Tuesday 4 December 2012

LAGI KISAH FITNAH DAN PENIPUAN UMNO KEPADA PAS!!!!!!... LUKISAN MURAL DIPWTC KONONNYA TGNA DAN TGHA SERTA PAS TERLIBAT DENGAN KEGIATAN AL-MAUNAH DISAUK, PERAK!!!


Admin agak terkejut bila melihat lukisan mural didinding PWTC yang mengambarkan seolah-olah peristiwa di Sauk, Perak oleh kumpulan Al Maunah dikaitkan dengan Mursyidul Am PAS TGNA dan Datuk Seri Presiden PAS TGHA.

Sepanjang perbicaraan kes ini sehingga membawa hukuman mati keatas ketuanya yang dikenali dengan nama Amin, langsung tidak ada keterangan maupun bukti yang mengaitkan kumpulan beliau dengan PAS atau pun mendapat arahan maupun restu dari TGNA dan TGHA.

Cuba lihat gambar yang dimuatnaik diatas. Kelihatan seorang lelaki berserban wajah iras TGHA sedang memegang kain rentang tertera tertulis perkataan 'PERISTIWA SAUK DANSIWARA UMNO", dan disebelahnya wajah seakan-akan TGNA.

Digambar kedua kelihatan ada lambang PAS dijarum suntikan melambangkan seolah-olah PAS ada parti penghasut mengenai isu Sekolah Agama Rakyat (SAR) dan demo bantah AUKU.

Apa punya haprak lagi pariah UMNO melakukan kerja fitnah jijik ini.

Ajak PAS untuk bersatu atas nama perpaduan.. dalam masa yang sama buat lukisan mural yang besar didinding PWTC mengutuk dan memfitnah PAS dan kepimpinannya.

UMNO DENGAN FITNAH TIDAK DAPAT DIPISAH... UMPAMA KENTUT DENGAN TAIK.. SUDAH SEBATI SEHINGGA KETULANG SONSOM.

5 comments:

  1. Astaghfirullahala'zim.. Siapa fitnah siapa ni? Anda copy paste atau anda sendiri yang tulis artikel ni? Jangan nak malukan orang-orang kita dengan artikel macam ni. Berapa umur anda dan bila anda lahir? Tahu tentang kejadian ni? Terus terang saya kata yang memang tak patut mereka lukis lukisan mural tersebut. Secara faktanya, semasa peristiwa Sauk tersebut, pembangkang menuduh ianya Sandiwara UMNO. TGNA sendiri yang menuduh ianya satu sandiwara UMNO! Anda tak baca Harakah masa tu kah? Adakah anda baru berjinak-jinak dalam politik dan terus taksub? Politik tetap politik, tapi jangan teksub dan fikir rasional. Bila jadi macam ni, saya rasa memang patut lukisan mural tu diwujudkan supaya fakta tidak dimanipulasikan oleh golongn intelek macam anda. Fikir secara rasional... Jangan mengulas membabi buta, nanti malu.. Cari fakta elok-elok ok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape maksud kau ni?
      Pening aku bace komen kau..
      Nk langgar admin pun pakai la helmet..
      Xde la otak kau tu pecah..
      Ok?

      Delete
  2. Pencerobohan lahad datu pun dikatakan sandiwara.puak pr ni mmg pelik2.ada plak tu yg mengikut bulat2.berpolitik pun biarlah ikut akal.jangan ikut perasaan.malangnya ada segelintir pemimpin pr yang begitu (bukan semua).buktinya di kalangan pemimpin dalam dewan ulama pas sendiri pun membelakangkan politik apabila berdepan isu agama.inilah pemimpin agama yang sebenar!

    ReplyDelete
  3. Buruknya lukisan sebusuk hati pelukis mural & mereka2 yg sekepala dengannya!

    ReplyDelete
  4. bacalah artikel dlm nie.... mmg sah lagik... terang x perlu di suluh...

    http://www.tranungkite.net/lama/berita7/din.htm

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...