Tuesday 27 May 2014

PRK PARLIMEN P076 TELUK INTAN ... PRESIDEN MCA BERCERAMAH DEPAN PENGUNDI MAKHLUK HALUS DAN BUNIAN TELUK INTAN.


Tarikh dan waktu ceramah ialah malam tadi 26hb Mei 2014 jam lebih kurang 8.30 malam di Batu 12, Teluk Intan, Perak.

Penceramah VIP untuk calon BN ialah Presiden MCA Liow Tiong Lai yang diprogramkan khas untuk penduduk Teluk Intan warga Tionghua.

Jumlah yang datang????.... sendiri tengoklah ...

Gambar ini dipetik dan dikutip dari penyokong kuat MCA dalam laman sosial facebook ... Punya nak cover sampai tidak berani rakam kehadiran pendengar tapi dari rakaman gambar kedua amat jelas langsung tidak ada sambutan.

Kalaulah suasana ini bakal diterjemahkan dalam bentuk undi ... Insy'Allah .. calon DAP/PR Dyana Sofya Daud boleh menang bergaya walaupun amat kerap difitnah dan dicaci cerca.

33 comments:

  1. Wahhhhhhh,

    Ini baru betul paranormal, bagi ucapan tapi takdak sapa duduk dekat kerusi. Seram teman.

    Betul betul seram, lagi seram dari tengok UG (Urang Gilerr) dan tengok bigfoot.

    Peringatan

    Dalam kita dokk layan Telok Intan, Jaga2 kat jeniss ada udang sebalik mee. Dalam tunjuk tunjuk sokongan kat Telok Intan, dia kasi racun rumpai sama Pakatan:

    Ni contohnya

    Petikan Article Tiga Suku dari Malaysia Waves:
    Link:
    http://www.malaysiawaves.net/2014/05/dyana-sofya-mampu-kuburkan-umno.html

    Komen

    Topik pasal calon DAP kat Telok Intan tapi penghujungnya lain pulak. Wow sunguh UG (Urang Gilerr bukan Unity Gomen aaaa!!!)

    Petikan Article Malaysia Waves

    "Maka, PAS dan PKR wajib memenangkan Dyana Sofya kalau mahu membuat perubahan dalam PRU yang akan datang."

    "Juga, PAS dan PKR wajib menukar MB Selangor dari Khalid kepada Wan Azizah."

    Komen Sayeerr dibawah:

    Apa bodoh punya ending. Cerita Telok Intan ending politik Selangor Contohnya pi restoran nasi kandaq........ order Yong Tow Foo. Kah Kah Kah bodoh bodoh awatt la tadak akaiii Kah Kah Kah. Atau tengok cerita X-Men ending masuk2 ada Shah Rukh Khan nyanyi. Kah Kah Kah. Deramang Deramang.

    Point kedua: Apahal pulak tukar MB. Khalid MB kan top of the world dalam professionalism, ethics, accountability. Sampai masjid pun dah free flow ceramah. Ustaz Haron Din mengajar, Ustaz Azhar Idrus Mengajar dan lain2.

    Baca tu Selangor la tertop di Serentau fulus banyak bagi kat rakyat Marhaen.

    Point ketiga : Deramang ni ahli PAS ka PKR atau hanya ahli ejen syarikat MLM. bukan nak tuduh tapi tanya.Pung Pang Pung Pang cakap tanya ahli apeerrrr, tak bolei jawab. Jangan jawab ahli PIBG anak kat sekolah cukup lahhhh.

    Pengajaran
    Pengajaran cukup simple dan mantap. Kena jaga-jaga. Makhluk berbagai alam ni wujud.... cakap kadang2 macam ahli PAS, kadang2 cakap macam ahli PKR tapi sebenarnya

    Eiiii TB Malaysia Waves, ada class skit lahhh


    So Admin, forward kat Deramang Malaysia Waves please.

    Tenkiu

    Yang Benerrr
    TiBi (Tinta Biru)
    Malacca Waves
    Umbai Mareiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Go..go..YB Zuraida masih leading dari Rodziah Ismail. Peluang YB Zuraidah menang amatlah cerah jika dilihat sokongan akar umbi wanita keadilan khususnya di Selangor. Politik beliau jelas tidak tikam belakang jelas diterima oleh wanita akar umbi di setiap kempen beliau.

      Lihat semangat YB Zuraidah hingga tumbangnya Wanita Umno Kak Jat. Beliau juga tidak melatah walaupun ada permainan kotor dari pihak lawan dalam pemilihan ini.

      InsyaAllah usaha pucuk tertinggi pimpinan dalam misi menuju ke Putrajaya akan tercapai dengan kekuatan sokongan kepada YB Zuraidah.
      Mohon semua wanita PKR terus memberikan sokongan kepada YB Zuraidah dan team Keadilan Raya. Ucapan terimaksih kepada yang yang telah memberikan sokongan sepenuhnya kpd kami.

      Delete
    2. Saya rasa kamu pun sama tiga suku sbb org certa pasal Tiong Lai ....kamu masuk pasal malaysiawave...tak ke bangang namanyer

      Delete
  2. Orang Melayu sebenarnya sedang dijajah cina:
    "Tetapi itulah keistimewaan orang Melayu, mereka adalah bangsa yang bersopan santun dan seorang penyabar. Sudahlah mereka bersusah payah berjuang untuk membebaskan diri dari jajahan barat. Sekarang mereka perlu bersusah payah untuk merampas dari orang Cina yang memegang ekonomi pula. Sepatutnya orang Cina yang perlu berbakti kepada orang Melayu kerana sudah diberi peluang mendapat kerakyatan, tetapi saya selaku orang asal dari China berasa malu dengan sikap bangsa saya yang tinggal di Malaysia. Tidak ada perkataan yang dapat saya berikan kerana dasar orang cina terlalu keras, ekstrim serta perkauman. Kami sendiri orang yang tinggal di China tidak menerima ideologi Komunis, tetapi orang Cina di Malaysia lebih selesa untuk mengamal serta menyebarkan ideologi Komunis. Sebenarnya jujur saya mengatakan orang cina Malaysia sedang menjajah orang Melayu, mereka seperti menganggap bahawa orang Melayu adalah musuh yang nyata" - (Kupasan Dari Buku The Chinese Dilemma - Ye Lin-Sheng)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan orng mlayu musuh nyata,tapi umno adalah musuh nta bagi semua kaum..

      Delete
  3. Ahli Biasa PKR27 May 2014 at 17:45

    Pemilihan PKR kali ini paling busuk. Kami ahli2 desak pimpinan ambil ikhtibar dari sejarah 1999 - 2010. Dah bertahun2 masih lagi di tahap yang amat memalukan. Pecat Pengkianat parti.

    Kami desak REFORMASI dalam parti sepertimana REFORMASI dlm Umno 1998.

    ReplyDelete
  4. Saya telah buat survey bancian berkenaan pandangan orang "atas pagar" berkenaan Pemilihan PKR dan apakah pandangan merek tentang parti Keadilan ni. Ramai responden kata PKR ni teruk, dan tidak adil sebab maklumat tu mereka dapat dalam facebook. Mereka melihat ahli-ahli PKR bertelagah sesama sendiri dan mereka lihat banyak gambar bukti kelemahan pihak JPP dalam facebook.

    Bila saya selidiki ia adalah benar terutama Facebook CHEGU BARD. Kepada CHEGU BARD kalau ada bukti cukuplah mengadu sahaja kepada JPP dan tidak perlu tunjuk-tunjuk facebook kerana masalah parti akan terkeluar cerita kepada orang luar dan mereka akan hilang semangat dengan PKR seolah kita banyak masalah.

    Kami telah menasihatkan beliau tetapi beliau masih berdegil.

    Oleh itu kami mahu LEMBAGA DISIPLIN parti mengambil tindakan kepada CHEGU BARD supaya ia tidak menjadi kanser kepada parti.

    ReplyDelete
  5. Ramainya "manusia" bertanduk dan lidang cabang mucul di sini. Syabas kepada kejayaan dasar pendidikan negara kerana dapat melahirkan begitu ramai "manusia" ini.

    ReplyDelete
  6. ceramah nak buat MoU dgn makhluk haluslah lah tu.... tok moh vip mana ??

    ReplyDelete
  7. Idea mencipta pentas mobile macamni dimulakan oleh PR dengan tak reti malu umno/bn menirunya pulak....memang terkebelakang serba serbi kecuali menipu dan terus menipu

    ReplyDelete
  8. umno parti setan.tahu2lah setan mana boleh nampak sbb tu nampak kosong je.tp ada beribu sebenarnya kat belakang tu.

    kikiki

    ReplyDelete
  9. Gambar biar la jelas jgn tipu ambik jauh2 sikit Dan dokek2 sikit Baru adil la apa la ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar ini dipetik dan dikutip dari penyokong kuat MCA dalam laman sosial facebook ... Pasal gambar yg menunjukkan org ramai hadir tak ada .. Kalau ada penyokong kuat MCA Melayu UMNO dah sebarkan ..

      Delete
  10. Kesian....xpe ..nanti ramailah org umno undi melayu gerakan tu....kah...kah....kah...

    ReplyDelete
  11. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo kepala hotak kau...umgok. .babi. .

      Delete
  12. Wei, TV ada, radio ada, suratkaba ada. Intenet ada... aphal nak ikut buat pentas begerak jugak? apa tempat tu xde TV radio intenet ke?
    Jgn la ikut pr yg xde apa2 tu!

    ReplyDelete
  13. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo kepala hotak kau..umgok babi. .

      Delete
  14. Dah Stress Giler rupanye macai macai UMNO ni..tak jumpe ada orang pon nak bekicau ngan tuyol ke ape ?

    ReplyDelete
  15. BN ingat org ramai datang ceramah psl PR guna pentas mobile
    PR pakai sbb dulu org ramai takut nak datang ceramah PR dan sering di ganggu
    Nak ikut ikut betul betul Sbb cara gerak kerja petugas petugas PR jauh berbeza dng petugas BN Org ramai tahu dng BN ada duit jalan tak duit pergi jalan lah


    ReplyDelete
  16. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo kepala hotak kau..umno babi. .

      Delete
    2. hahahahaha

      Delete
  17. dl mca x brtanding d bkit gelugur nk tumpu hudud tp d tluk intan bole pl kempen..

    ReplyDelete
  18. UMNO celaka!!!!

    ReplyDelete
  19. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  20. ini semua mmg poyo.....PR poyo...dah la poyo...kuat fitnah plak...songsang lg...kuat seks plak....itu PR....celaka la kamu macai2 PR....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kje ko ni fitnah org xde asas.alih2 liwat,seks mncarut.fitnah kpala bpak ko la,bnda terang2 ni xnk dgr.brpa ko dpt cntract dr umno?10 juta?sejuta?500ribu?kalo stakat dpt brim tu,baik ko brtaubat la byk2 sbb murahny iman ko ni.balik nnti bc kitab,muhasabah dr tu.

      Delete
    2. Anon 12:22 dan yang sama species boleh tak ko berambus dari sini. Lulusan darjah 6 ke ?

      Delete
  21. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  22. Datuk ni bersyarah kt orang2 bunian ..... wktu ni memang makluk ghaib bnyk... mari PRU 14 nnti BN jdi pemerentah bunian jwb nya....dr segi reality manusia hidup dh xskng mereka.....kahx20000......ONMU dn NB akan jdi sprti Kongress di negara dravidian.......

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...