Monday 26 May 2014

PRK TELUK INTAN .. BIAR RAKAMAN GAMBAR SUASANA CERAMAH ANTARA ANJURAN DAP/PR DENGAN UMNO/BN SEBAGAI SAKSI BERBICARA.


Omak Kau malas nak ulang dengan panjang lebar takut dituduh takbur dan sombong pula .. .. suasana ceramah tarikh dan waktu yang sama sempena PRK Teluk Intan dilokasi yang berlainan anjuran UMNO/BN dengan DAP/PR.

Gambar diatas ceramah anjuran UMNO/BN .. jumlah kehadiran????? Kalau ditolak para petugas mungkin tidak sampai 20 orang kot... lebih banyak bilangan motosikal dari kehadiran penduduk tempatan.

Gambar dibawah pula ceramah untuk calon DAP/PR Dyana Sofya Daud ... Kehadiran dengan penduduk berbilang kaum dan latar belakang amat padat dan sendat sekali sampai nak masuk ketempat ceramah diberitakan jalan sesak dan terpaksa berjalan kaki sejauh lebih 2 kilometer.

Jika difikir secara akal logik ... rakyat Teluk Intan memberikan sokongan kepada calon mana???

Ertinya segala gula-gula projek mee maggi segera berbillion ringgit termasuk lebuh raya dan universiti serta jalur lebar lebih pantas tidak mmpu memikat dan memujuk rakyat Teluk Intan memberikan sokongan kepada calon BN tajaan UMNO, Mah Siew Keong.

Fitnah kotor lagi jijik tanpa batasan dan takut dengan dosa tidak mengurangkan sokongan rakyat kepada calon DAP/PR Dyana Sofya Daud.

Politik kotor dan perkauman sempit sudah ketinggalan zaman dan tidak lagi relevan sekarang ini .. politik yang masih diamalkan UMNO/BN sudah dianggap pupus tarikh.

28 comments:

  1. Ini sumer poyo....haktuihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celaka....UMNO!!
      celaka2 Umat Melayu Naif Otaknya ini lah yg bawak petaka kpd ngara kita skng ni!!
      Kokok brdegar2 tpi ekor brgelumang dgn taik

      Delete
    2. Saya adalah bekas ketua cabang di Pahang tetapi tidak bertanding pada kali ini. Saya nak ulas dari hati saya bahwa jangan cakap tentang refomasi, jangan cakap korapsi, kroni, jangan cakap tentang SPR dan jangan cakap tentang penyelewanan Najib atau menteri serta kerajaan jika parti PKR tidak boleh laksanakan pemilihan yang baik untuk tunjuk pada rakyat.

      Team TSKI adalah dalang di selindungkan oleh presiden DSWA. Azmin di kambing hitamkan, kalau memerintah tak tahu lah macam mana. Cabang digantung tetapi dalang semua kejadian di bebaskan. Mungkin ada yang di kambing hitam tetapi dalang tetap bebas sebebasnya.

      Bila kita nak buat baik dan pembaharuan politik walau pun sikit kesalahan kita tetap menyerang demi kebaikan sebab PKR tak nak jadi macam UmnoBN.

      JPP dipersalahkan oleh Chegu Bard dengan perlindungan DSWA. Kita tak nak sejarah 2001 hingga 2010 di ulang lagi. Kalau ahli dan pemimpin jujur dalam perjuangan kalah atau menang tidak lari dalam perjuangan jika permilihan bersih drp semua segi itu lah perjuangan rakyat dan negara sebenar.

      Sepanjang tahun ini Azmin menjadi budak belasahan sebagai bodoh politik, tidak peduli politik dll; Dia tidak peduli semua itu sebaliknya terus fokas kepada pembinaan parti yang sentiasa hendak dimusnahkan oleh BN. Azmin berjaya mengintepretasi "Keadilan Raya".

      Agak ironis sekali Azmin turut di asak oleh TSKI dan SN tetapi beliau berjaya menepisnya. Kejayaan di Keadilan Selangor layak menjadi SAMPLING ATAU PERCONTOHAN yang melayakkan PR menduduki Putrajaya.

      Sekali lagi saya tekan kan, ini zaman Rakyat Menguasai Kerajaan, bukan politik atau parti menguasai kerajaan.

      Asalnya Khalid melangkah kekancah politik kepartian dengan bantuan Azmin. Manusia seperti Khalid tidak berterimakasih pada Azmin.

      Hati-hati permainan politik TSKI lempar batu sorok tangan...ada agenda tersembunyi.

      Delete
    3. Melayu jangan mudah tertipu. DAP letak calon Melayu atas nasihat DSAI untuk mengkaburi orang Melayu kononnya DAP tak anti-Melayu dan tak anti-Hudud. Itulah kerja orang politik.

      Delete
    4. Saya telah buat survey bancian berkenaan pandangan orang "atas pagar" berkenaan Pemilihan PKR dan apakah pandangan merek tentang parti Keadilan ni. Ramai responden kata PKR ni teruk, dan tidak adil sebab maklumat tu mereka dapat dalam facebook. Mereka melihat ahli-ahli PKR bertelagah sesama sendiri dan mereka lihat banyak gambar bukti kelemahan pihak JPP dalam facebook.

      Bila saya selidiki ia adalah benar terutama Facebook CHEGU BARD. Kepada CHEGU BARD kalau ada bukti cukuplah mengadu sahaja kepada JPP dan tidak perlu tunjuk-tunjuk facebook kerana masalah parti akan terkeluar cerita kepada orang luar dan mereka akan hilang semangat dengan PKR seolah kita banyak masalah.

      Kami telah menasihatkan beliau tetapi beliau masih berdegil.

      Oleh itu kami mahu LEMBAGA DISIPLIN parti mengambil tindakan kepada CHEGU BARD supaya ia tidak menjadi kanser kepada parti.

      Delete
    5. Dalam kita dokk layan Telok Intan, Jaga2 kat jeniss ada udang sebalik mee. Dalam tunjuk tunjuk sokongan kat Telok Intan, dia kasi racun rumpai sama Pakatan:

      Ni contohnya

      Petikan Article Tiga Suku dari Malaysia Waves:
      Link:
      http://www.malaysiawaves.net/2014/05/dyana-sofya-mampu-kuburkan-umno.html

      Komen

      Topik pasal calon DAP kat Telok Intan tapi penghujungnya lain pulak. Wow sunguh UG (Urang Gilerr bukan Unity Gomen aaaa!!!)

      Petikan Article Malaysia Waves

      "Maka, PAS dan PKR wajib memenangkan Dyana Sofya kalau mahu membuat perubahan dalam PRU yang akan datang."

      "Juga, PAS dan PKR wajib menukar MB Selangor dari Khalid kepada Wan Azizah."

      Komen Sayeerr dibawah:

      Apa bodoh punya ending. Cerita Telok Intan ending politik Selangor Contohnya pi restoran nasi kandaq........ order Yong Tow Foo. Kah Kah Kah bodoh bodoh awatt la tadak akaiii Kah Kah Kah. Atau tengok cerita X-Men ending masuk2 ada Shah Rukh Khan nyanyi. Kah Kah Kah. Deramang Deramang.

      Point kedua: Apahal pulak tukar MB. Khalid MB kan top of the world dalam professionalism, ethics, accountability. Sampai masjid pun dah free flow ceramah. Ustaz Haron Din mengajar, Ustaz Azhar Idrus Mengajar dan lain2.

      Baca tu Selangor la tertop di Serentau fulus banyak bagi kat rakyat Marhaen.

      Point ketiga : Deramang ni ahli PAS ka PKR atau hanya ahli ejen syarikat MLM. bukan nak tuduh tapi tanya.Pung Pang Pung Pang cakap tanya ahli apeerrrr, tak bolei jawab. Jangan jawab ahli PIBG anak kat sekolah cukup lahhhh.

      Pengajaran
      Pengajaran cukup simple dan mantap. Kena jaga-jaga. Makhluk berbagai alam ni wujud.... cakap kadang2 macam ahli PAS, kadang2 cakap macam ahli PKR tapi sebenarnya

      Eiiii TB Malaysia Waves, ada class skit lahhh


      So Admin, forward kat Deramang Malaysia Waves please.

      Tenkiu

      Yang Benerrr
      TiBi (Tinta Biru)
      Malacca Waves
      Umbai Mareiii

      Delete
  2. Yg ketawa tu psl Mamat kain pelekat "DAP boleh menang ke?"
    dan psl Kulup yg melolong lolong "Ini kampung Melayu !"
    dua dua pun tak datang .. HAHAHA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya telah buat survey bancian berkenaan pandangan orang "atas pagar" berkenaan Pemilihan PKR dan apakah pandangan merek tentang parti Keadilan ni. Ramai responden kata PKR ni teruk, dan tidak adil sebab maklumat tu mereka dapat dalam facebook. Mereka melihat ahli-ahli PKR bertelagah sesama sendiri dan mereka lihat banyak gambar bukti kelemahan pihak JPP dalam facebook.

      Bila saya selidiki ia adalah benar terutama Facebook CHEGU BARD. Kepada CHEGU BARD kalau ada bukti cukuplah mengadu sahaja kepada JPP dan tidak perlu tunjuk-tunjuk facebook kerana masalah parti akan terkeluar cerita kepada orang luar dan mereka akan hilang semangat dengan PKR seolah kita banyak masalah.

      Kami telah menasihatkan beliau tetapi beliau masih berdegil.

      Oleh itu kami mahu LEMBAGA DISIPLIN parti mengambil tindakan kepada CHEGU BARD supaya ia tidak menjadi kanser kepada parti.

      Delete
  3. Memang poyo....kaharrrrrkkkk ptuihhhh!!!!

    ReplyDelete
  4. Dah tak ada org
    alang alang dah bayar khemah dan sewa audio
    transform jer ceramah jd tara-ok (menyanyi lah !!)

    ReplyDelete
  5. kalau dibandingkan ceramah UMNO BN yg ini dgn ceramah BN UMNO yg lepas lepas Dulu ada jugak kerusi dng meja datang dan dengar Yg ini Kosong .Kosong.

    UMNO IS MAMPOS !!

    ReplyDelete
  6. Bukan mampus bai.....
    CILAKO nama nya tu...
    Umno mmg CILAKO
    samseng tahi kuching....

    ReplyDelete
  7. Bn umno dah ceramah kat tv semua channel -buang masa buat ceramah kat luar. Siapa nak peduli.

    ReplyDelete
  8. Adakah ini tindak balas krn menteri memaksa Bank memberi pinjaman tanpa faedah kpd Deepak
    Sdg kan Macai Macai nak buat pinjaman pun susah dan jika tak bayar hutang intrest jd berganda ganda
    Padahal kerja yg Macai Macai buat lg susah lg teruk dr Deepak
    Macai Macai pun boleh buat bisness mcm Deepak Kalau di beri sokongan kuat oleh Menteri dan Isteri PM Macai Macai pun boleh menyumbang ke dana UMNO dgn duit tersebut dan memberi sebahagain kdp yg lain jika perlu Tapi kenapa Deepak yg dpt kelebihan bukannya Macai ?

    ReplyDelete
  9. Hati ini kuat merasakan yg Dyana sedang membaca komen komen OMAKKAU

    So Good nite Dyana Good nite Teluk Intan

    ReplyDelete
  10. Biar DSAI didalam penjara perjuangan keadilan tidak akan berakhir.

    setiap hari PATI buat jenayah.

    setiap hari skorer menganggur.

    setiap hari murid ditipu dengan guru tak pandai.

    perjuangan kami tidak bernoktah. Lawan tetap lawan.

    KEDEPAN (kembalikan degree berasaskan kepandaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am)

    ReplyDelete
  11. UMNO Tewas kat Teluk Intan

    Dyana Sofya BEST Lar

    ReplyDelete
  12. UMNO Mampooss jer....haarrkktuuiiihh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tu yg mampus dulu....kalau x kerana umno entah ko merempat

      Delete
  13. haa tu dia mai dah nikmat terasa hingga ke subuh! wakkakakakak
    bodoh pnyer iklan.. UMNO adlh untuk org yg x prnah terfikir yg pemimpin berjiwa rakyat dia slame ini hanya makin duit dia, mak bpk dia yg selama ini berpeluh2 cari duwet untuk bayar cukai cukai dan cukai. Bijak sungguh BN UMNO !! kbye

    ReplyDelete
  14. Di kuantan ada adun Be End telah melantik ex-pemuda pkr sebagai barua utk timbulkan huru hara semasa kempen PRU13. Modus operasinya utk menebarkan propaganda, fitnah dan prasangka pd PKR@PR. Bayaranya cukup lumayan.abis PRU dpt keta sebijik. Cash!

    ReplyDelete
  15. Masa PRU13 ceramah BN kurang sambutan tp akhirnya menang bilangan kerusi.. jgnlh bangga ceramah DAP meriah sbg tanda bolh menang

    ReplyDelete
  16. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  17. Aku ingat anonymous 04:49 dgn 07:45 adalah org yg sama..meluat betul baca posting mu..ogre cagro ko babi,mu cagro ki badok.ogre rebus ubi mu x dok.ogre beli mu mitok,ogre x bui mu triok...bahaso kelate kato

    ReplyDelete
  18. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  19. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...