Thursday 29 May 2014

TIMBALAN MENTERI CGPA 3.85 LARI LINTANG PUNGKANG SAMPAI LOMPAT PARIT TAKUT BERTEMU DENGAN WARTAWAN ISU KANTOI MENIPU 150 AHLI DAP MASUK BN!!!



Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan enggan bertemu para wartawan Malaysiakini pada malam tadi untuk mengulas mengenai satu acara ganjil anjuran BN sebelum ini.

Menteri tersebut malah mengelak daripada meninggalkan majlis melalui pintu utama dan sanggup menyeberangi satu parit demi mengelak dari bersemuka dengan wartawan Malaysiakini dan KiniTV yang menunggunya.

Drama tersebut berlangsung pada kira-kira jam 10.40 malam tadi, selepas Ahmad menyampaikan satu ucapan berhubung cukai barangan dan perkhidmatan kepada kira-kira 50 orang di Kampung Padang Tembak Dalam, Teluk Intan.

Terdahulu semasa beliau sedang berucap, seorang lelaki memakai baju kempen BN mendekati wartawan Malaysiakini dan meminta pengenalan daripada mereka.

Lelaki tersebut kembali ke tempat duduknya tanpa sepatah kata selepas mendapat tahu bahawa wakil Malaysiakini sedang membuat liputan majlis tersebut dan dilihat mencatat sesuatu di atas sekeping kertas.

Beliau seterusnya dilihat menyampaikan nota berkenaan kepada Ahmad yang sedang berucap. Ahmad selepas itu membacakan nota berkenaan dengan kuat "Malaysiakini sedang rakam ucapan".

Selepas ucapannya tamat dan bergambar dengan hadirin di majlis tersebut, Ahmad meminta pembantunya menunjukkan tempat di mana wartawan Malaysiakini dan KiniTV sedang menunggu, di pintu masuk dewan.

Beliau kemudian membuka langkah ke satu longkang berdekatan dan melintas longkang tersebut untuk keluar dari kawasan berkenaan. Seorang pembantu yang membawa lampu suluh turut membantu menunjukkan jalan kepada Ahmad.

Ahmad seterusnya berjalan cepat-cepat untuk keluar dari kawasan berkenaan dan mengelak dari lensa sertai enggan melayan permintaan untuk menemubualnya.

Beliau yang dikawal oleh lima orang pembantu bergegas ke sebuah kenderaan sambil dikejar oleh para wartawan.

Wartawan berkenaan mahu beliau menjelaskan mengenai program melibatkan sekumpulan penyokong DAP yang dikatakan mahu berpaling tadah.

35 comments:

  1. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poyo kepala mak bapak kau...lahanat

      Delete
    2. kantoi macai umngok pondan

      Delete
    3. Poyo kepala hotak kau macai umno babi celaka. .

      Delete
    4. Poyo pukimak kau

      Delete
  2. Bakar je kereta Umno....ptuiihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pulak tiba tiba lepas kereta yob. Deme sakit ke?

      Delete
    2. dari presiden hingga ke akar umbi parti umno dah hilang maruah dan fikiran malah ada yang hilang iman dan islam bila TAK IKUT ISLAM 100%, RUKUN IMAN 6 PERKARA, RUKUN ISLAM 5 PERKARA, MALAH RUKUN NEGARA CIPTAAN UMNO PUN AHLI/PEMIMPIN/MACHAI/PENYOKONG UMNO PUN DI LANGGAR DAN DI BUANG KE DALAM KUMBAHAN INDAH WATER.......IWK...
      drpd totok umno kg medan...!!!!

      Delete
  3. Deme sakit tenat yob!

    ReplyDelete
  4. Bakar je kereta Umno....ptuiihhhh

    ReplyDelete
  5. Hahaha....sijil belilah tu gamaknya....kah...kah...kah..

    ReplyDelete
  6. Cuba bayangkan kalau tetiba mat maslan terjatuh ke dlm longkang tu...
    hahahahahahahahahahahah.........................................

    -CGPA 4.00-

    ReplyDelete
  7. Kalau dia jatuh longkang.... aku anugerahkan nilai CGPA baru pada dia sebanyak CGPA 5.00 tak ada dalam dunia ini tapi kepada mu maslan ku anugerahkan juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahaha....cgpa 5.00 poyo

      Delete
  8. Poyo kepala hotak kau macai umno babi celaka. .

    ReplyDelete
  9. Telo dia kecikgamaknya tu yang penakut semacam....

    ReplyDelete
  10. Aku sokong DAP sehidup semati...kalau aku mati, kapankan dengan kain putih bendera DAP dan roket merah sebagai nesan kubur aku....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai babi..

      Delete
    2. Anon 2212 macai umno lahanat

      Delete
    3. Apa bila ku mati nanti kuburan ku diladang ganja, kain kafan ku dari kain levis, batu nisan ku dari botol wisky..

      Delete
  11. Kalau x merompak dan menipu bukan umno la jawabnya.

    ReplyDelete
  12. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  13. Jom bakar bangunan Umno !!!

    ReplyDelete
  14. JOM BAKAR BANGUNAN UMNO !!!

    ReplyDelete
  15. wahai cik dyana
    pelempuan manyak muda
    apek punya hati manyak talak senang

    oi dyana sayang
    oi dyana manis
    apek mau cabut apek mau lari




    apek lompat depan ada longkang
    aiyah ! Lompat aiyah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyaahhhhhhhhhhhhhhhh........dyana apek sudah jatuh lubang......aiyaaaahhhhhh.....manyak busuklah.......IWK tarak angkat kaaaaaaaa....hihihihihihi

      Delete
  16. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  17. mat poyo macai umno ni takde hotak ke nak cakap lain...bikin malu je malaysia

    kantoi !!!

    ReplyDelete
  18. bodoh punya mat maslan....wat aper lari.....nampak sgt takut...sbb mmg bersalah kerana menipu rakyat......begitulah agaknyer keroje tentera "otak biru" dia.......asyik memikio bontot say fool jer......

    ReplyDelete
  19. ni sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  20. X tah layan si keturunan nabi adam tu. Wat malu je. Mengaku keturunan nabi adam tp perangai babi je. Bio je lah. X yah layan. Memang umngok dah kering idea.tu yg dia sibuk kat blog2 pr ni. Sebenarya dia tu macai umgok yg paling macai semacai macainya. X tau ape yg dia pejuangankan. Korang g tanya pemuda umngok ler ape pejuangan deme. Dorang zero.yg deme tau.jadi samseng taik kucing.tu pun mengharapkan upah.hahahahah.sial je lah deme.kelakar nak mampos.so korang semua xyah layan coment2 dari macai. Lagi koranh layan lagi dorang bangge.puiihhhhhh.hahahahaja.deme ni zero.kosong.bebal.macai2 lah katakan. Semacai macai macai. Bye.macai....

    ReplyDelete
  21. ni sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  22. umno bodoh poyo kantoi cilaka takde hotak

    ReplyDelete
  23. BAUK = BARISAN ANTI UMNO KANTOI nak kantoikan umno

    sape sokong ??

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...