Monday 26 May 2014

KETUA PEMUDA UMNO KUALA LUMPUR SELEPAS DIBEBASKAN DENGAN JAMINAN POLIS KES UGUT NAK BAKAR BANGUNAN DAP LANGSUNG TIDAK BERSELERA NAK MAKAN WALAUPUN DI RESTORAN LIMA BINTANG?????


Baru kena tahan 6 jam oleh pihak polis untuk rakam percakapan bantu siasatan kes merusuh dan ugut nak bakar bangunan DAP Kuala Lumpur baru-baru ini. .. belum kena reman Sek 117 Kanun Acara Jenayah selama 6 hari .. belum kena sumbat di pejara 6 minggu atau 6 bulan .. terus tidak berselera nak makan walaupun makan di restoran lima bintang ... belum rasa makanan lokap lagi... belum berpakaian lokap lagi bawa ke mahkamah untuk tahanan reman sambil tangan bergari.

Semasa membuat rusuhan itu hari ... pergh!!! bukan main kencang dia punya gebang .. siap cakap tidak takut masuk penjara ... baru kena tahan 6 jam terus hilang selera makan.

Nak katakan makanan tidak sedap .. yang sebelah beliau tu Arman Debab Exco Pemuda UMNO Malaysia makan sampai licin pinggan begitu juga depan Arman Debab .. pinggan Ketua Pemuda UMNO Kuala Lumpur langsung tidak berusik. .. nak katakan tak lapar mana mungkin sebab diberitakan hampir 7 jam kena tahan di Balai Polis Wangsa Maju mulai jam 2.00 petang tadi.

Sebab itu lain kali jangan sombong angkuh cakap besar berdegar-degar macam hebat dan jaguh hero Malaya ... realitinya kaki penakut.

19 comments:

  1. Hanisya.. Dah cuci BJubor Kau Belom...

    Malam Nie I liwat Jubor you lagi macam semalam yea..

    Malam nie I bawak kawan 2 orang..

    Jadi sementara I LIWAT you, kawan I boleh fuck you dan you boleh Hisap Batang bengkok kawan I yg satu lagi...

    Syooook nyer Hanisya... You nie memang Kelas!!!

    Pelacur pon boleh kalah dgn kehebatan Kemutan Jubor you...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astagfirrullah

      Hormat sikit, kan Malam ni malam Israk Mikraj

      Delete
    2. Sebenarnya yg buat komen lucah ini adalah blogger Pakatan Rakyat juga @ Red Bean Army. Saya dapat info mereka sengaja buat begini seolah-olah ia dari penyokong UmnoBN untuk memburukkan.

      Delete
    3. Saya telah buat survey bancian berkenaan pandangan orang "atas pagar" berkenaan Pemilihan PKR dan apakah pandangan merek tentang parti Keadilan ni. Ramai responden kata PKR ni teruk, dan tidak adil sebab maklumat tu mereka dapat dalam facebook. Mereka melihat ahli-ahli PKR bertelagah sesama sendiri dan mereka lihat banyak gambar bukti kelemahan pihak JPP dalam facebook.

      Bila saya selidiki ia adalah benar terutama Facebook CHEGU BARD. Kepada CHEGU BARD kalau ada bukti cukuplah mengadu sahaja kepada JPP dan tidak perlu tunjuk-tunjuk facebook kerana masalah parti akan terkeluar cerita kepada orang luar dan mereka akan hilang semangat dengan PKR seolah kita banyak masalah.

      Kami telah menasihatkan beliau tetapi beliau masih berdegil.

      Oleh itu kami mahu LEMBAGA DISIPLIN parti mengambil tindakan kepada CHEGU BARD supaya ia tidak menjadi kanser kepada parti.

      Delete
  2. Ini sumer poyo....haktuihhhhh

    ReplyDelete
  3. haha...bab liwat meliwat ni jgn lawan macai umno la.Maklumle...kepala hotak tk berfungsi. Yg berfungsi hanya kepale butuh je....

    Sebab tu le abisss........jubo kambing..jubo anjing kena toron dgn puak2 haramjadah ni....kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Macai macai jer yg selalu makan licin
    Ketua mcm tu lah kena kontrol macho

    Kalau buat demo merusuh yg ketua nya KJ
    Ketua yg ini pulak jd macai dan dia akan makan licin mcm macai bawah dia

    KJ pulak makan licin bila makan sekali dng Presiden UMNO
    Kalau tak dlm peraturan UMNO ini di anggap menghina ketua nya sekian

    ReplyDelete
  5. Ini sumer poyo....haktuihhhhh

    ReplyDelete
  6. Ingatkan berkelakuan samseng memang hebat sangat...rupa rupa nya lebih pengecut dari pondan... he...he...he.

    Lain kali kalau nak berparti, guna otak untuk menilaikan sesuatu pekara itu antara buruk dan baiknya sebelum bertindak. Kalau tahu diri itu bodoh jangan lah ikut perangai orang yang bodoh.supaya diri itu tidak di per lembu kan oleh pemimpin.

    Macam HARAM JADAH. !

    ReplyDelete
  7. Macai UMNO cam Pondan kihkihkih

    ReplyDelete
  8. Celaka....UMNO!!
    celaka2 Umat Melayu Naif Otaknya ini lah yg bawak petaka ngara kita skng ni!!
    Kokok brdegar2 tpi ekor brgelumang dgn taik!!!!
    Piiiiirrrrraaaahhhh!!!
    Jangan sampai aku bermain hujan!!

    ReplyDelete
  9. KEMBANG JARAK, KEMBANG JAGUNG
    BERANI BAWAK, BERANI TANGGUNG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BERANI BAWAK, TAK BERANI TANGGUNG

      Delete
  10. TERKINI: AKHIRNYA TERDEDAH
    Azmin pilihan kepada parti, kata Wan Azizah pada 26-05-2014 09.02

    SHAH ALAM: Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail hari ini menyokong Mohamed Azmin Ali untuk menerajui parti itu sekiranya berjaya mengekalkan kedudukannya sebagai Timbalan Presiden dalam pemilihan parti itu kali ini.

    Wan Azizah berkata sebagai peneraju parti sudah tentu beliau amat perlu bekerjasama dengan Azmin sekiranya Ketua Umum PKR yang juga suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dipenjarakan sekali lagi kelak.

    Katanya, keputusan parti juga pastinya akan dimuktamadkan bersama-sama dengan Azmin selain bekerja sebagai satu pasukan.

    Dalam masa yang sama, Ketua Umum dan DSWA juga tidak boleh menerima Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim untuk menduduki kerusi nombor dua parti itu.

    Atas sebab itulah Datuk Saifuddin Nasution Ismail yang juga Setiausaha Agung parti diletakkan sebagai calon pilihan kedua sekiranya Azmin kalah.

    Namun kini, Azmin terus berada di depan dengan mendapat undi terbanyak, meninggalkan Khalid di tempat kedua dan Saifudin ketiga di kalangan tiga calon yang bertanding jawatan timbalan presiden.

    Keputusan sehingga 11 Mei dikeluarkan PKR menyaksikan penyandang, Azmin mendapat 12,250 undi manakala Khalid memperolehi 8,123 undi dan Saifuddin pula 6,997 menjadikan Azmin hanya mendapat sokongan tidak sampai 45% untuk jawatan itu.

    Bagaimanapun, keputusan tersebut masih tidak rasmi memandangkan keputusan 27 cabang yang dibatalkan sebelum ini. -MEDIA

    ReplyDelete
  11. Saya telah buat survey bancian berkenaan pandangan orang "atas pagar" berkenaan Pemilihan PKR dan apakah pandangan merek tentang parti Keadilan ni. Ramai responden kata PKR ni teruk, dan tidak adil sebab maklumat tu mereka dapat dalam facebook. Mereka melihat ahli-ahli PKR bertelagah sesama sendiri dan mereka lihat banyak gambar bukti kelemahan pihak JPP dalam facebook.

    Bila saya selidiki ia adalah benar terutama Facebook CHEGU BARD. Kepada CHEGU BARD kalau ada bukti cukuplah mengadu sahaja kepada JPP dan tidak perlu tunjuk-tunjuk facebook kerana masalah parti akan terkeluar cerita kepada orang luar dan mereka akan hilang semangat dengan PKR seolah kita banyak masalah.

    Kami telah menasihatkan beliau tetapi beliau masih berdegil.

    Oleh itu kami mahu LEMBAGA DISIPLIN parti mengambil tindakan kepada CHEGU BARD supaya ia tidak menjadi kanser kepada parti.

    ReplyDelete
  12. Lepas snap gambar habis licin diorang bantai. Apa nak risau sangat.... kat balai pun dijamu air tin dan air kotak. Klw omakkau yg snap mka lg hebat posingnya.

    ReplyDelete
  13. Ini lah dia BERUKA-BERUK JALANAN seperti dikatakan oleh KHAIRY JANALLUDIN.

    Dah beruk....sapa nak kisah.....
    Beruk dalam hutan bebas menggayut di dahan. Beruk dibanda kenalah KANDANG seperti beruk di Zoo Negara.....

    Semoga segera masuk kandang......
    Dapat belajar agama dan bertaubat.

    ReplyDelete
  14. Ini sumer poyo...haktuihhhhhh

    ReplyDelete
  15. salam,
    yg ahli umno disiasat pasal mengamuk dan nak bakar bangunan dap dilepaskan begitu sj malah dijamin pihak polis . memang sahlah pihak polis pun ahli umno sebab tu boleh jamin sesama sdr. kalau ahli pkr buat begitu pasti dah msk lokap! mana ada pihak polis jamin cuma penguam pkr je yg bantu menjamin ahli dan penyokong pkr yg mana berkenaan. rakyat harus buka mata besar2 malaysia dah lama tepesong , malu malaysia dikatakan negara islam! islam mana???? fikrlah wahai manusia kalau kamu kata kamu islam malah alim dari segi mata islam maka bangunlah kamu bersuara dgn lantangnya utk tegakkan keadilan dgn sewajarnya malah bersihkanlah islam dari terus dikotorkan oleh mrk yg menjahanam islam hanya utk berkuasa di negara ini.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...