Saturday 17 May 2014

CALON BN PRK PARLIMEN TELUK INTAN MENDAPAT SOKONGAN PADU DARI RAJA BOMOH 1M'SIA NUJUM VIP???


Wahai macai-macai UMNO semua ... mari sini sekejap .. lihatlah gambar-gambar ini.

Pergh!!!! Bukan main mesra lagi intim campur mesra ketat akrab padu jitu Ketua Pemuda Gerakan Tan Keng Liang dengan Raja Bomoh 1M'sia Nujum VIP ... siap letak tangan atas bahu lagi tuuuu... mana ada orang sebarangan boleh letak tangan atas bahu Raja Bomoh 1M'sia Nujum VIP kalau tidak mesra dan kawan kamceng gila piang.

Gambar-gambar ini dikirim melalui inbox mesej FB Omak Kau yang menyatakan Raja Bomoh 1M'sia Nujum VIP telah mencemar diri hadir semasa pelancaran Jentera BN PRK Teluk Intan.

Kalau ini macam punya sokongan maka besar kemungkinan calon BN PRK Parlimen Teluk Intan, Mah Siew Keong yang juga Presiden Gerakan akan menang besar .. silap hari bulan kalau tidak kena gaya boleh hilang wang pertaruh calon DAP Dyana Sofya. .. Modal tak banyak pun .. sekadar 2 buah kelapa muda jer.

93 comments:

  1. Raja Bomoh diperbodohkan oleh Omakkau tak nak saman ke 1 juta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patutnya gerakan ikut tindakan MCA supaya tak masuk calon. Boleh beri tumpuan pada hudud 100% macam MCA buat turrr.

      Delete
    2. Sudah menjadi kewajipan ahlul amenno untuk memilih pemimpin walaupun kapir

      Delete
    3. calon DAP diramal akan kalah kerana calon bn sudah mendapat restu dari tuhan sembahan ameno

      Delete
    4. NIAT NINGSON MOTO KAJI SEMAR NGISENG .....

      P ROMLEE KATA

      Delete
    5. Hari tu dia carik kapal tebang pakai teropong ngan kelapa ngan tikar zam2 alakazam ada jumpak ker?

      Bomo kepla lutuit
      Bomo kelingtoing

      Delete
    6. Ubn klu x ada bomoh 1mesia dia tak kompiden bole menang

      Delete
    7. Elehhhhh tok moh, klu tok moh hebat sgt pi la jumpa KJ bagi dia penampo kokodai sebijik.

      Kihkihkih

      Delete
    8. Omak jgn sibuk2 la dgn prk ni dap punya jaga parti sendiri pemilihan macam longkang kahkahkah

      Delete
    9. Adakah dia ni seorang UG yang diesbeut sebut oleh Tulang Besi/TB/Seekers/Rahman/Makaysia Waves

      Tak tuduh, tanyaaaa saja

      Delete
  2. Ini sumer poyo....yieeeeeeeeehaktuihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo abah kau...

      Delete
    2. SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE








      SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







      SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







      SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







      SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







      SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







      SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







      SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE







      Delete
    3. 24:58......KELENTIT MAK HANG LA


      24:58......KELENTIT MAK HANG LA


      24:58......KELENTIT MAK HANG LA


      24:58......KELENTIT MAK HANG LA


      24:58.......KELENTIT MAK HANG LA


      24:58......KELENTIT MAK HANG LA


      24:58.......KELENTIT MAK HANG LA


      24:58.......KELENTIT MAK HANG LA


      24:58......KELENTIT MAK HANG LA

      Delete
  3. Apakah BN hanya bergantung dengan bomoh selama ini? Bila berlaku sesuatu yang memalukan nanti BN tidak mengakuinya. Inilah cara berpolitik yang diterapkan oleh BN kepada masyarakat Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kena kerat 18 pun tak apa, janji menang. Parti bomoh.

      Delete
  4. Moga omakkau dpt bgambar bagai ngan raja bomoh

    ReplyDelete
  5. Aper Ker Hel Nyer Koperasi Pon Nak LIWAT MELIWAT kat sini...


    Pie main Liwat kat tempat lain...

    Nanti susah aku nak pikat & liwat Hanisya Omakkau tuuu, Jubur dia kemut Double Keliling...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mabuk ke sibuk ko nih......

      Delete
  6. ARAHAN DARI PIMPINAN PKR

    Kepada seluruh pengundi PKR berbangsa melayu di Teluk Intan, sokongan dan undi terhadap DAP adalah diwajibkan demi menjaga kebajikan orang melayu di Teluk Intan. Jika anda memangkah calon gerakan, maka padah. Gerakan tidak akan membela kaum melayu.

    DAP satu satunya parti yg akan menjaga kamu melayu melayu di Teluk Intan semua.

    AMK KEADILAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejak bila dap mahu bela orang melayu?. Kutuk , keji dan maki adalah. Setiap projek untuk naik taraf melayu mereka tentang.
      Hingga azan pun mereka komplen..
      Kalau sembang dgn orang cina ada aje yang mereka tak puas hati dgn melayu.
      Macam ni nak tolong melayu?

      Delete
    2. Kau tau, byk melayu keje ngan cina...
      Kau bgtau aku dap mana kutuk keji tu!
      Projek mana dap tentang!
      Cina mana komplen azan...
      Cina mana sembg ngan kau yg tak puas ayi pasal melayu...
      Melayu ngan melayu pun x tolong! Kau nak harap bangsa lain?
      Cakap base on fact, bukan sembg2 je

      Delete
    3. Melayu mudah lupa. Ataupun 21.07 ni bukan melayu.

      Delete
    4. Pak Menakan PM17 May 2014 at 22:24

      Anon 2107 bukan Melayu pelupa tapi Anon 2219 tu yg tak faham-faham atau bangang tegar. Suruh belajar pergi hisap rokok dlm jamban sekolah, bila org bagi fakta, mula komen tak bertempat..Bolo punya olang..

      Delete
    5. Fakta adalah sejarah. Pergi belajar sejarah dap dulu. Lihat apa lim kit siang dan lain pemimpin cakap mengenai melayu.

      Delete
    6. Mcm nak bwk melayu tu msuk kubo je... bangang tak abih.
      Dalam islam takde melayu cina india ni.

      Aku ni melayu. Bangga aku atas islam aku... agak2 kalau Allah jadik kan kau cina kat malaysia ni camne agaknye?

      Kau kaji pulak apa sesetengah melayu ckp pasal bangsa lain!
      Tak abih2 dgn melayu!

      Delete
    7. anon 22:33, kalau itu fakta, minta share bukti rakaman, kenyataann yg pemimpin DAP ckp mcm tu

      Delete
  7. Ahli PAS juga diwajibkan memangkah calon DAP berkenaan. Walaupun dia perjuangkan sosialis dan menentang hudud, namun kali ni TGHA dan approve boleh sokong. Malaikat pun dah bagtu kat tgha dan luluskan untuk pangkah perempuan melayu ni. seksi tak tutup aurat ka,,menentang hudud ka..tu semua boleh buat masa sekrg ni demi perjuangan islam PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah dia matlamat menghalalkan cara.
      Maknanya halal haram tak kisahlah asal dapat kuasa.

      Delete
    2. Fatwa pas boleh berubah rubah. Ikut suasana
      Cuma kalau yang bagi fatwa tu bukan ahli pas, gerenti kena maki. Walaupun betul.

      Delete
    3. Takde pas ckp cam tu... kau je yg ckp! Bangang!
      Pas sebut aurat utk semua, pr or bn!
      Tapi kau? Pr je tutup aurat? Tegur dulu putri tu!
      Sembg bangsat boleh la...
      Pas kuar fatwa?
      Fatwa mana jakim kuar yg pas maki tu?

      Delete
    4. Innalillah.moga para malaikat boleh soal tuan suatu masa nanti.atas tulisan ini.

      Kusang silut

      Delete
    5. guru mahadey kata tak payah tutup aurat lah

      Delete
    6. Dulu fatwa pas undi bukan islam tu haram masuk neraka. La ni pas suruh undi bukan islam pulak. Tak ke bercanggah tu.

      Delete
    7. Pergi check dulu ngan pas . Dulu dia cakap apa bila orang melayu undi bukan islam.
      check jugak apa pas cakap kalau melayu bekerjasama ngan bukan islam.
      Check jugak apa dap cakap tentang melayu dan islam.
      Kalau tak tau sejarah , pergi belajar dulu.

      Delete
    8. Dulu Mufti kata minta pertolongan bomoh tu syirik dan khurafat....sekarang semua acara kerajaan termasuk kehilangan MH370 dan menarik undi Melayu untuk menyokong BN ditepung oleh bomoh....hahahahaha...

      Delete
    9. Memang syirik. Nuar suruh bomoh tu jaga zizah cam na?.
      Kalau tak betul saman lah.

      Delete
    10. Transformasi lah non 22 30 dah berapa kali PR bertanding Dah lah tu guna lah modal lain Skg ni PR lawan BN bukan PAS lawan UMNO lagi dah

      Nama Penuh : Dyana Sofya Mohd Daud
      Umur : 27 Tahun
      Asal : Ipoh, Perak
      Agama : Islam
      Status : Bujang
      Kelulusan : Ijazah Sarjana Muda dari UiTM
      Pengkhususan : Undang-undang (miliki firma guaman di Cyberjaya)
      Kerjaya : Setiausaha Politik Lim Kit Siang Parlimen Gelang Patah
      Ahli Keluarga : Ibunya, Yammy Samad, pernah menjawat Setiausaha Bahagian Wanita UMNO yang pertama di Malaysia


      Sumber:Cenangau Daunkari

      Delete
    11. Non 2230,
      Woi, pas tanya kau, nak kawan ngan perompak melayu ke
      Atau cina baik?

      Apa dap cakap pasal melayu n islam? Boleh aku belasah kau!

      Melayu dan islam tu dua benda yg berbeza!

      Delete
    12. Bila pulak cina tu baik?. Dah pegang ekonomi malaysia 80% pun komplen lagi. Boleh ugut nak keluar dari malaysia.
      Nak tunggu lagi?

      Delete
    13. Laa sape lah yg bodoh memerintah Msia smp cina komunis pegang ekonomi sebyk 80% nie Mana 30% bahagian bumiputra ? Tu sbb kita lawan UMNO kita nak tumbangkan UMNO
      Sepatutnya Melayu dah pegang ekonomi 60%

      Tu LKS tak baik ke ? LKS letak pembantu dia sorg bangsa melayu jd Calun MP Dey Cai calun MP tau bukan DUN

      Cai jgn nak menghasut lah kat sini pergi lah blog UMNO minta UMNO sokong calun bebas

      Delete
    14. Alah anon1211,
      Tak baik konon. Padahal towkey cina... tanya mat rempit bn tu, dgn sapa diorang keje... besepai keje ngan cina!
      Sapa yg bg 80% tu? Bangang! Cina dap sejak medeka bg?

      Oh dulu singapore ugut nak kuar malaysia ye? Sapa bg?

      Tunggu orang mcm kau cerdik atau mampus pupus..

      Delete
  8. calon bn bersama icon kejahilan dunia. susah wo dyana nak menang.

    ReplyDelete
  9. Kalu dah wakil pembangkang tu DAP so undi ajele dan sebaliknya. Cuma nak betulkan.. Undo BuKan Wajib... Solat yg Wajib

    ReplyDelete
  10. Yg datang pd hari penamaan calun kebanyakan datang nak tenguk Dyana lah

    huh huh. Sorg peguam muda melayu cun dan berkebolahan mewakili PR huh huh

    nasiha pd najib Selain menarik intelek masuk umno kena jugak cari yg cun mcm dyana

    ReplyDelete
  11. tu sbb sy marah pd rosmah dan najib
    sbg suami najib sepatutnya minta rosmah pakai tudung
    krn rosmah tak pakai tudung jd ikutan anak anak muda
    jd lah contoh kpd rakyat

    ReplyDelete
  12. Latuk!! wa mintak tolong sama lu esok apa nombor kuar arrr??? nanti kina wa kasi upah satu amoy la.. tolong lah latuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko jngn main2 dngn org tua...nanti aku tampar ko mcm menampar buaya..ingat tu...jngn main2 ngan org tua...ada faham???.

      -raja bomoh sedunia-

      Delete
  13. jgn pandang enteng
    byk jasa tok moh pd di teluk intan ni
    barang hilang pd ulang baiik
    gaduh suami isteri terus berdamai
    yg sakit jd pulih

    PCM bagi khidmat masyrakat dng rawatan percuma
    BN mesti punya bagi khidmat masyarakat perubatan tradisional percuma

    ReplyDelete
  14. SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    SEMUA JANGAN RISAU, KALAU SAYA JADI PM SAYA AKAN SELESAIKAN SEMUA MASALAH DALAM SATU SAAT. UNDILAH SAYA. HEHE

    ReplyDelete
    Replies
    1. butuh la bila anwar cakap macam tu??

      Delete
    2. 23:47.....KELENTIT MAK HANG LA
      23:47.....JUBOR MAK HANG LA

      23:47.....KELENTIT MAK HANG LA
      23:47.....JUBOR MAK HANG LA

      23:47.....KELENTIT MAK HANG LA
      23:47.....JUBOR MAK HANG LA

      23:47.....KELENTIT MAK HANG LA
      23:47.....JUBOR MAK HANG LA

      23:47.....KELENTIT MAK HANG LA
      23;47.....JUBOR MAK HANG LA

      Delete
  15. Ini sumer poyo.... haktuihhhhhhh

    ReplyDelete
  16. Anu ar tak ckp.
    Yg cakap al juburi.

    ReplyDelete
  17. Hadi Awang Kata Semua Penyokong PKR WAJIB meliwat, liwat baik untuk kesihatang...

    Nik Ajis kata Kaweee Sokong...

    Nuar Berahi kata.. Tak Sia-sia Tua Nak Mampos nie ikut aku..

    hee hee hee

    Jijah oooh Jizah... Siap Tonggeng.. Yeah.. Kote Bengkok Nak Hujankan 4cm ayaq Mani nieee

    Nurul Ijah meleleh air lior.. Sapper Nak Liwat aku nieh... Dah Puas aku mengetel nie....

    Azmin Ali dok sibuk Ice Cream ajeeer.

    Mat Sabu asyik dok ingat Dyanna Macam MAH...OOOH MAHHH Abae Mat Rinduuuu Kat Mah...

    Kote Mat Sabu Beau... Lahabau Nama nyer, besor lagi pada Kote Nuar Berahiii..

    Kalau kena Jubor Hanisya Omak Kay lagi bertambah jonggang gigi nyer..

    haaaa haaaa hheeeee

    Tak Payah Pakai Otak Nak Komen Kat Blog Parti Kemut Keliling nie...

    Cai Cai Cai Selamat Meliwat....

    Liwat 1 SAAAT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiada kematangan dalam berfikir sia-sia ibu bapa sekolahkan hantar mengaji...semoga diberi keampunan dan hudayah

      Delete
    2. 0322 meh aku liwat mak hang

      Delete
    3. Kau ni kulit tahan api neraka ke?
      Jgn la mcm ni. Kalau mcm ni punya komen, baik jgn tulis. Ni saham negatif ni. Lagi ramai baca, lg dosa kau!

      Mana tau anak kau, bini kau, mak bapak kau baca! Kesian diorang dpt anak, laki bapak cam kau!

      Stop la nak politik cam ni.

      Delete
    4. anon 08 45
      ini aje cara utk halau pembaca dan pencari maklumat utk membuka minda dr blog PR Dgn menjdkan keadaan meluat dan menyampah Yg malang nya komen 08 19 tu ialah 03 22 sendiri Sedih betul

      komen pukul 03 23 lepas tu lelapkan mata berkeruh begitu yakin akan bangun keesukan hari nya melangkau zohor Bila tiba masanya ayat yg terakhir di lafazkan ialah ayat lucah ketika berpisah dgn badan

      Delete
    5. Wooi 08:45, 09:15, 08:19, 07:13, ... Sedih... Orang Politik tak sedih pon... Orang politik kena hentam gelak ketawa mengilai...

      Orang PKR Meliwat sakan sambil ketawa...

      Abih tu dah sah Parti Kemut Keliling Terlibat Liwat... Hanya Mata Kau sajer yang Buta..

      Hadi Awang Ulamak Palsu.. apa Hak Hadi Awang Nak Kafir kan Orang Makhluk Tuhan, Allah Azzawajalla.

      Semua Skandal.. Mat Sabu dgn Bini Orang, Azmin Ali, Nurul Izzah dgn Pensyarah, Wan Azizah mengaku di liwat Anwar Ibrahim...Nik Ajis.. Dia lagi teror lagi handal pada Allah..

      Mana yang tak betul?

      UMNO TAK Meliwat... Kau nak kata aper kat UMNO OK

      Tapi Bila Kata Meliwat kau Marah pulak.. Nanti Aku kata Kau Berkawang dgn Syaitan... Kau sensitif.. Tapi Kalau Guru Kau Terima dan Nak berkawan dgn Syaitan...

      KULIT SIAPA YANG LEBIH TAHAN API NERAKA??????

      OK kITA SAMA2 MASOK NERAKA...

      Tapi Kau dengan Tok2 Ketua Kau Masok Klass SATU Neraka JAHANAM 7 .... kekal selama2 nyer..

      Tuuu Lahhh Aku dah kata Tak payah pakai OTAK nak berpolitik dengan Parti Kau orang nie..

      Delete
    6. Sabo cai...pemimpin ko sendirik yg kasi tau...macai umno xde yg cerdik...semua bodo belaka....ko marahlah pemimpin ko tu....kah...kah....kah...

      Delete
    7. Non 10 58 nada mu sungguh beremosi
      Kita ikut cara org politk lah "Orang politik kena hentam gelak ketawa mengilai..." Hei macai bodoh U nak masuk neraka jgn ajak org lah Yg selalu busy ajak org sama sama masuk neraka ni syaitan Sejak bila buat kerja syaitan ?

      Kepanasan memanggang daging lain panas nya
      kepanasan memanggang ikan lain panas nya

      Kepanasan neraka bg org menuduh liwat dan fitnah paling panas Ibarat Kalau ada lubang sebesar jarum di dinding neraka yg kau huni tu dan cahaya nya menembusi lubang dan terus cahaya tersebut kena bumi ini maka akan hancur lah bumi ini

      Neraka pun ada klass SATU .. Mana otak lu cai.. Kalau kelas satu bagus lah dr kelas 7 Lu dgn sekelian pemimpin UMNO penghuni kelas 7 yg paing bawah sekali ug penuh dng api bara lebih daaasat lg dari larva gunung berapi

      Kita ikut cara org politk lah "Orang politik kena hentam gelak ketawa mengilai..." Malang nya yg selalu kena hentam macai dan UMNO

      Delete
    8. Hee Hee LIWAT Suka LIWAT Sokong...

      Syaitan Kawang Kawang..

      Boleh Mangkuk Hayyun Punya cai...

      Liwat Liwat Liwat Ler... Bangnag

      Biar Keluar air tahi warna kuning meleleh2 leleh...

      Nuar mesti jilat... tuuuh best nyer

      Delete
    9. senang jer nak tau anak didik umno yg sudah berjaya... tengok saje dari segi penulisan masing2.... takde perkataan lain....selain yg merendahkan akal fikiran dan menjatuhkan martabat diri sendiri... inilah hasil pencapaian umno setelah lebih 50thn... yg nampak skg ni hasil2 didikan dan sogokan umno tapi bukan hasil negara berkebajikan...

      Delete
  18. Ini sumer poyo.... haktuihhhhhhh

    ReplyDelete
  19. Abang akan menyokong kamu dyana...i luv u forever...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn buang masa lah
      sy lah satu satu nya anak angkat LKS berbangsa melayu
      ko ingat LKS saje saje ambil Dyana Kerja dgn dia
      Dulu Nurul Izzah ko jugak yg buat kacau Ko melepas sy pun melepas Jgn nak ulang lg
      hehehe

      Delete
  20. Malaysia sudah jadi Cina punya...dimana2 cina perguna melayu...melayu sudah bodoh.

    Kalau melayu mau sokongan cina....najib kena bagi duit pd kaum cina.

    kalau melayu mau sokongan cina... hadi awang kena ikut cakap cina...jgn cerita islam atau hudud.

    Kalau melayu gian bontot cina...belum lagi dgr ....ni bagus....sebab anwar masih lagi suka meliwat bontot melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha mat rider@peon sumer mat rempit melayu.. tengok ajelah kat kedai spare part.. corier servis dll.. sumer budak2 BN.. Bangga lak tu keje ngan CINA.. Masa keje kulum kote pun boleh.. bila dh habis waktu keje CINA tulah yg di maki2.. Hai meLAYU!!!!

      Delete
    2. Kau ni masa sekolah dulu2 mesti geng gaduh dngan cina. Bangga menang.tapi abis skolah nyondol nak keje dgn cina!
      Kau jgn lupa dap or pr ni menang 2008 je. Sblm tu dah 50 tahun cina ngan mca gerakan.. umno takde tolo ke? Ada mamat tadi ckp 80% ekonomi malaysia cina pegang! Apa mmelayu umno buat sejak medeka? Buat iutm je?

      Hudud tu bagus ko tanya pemerintah yg islam! Pemerintah terunggl malaysia! Tak payah tanya pas, kau pun islam jugak! Harap pas je!
      Salahkn dap. Mca gerakanmic nak hudud ke? Jgn banggang!

      Delete
  21. Mcm mana umno perintah ? Tu hari umno kata sokongan melayu byk kuat Melayu masih sama umno Sekarang itu Raja Bomoh 1Msia pun kena di pergunakan sama Cina Gerakan Hudud byk susah kena kasi lawan dulu sama anti hadis kena lwn sama umno dulu

    ReplyDelete
  22. kematangan PAS harus di puji Jika Hj Hadi tdak hadir memberi sokongan kpd DAP di Bkt Gelugur sudah pasti DAP tdak letak calun melayu

    PR tlh berjaya robohkan tembuk perkauman yg dibina oleh BN

    ReplyDelete
  23. Dyana....hanya ko sja yg bertakhta dihatiku.....

    ReplyDelete
  24. Ooooh Dyanna....

    Abe Ingin Sangat Nak MELIWAT JUBOR mu wahai Dyanna..

    Bayangkan Kemutan Jubor Dyanna tuu yeah.. mesti Ketat dah Kuat

    Sekurang2nyer, Dyanna Tak Jonggang Macam Hanisya OmakKau..

    Hanisya sombong, sampai arie nie tak nak sahut Seruan Meliwat..

    Dah Berkawan dengan Syaitan.. Aper pulak Nak suruh Jadi Baik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...umnok mmg suka bermaksiat....hahahahahah

      Delete
    2. khennnn....senang jer nak identified macai umno melalui meseg2 nye... nak identified menteri otak kangkung melalui kenyataan mengenai isu2 negara.... semuanyer KOSONG KOSONG KOSONG

      Delete
  25. Kenapalah dlm bn semua muka tua...xde selera nak undi....muka x cun pulak tu....calon pr dahlah berpelajaran
    Cun pulak tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paling cun pun kak mah lah...

      Delete
  26. Xpelah....orang melayu umno pun ada wakil jugak....bolehlah undi cina gerakan.....kah....kah....kah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian orang teluk intan. Sampai kena impot calun sebab tak ada yang layak.

      Delete
    2. Berdedailah nanti macai umnok tu kempen untuk cina tu ya...hahahahah...lupa sekejap pasal cina tu kominis....kakakakaka....

      Delete
    3. Ya betul tu. Pas pun lupa akan hudud yang dihalang dap , hanya untuk mendapatkan kuasa. Walaupun sebelum ni pas kutuk orang tak pakai tudung atau pakai tudung sekerat,tapi la tak dah. Sebab dap dah tarbiah pas untuk lupakan hudud . Sebab sekarang pas dah flip flop. Kejap untuk negara islam, sekejap lagi negara islam tak ada dalam Quran.

      Delete
    4. Kah kah kah. Semuanya poyoooooooo!!!!!!!!!

      Delete
    5. Melayu buta huruf sebab belajar dari kitab suci UMNO...kau hanya China ajer ke komunis....pada hal ramai Melayu yang komunis..Rashid Maiden, Abdullah CD, tu China ker....dia orang Perak..kalau tak percaya juga....pergilah menziarahi mereka di Sukhrin, Chubalabhorn, Bukit Wa dan Ban Lang....

      Delete
    6. Anon bangang1442,
      Kalau dap tanak, kau ingat umno mca gerakn mic tu nak? Woi, umno tu kalau nak buat gst satu dunia kuar iklan.. dap tanak gst, ada melayu umno islam kisah? Kau ingat esok2 nanti orang pas je kene soal pasal hudud? Pas je islam? Umno tak? Penyokongnye tak?

      Kau gunakan la tv 12345, suratkaba, radio, bilboard nak terangkn hudud tu ala mcm kes gst ngan duit zakat la! Penuh bilboard...

      Delete
  27. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhhh

    ReplyDelete
  28. Esok kalau bn kalah...macai akan berkata...INI semua salah anwar....kah...kah...kah....

    ReplyDelete
  29. jubo tuya yg paling suci dan murni sbb pernah diliwat oleh haji mat mongol.nak tutoh jubo bik mana xboleh sbb tote haji mongol pendek sgt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah la ikut geng sana tu. Biar jela diorang je camtu...

      Delete
  30. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhhh

    ReplyDelete
  31. INI SEMUA LIWAT MELIWAT.... BEST BEST BEST

    ReplyDelete
  32. Ini sumer poyo...haktuihhhhhhhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...