Monday 26 May 2014

ISMA MELUDAH KE LANGIT ... DULU HINA SEKARANG PUJA.




Dulu "Kedatangan pendatang Cina bersama penjajah British satu bentuk pencerobohan" .
Sekarang - " Ayuh rakyat Malaysia berikan sokongan padu kepada team Malaysia untuk merangkul kembali Piala Thomas kali ini".

Apakah prinsip dan pegangan sebenar ISMA ini? ISMA tak tahukah semua pemain yang mewakili Malaysia keturunan Cina? Mengapa minta ahlinya sokong pendatang dan penceroboh pula selepas puas mengutuk orang berbangsa Cina dan India?

Apa lagi Isma mau ?????

27 comments:

  1. Replies
    1. TERKINI: AKHIRNYA TERDEDAH
      Azmin pilihan kepada parti, kata Wan Azizah pada 26-05-2014 09.02

      SHAH ALAM: Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail hari ini menyokong Mohamed Azmin Ali untuk menerajui parti itu sekiranya berjaya mengekalkan kedudukannya sebagai Timbalan Presiden dalam pemilihan parti itu kali ini.

      Wan Azizah berkata sebagai peneraju parti sudah tentu beliau amat perlu bekerjasama dengan Azmin sekiranya Ketua Umum PKR yang juga suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dipenjarakan sekali lagi kelak.

      Katanya, keputusan parti juga pastinya akan dimuktamadkan bersama-sama dengan Azmin selain bekerja sebagai satu pasukan.

      Dalam masa yang sama, Ketua Umum dan DSWA juga tidak boleh menerima Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim untuk menduduki kerusi nombor dua parti itu.

      Atas sebab itulah Datuk Saifuddin Nasution Ismail yang juga Setiausaha Agung parti diletakkan sebagai calon pilihan kedua sekiranya Azmin kalah.

      Namun kini, Azmin terus berada di depan dengan mendapat undi terbanyak, meninggalkan Khalid di tempat kedua dan Saifudin ketiga di kalangan tiga calon yang bertanding jawatan timbalan presiden.

      Keputusan sehingga 11 Mei dikeluarkan PKR menyaksikan penyandang, Azmin mendapat 12,250 undi manakala Khalid memperolehi 8,123 undi dan Saifuddin pula 6,997 menjadikan Azmin hanya mendapat sokongan tidak sampai 45% untuk jawatan itu.

      Bagaimanapun, keputusan tersebut masih tidak rasmi memandangkan keputusan 27 cabang yang dibatalkan sebelum ini. -MEDIA

      Delete
    2. Ahli PKR kena tipu oleh pemimpin tengok la kerajaan Selangor ramai semua ketua business GLC negeri bagi pada kroni yg dulu kerja sama dia. Pemimpin dapat sapu duit ahli dapat sapu ubat sebab gaduh sesama sendiri. Ini pemimpin sama jugak takda improve untuk lawan UMNO.

      Delete
    3. anon 26may 09 05

      ABU !
      ABU !

      Delete
    4. ISMA ikut takrifan adalah UG @ Unity Government. Ialah United People under Government cakap omputeh. Betul ke tak tanya plakkk, Tak taulahh.

      Sepatutnya ISMA bertanding kat Telok Intan sebab kat sana yang ada adalah UG jugak tapi UG (Urang Gilerrr) jenis Prettttt Prettt bolei menang ke Pret Pret Bolei Menang kerrr, Sound orang pakai kain pelikat ha ha ha.

      Diatas adalah takrifan sebenar apakah itu UG. Jangan ikut Malaysia Waves....... UG takrifan TB tak wujud, sama dengan tak wujudnya Bigfoot.

      Yang Benerrr

      TiBi (Tinta Biru)
      Malacca Waves
      Umbai Mareiiii

      Delete
    5. Yeahhhhh mati mati kita kena klentong dengan Malaysia Waves... Mana ada UG ikut tarifan diaaaaa. Kah Kah Kahh. Macam Bigfoot, Sasquatch dengan Yetilahh

      Delete
    6. Asalkan Bukan UG (ABUG)

      Deiiiiii AnnneRahman TB, UG innapuladeiiiiiii (UG is good for you). Yeimakkkk

      Machaaaa Politik Warung
      TiBi (Tinta Biru)
      Malacca Waves
      Umbai Mareiiii

      Delete
  2. Gila isim la tuuu..
    Aku ingat ade la hak bumi dlm team.
    Rasyid sidek pun x kenang budi n durhaka.
    Nama jer melayu islam.
    Tp sorang pon melayu islam x boh dlm senarai.
    Kang kena lempang ngan perkasa n panglima ludah baru tau.
    Itu hak kita.halau jer chong wei n the gang dr tnh melayu.
    Nanti dia rampas malaysia.
    Kah kah kah...
    Ade gaya tak mcm ISMA isim n Perkosa n JMM juga ali tunggeng

    ReplyDelete
  3. Orang murahan cr publicity murahan..

    ReplyDelete
  4. sdih jg,mna dia misbun ramadan n ariff?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka tidak melepasi tahap kecergasan yg dikehendaki.. satu lg mereka tak makan babi hahaha..

      Delete
    2. Melayu talak bagus main wooo.....

      Delete
    3. Misbun ramadan injured bro , sebab tu liew darren ganti dia jd perseorangan ketiga .

      Delete
  5. Jahil murakab....ha ha, sama macam parti ngok....

    ReplyDelete
  6. Mmang Penghak melayu isma ni.....

    ReplyDelete
  7. bodor sungguh orang melayu nin, kalu menang piala thomas... Cina akan perintah Malaysia, itu pun tak boleh fikir ke???

    ReplyDelete
  8. Sibuk psl badminton
    cokelat tu yg ada babi apa tindakan isma?
    apa BN tu Babi Negara maka tak kisah melayu Islam makan babi?

    ReplyDelete
  9. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  10. bodoh melayu. Pasal Badminton jugak nak timbulkan isu kaum ke? Kaum mane yang mahir dalam bidang tu biar mereka main lah. Akhirnya, orng Malaysia yang dapat kebanggaan tu. Lagipun, sesiapa yang nak mewakili Malaysia haruslah mengharungi ujian kecergasan. Melayu tak dapat mengatasi ujian tu pasal mereka. Nape nak salahkan Cina? Bini ko kena rogol melayu nanti jugak salahkan Cina ke? Tak kenang budi langsung. Tak suka Kaum Cina mewakili pasukan badminton Malaysia? jgn tonton lah. Simple...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lancau kimak cina mana reti main anak beranak sidek orng melayu yg hebat main badminton nie...tp dlm bam nie semua haprak lagsung anak melayu terpinggir yg bodoh melayu yg ada kuasa ler....cina keling bila dpt kuasa mrk bersuara sekata ja... melayu pecah belah tu pasal kimak kimak cina keling nie naik tocang sebab melayu bangang bila bkuasa

      Delete
  11. Ini sumer poyo...haktuihhhhh

    ReplyDelete
  12. Ada hikmah malaysia kalah.. kalu dak hbis bangsa cina khususnya rba akan dabik dada dn pndang rendah pd bngsa melayu.. sdangkan masa juara thomas1992 melayu lg dominan pn x bising.. bola juara asia tenggara sume mlayu pn x ungkit cina, hoki masuk piala dunia pn x ungkit.. tp bla melayu xde masa tu depa akan hina

    ReplyDelete
  13. Knpa UiTM x bt mcm BAM??BAM yg layak je blh b'tanding..UiTM yg x layak pun blh msk..

    ReplyDelete
  14. Ini sumer poyo....haktuihhhhh

    ReplyDelete
  15. Sultan Mashor Shah mengimport China untuk dibuat bini dan Dato Long Jaafar kerana mengimport China untuk berkerja lombong bijih di Taping....jangan salahkan British...British belajar dari Melayu membawa China berkerja di Malaysia..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...