kak ijat...

      Delete
  8. UMNO pejuang Melayu ni kenapa suka sangat bodohkan bangsanya. Terang- terang sokong Cina Gerakan.... lepas tu marah Melayu yang diiktiraf oleh DAP. Apa punya bengong Melayu UMNO ni... carilah isu lain untuk memperbodohkan bangsa sendiri....
    Selama ini siapa yang gadaikan maruah bangsa Melayu? Siapakah yang hilangkan nama Tanah Melayu..... sendiri mau ingatlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemuda gerakan nak saman ktan klu buat hudud. Habis la Islam

      Delete
    2. Cerita Seram dari Gelugor

      Petikan dari Siri Bercakap Dengan Jin - (Penulis Tamar Jalis)

      Tepat jam dua belas malam, datuk pun meletakkan bantal dua bertindih dibucu katil. Cadar katil yang berwarna kuning di bentangkan atas lantai. Cukup teliti datuk menyusun kedudukan barang‐barang di
      atas katil. Sekali padang bagaikan singgahsana raja‐raja zaman silam, seperti yang selalu kita tonton dalam filem purbawara keluaran tempatan dalam tahun enam puluhan. Datuk mengenakan baju dan
      seluar hitam, berkain samping merah, memakai tanjak dan sebilah keris tersisip di pinggang. Datuk juga menyuruh saya berpakaian kemas. Saya di suruh oleh datuk duduk di kaki katil. Saya diberi perintah
      supaya jangan panggungkan kepala walau apa pun yang berlaku dalam bilik. Suasana bertambah sepi. Bulu roma saya secara mendadak meremang. Saya terasa cukup seram. Bunyi kaki orang melangkah jelas kedengaran dan dituruti dengan bunyi tapak kaki kuda di luar bilik. Datuk pun memadamkan lampu dan menyalakan sebatang Iilin. Saya cukup resah. Suasana yang sepi bertukar menjadi agak bising dengan bunyi angin dan daun tingkap terbuka sendiri. Suara burung jampuk
      kedengaran sayup‐sayup bersama lolongan anjing yang memanjang. Ada kalanya lolongan anjing itu berbunyi macam orang menangis dan ketawa. Tetapi, bunyi lolongan memanjang dan sayu lebih kerap
      didengar. Datuk berdiri dekat pintu. Daun pintu terbuka dengan sendiri dan serentak dengan itu api Iilin pun padam. Saya resah di dalam
      kegelapan. Kali ini saya dapat mendengar dengan pasti bunyi orang duduk atas katil. Kerana gelap saya tidak dapat melihat bentuk manusia itu. Saya terdengar bunyi suara orang batuk dari atas katil, serentak
      dengan itu suasana gelap bertukar menjadi samar‐samar atau dalam istilah daerah tempat saya keadaan begitu di panggil celah‐celah tanah.

      Delete
  9. Poyo abah kau..

    ReplyDelete
  10. Helo cai2 umno.....tolong berenti fitnah boleh tak....tak takut dosa ke.
    Air mani Anwar dlm bontot Saiful bukan dipancut Anwar. Ni fitnah.
    Mustahil Anwar meliwat bontot tak pakai kondom sebab dlm video besi Anwar melanggan pelacur cina pakai kondom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wayar kepala hang putus tu
      Mak hang pakai kondom ker?

      Delete
    2. meh mai makan dedak kru kru kru.

      Delete
    3. mak dan pak dia pakai kondom sbb nak tapis...takut keluar spesies lembu cam nilah....tapi keluar jugak....jadi terpaksa redho jer ler....hihihihihihi

      Delete
  11. stupido !
    lain kali buat mcm Dyana (My Lady D) Emak nya ikut sama
    Kalau ada Mak kejadian spt ini tak berlaku

    ReplyDelete
  12. banyak nya banner bergantungan di ibu pejabat PKR sekarang ini....lebih meriah lagi dari teluk intan dan gelugor....keadilan raya untuk semua....hapuskan peliwat keadilan....peliwat keadilan musuh utama parti....tahniah azmin Berjaya mengekalkan jawatan

    ReplyDelete
  13. Woeh xtau ke?Berjaya ape...tadi dia dpt panggilan dr MUMBAI ape. .itu .ajak dia berlakon FILEM TAMIL ape sama RAJINIKAM ape..tajuknya sudah ada TAMILNADU Roling2 GOLEK2 bwh krta ape itu adegan manyk mahal byr tau..if hlng deposit pun xpe hal..job baru ada mali oi

    ReplyDelete
  14. Mamak 3 suku mana la yg umno tsja nih...adoii..

    ReplyDelete
  15. Bodo piang pnya mamak..nmpak sngat bodoh..mc ni ka nk diangkat jd pmimpin??? Cb hang p buat drama langgar lori tnh yg lbh muatan kat jln Bt Urban Sg Dua nk tengok.. deii tamby...buka waring pasembor lg baguih la mcha...

    ReplyDelete
  16. Hari ini bodoh apa lah yg dia nak buat lagi ni?

    Lg lah dia menangis sbb sorg wartawan pun tak dtg melawat dia di hospital

    ReplyDelete
  17. Mlnya mrajuk dgn press,nk bunuh diri la tu...tp p lngr keta KM wat per mamu.. kan 2nd bridge dah de...terjun jer ler kat sane...nnt kami wat tahlil pas PRK ni yer...

    ReplyDelete
  18. Sama cam perangai perangai puak fuckatan berguling guling atas jalan buat demo jalanan ini pengikut fuckatan biul lah nie cikgu nya pak liwat ngan ostaz ostaz pas berancuk lah nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini spesies lembu UMNO/Bn yg nak cari simpati pengundi tak kene tempat. dan gaya....

      Delete
    2. bila fuckatan brguling atas jalanraya tak mcm lembu ke...sama je....lembu fuckatan pun cari simpati pengundi tak kena tempat dan gaya...........

      Delete
    3. Cerita Seram dari Geluqor

      Petikan Siri Bercakap Dengan Jin - Tamar Jalis

      Selesai saja datuk menamatkan pembacaannya, saya terdengar deru angin yang amat kuat, lembaga
      berkain putih terus berpusing perlahan‐lahan, kemudian bertukar dengan cepat dan ligat macam gasing dalam deru angin itu juga terdengar bunyi suara orang berkata‐kata yang sukar difahami maknanya. Lembaga berkain putih itu jadi pipis dan memanjang tanpa berhenti berpusing. Pakaian datuk nampak bergerak‐gerak dengan hebatnya. Tetapi, tubuhnya tidak bergerak walau satu inci pun dan tempat ia
      berdiri. Saya tersentak bila terpandangkan lembaga yang berkain putih itu menjadi seketul, macam batang kayu sebesar pemeluk dan bergolek ke kiri dan kanan. Semuanya tidak dipedulikan oleh datuk. Ia tetap
      terpacak di situ, macam paku terlekat di pipi.

      Dari bentuk batang kayu lembaga berkain putih itu bertukar lagi. Tegak memanjang dan tidak berhenti berpusing sambil mengeluarkan suara yang menderu seperti angin. Makin lama. lembaga itu makin tinggi melepasi bumbung rumah dan pepokok yang ada di sekitar halaman rumah.

      Bentuknya juga turut bertukar, menjadi nipis macam asap. Bahagian bawahnya mengecil dan tajam, macam kayu yang sudah dipertajamkan untuk dibuat turus pagar, bahagian yang tajam itu bagaikan
      tidak menyentuh bumi dan tetap berpusing dengan ligatnya.
      Bahagian atasnya tetap dalam bentuk asal. Terus menjulang bagaikan mahu bercantum dengan dada langit. Cukup tinggi dan sayup mata memandangnya, tidak berhenti dan berpusing sambil mengeluarkan
      angin dan bunyi dengung yang amat, kuat, memekakkan anak telinga.

      Datuk menundukkan kepalanya merenung bumi, bunyi dengung itu beransur perlahan dan lemah. Muka saya dan Alang Abdul Rauf terasa panas macam terkena bahang api, muka kami berpeluh. Isteri
      Alang Abdul Rauf masih tidak bergerak. Saya tidak tahu apakah rasa dan bahang panas itu dialami juga oleh datuk atau tidak. Datuk tetap tertegun di tengah halaman macam tadi, bagaikan tidak terasa apaapa.
      Alang Abdul Rauf dan saya dikejutkan oleh satu ledakan yang amat kuat. Seluruh kawasan halaman terang‐benderang. Lembaga berkain putih yang meninggi separas langit terus ghaib, saya lihat datuk
      terlentang di atas bumi untuk beberapa saat. Datuk bangun dan masuk ke rumah seluruh badannya berpeluh, macam orang jatuh dalam danau.
      “Apa dia benda tu?” Tanya Alang Abdul Rauf.
      “Syaitan, sengaja mengusik kita,” balas datuk selamba lalu duduk mencangkung di depan isteri Alang Abdul Rauf. Datuk menyuruh Alang Abdul Rauf menyentap kaki isterinya dengan sekuat hati. Isteri Alang
      Abdul Rauf terjaga dan cuba menerpa ke arah keris yang terlentang di atas lantai. Alang Abdul Rauf menghalangnya.

      Delete
  19. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  20. Hahaha tulah akibat jalan guna tangan.... bila 'kena langgar' tangan dan kepala masuk bawah kereta... lain kali jalan guna kaki

    ReplyDelete
  21. Pr berguling dijalan raya tp macai upahan bguling dpn istana.

    kikiki

    ReplyDelete
  22. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  23. macai pr berguling kat jalanraya dpn parlimen.....yg tu lg jelas la kebangangan fuckatan.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berguling tak cukup seksi tapi kalau tonggeng punggung baru mantap... mau pulak kalau punggung sebesar losemah....

      Delete
    2. Pengikut fuckatan buntut asik pikiq buntut ja ketua pun kaki buntut abih semua orang nk d juburnya biul otak pengikut fuckatan nie

      Delete
  24. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  25. Anon 12:11, boleh tak jgn bagi ulasan bangang, dari atas sampai ke bawah itu aje ulasan bodoh, pergi main jauh-jauh, buat menyemak

    ReplyDelete
  26. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  27. Marilah kita berjuang untuk jubo tuya.

    ReplyDelete
  28. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  29. saya suka...saya suka...saya suka...puak fuckatan mmg biol.....

    ReplyDelete
  30. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  31. ramainya macai amno kat sini...

    BN + macai = moRON95

    ReplyDelete
  32. Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  33. ramai siot binatang nasional lol

    ReplyDelete
  34. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...