Saturday 1 December 2012

PASCA PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2012 ...PROGRAM ANJURAN PAS DI KOTA BHARU KINI SUDAH TIDAK LAGI MENDAPAT SAMBUTAN RAKYAT!!!...BICARA SELEBRITI DISTADIUM SULTAN MUHAMMAD IV, KOTA BHARU, KELANTAN, DIBOIKOT, HAMBAR, SUNYI SEPI DAN LENGANG?????...PADAN MUKA !!!!.. DOAKAN UMNO HANCUR DAN BN KO LAGI!!!!!..TAHNIAH UMNO...SERANGAN BERTUBI ARUS ANDA BERJAYA MENYAKINKAN RAKYAT?????



BIAR GAMBAR SEBAGAI SAKSI BERBICARA.


Bicara Selebriti di Stadium Sultan Muhammad IV Kota Bharu, Kelantan 1.12.12 jam 9.00 malam bersama Ustaz Azhar Idrus, Heliza Helmi, Meyda Sefira dan Amin Idris.

Biarpun program malam ini bertembung dengan siaran langsung bola sepak piala AFF Suzuki 2012 antara Malaysia dengan Indonesia, namun kehadiran yang ramai malam ini mencecah ribuan orang, menunjukkan apa jua fitnah dan serangan kepada kerajaan PAS/PR pimpinan YAB Tuan Guru Dato' Bentara Setia Nik Abdul Aziz Nik Mat terutamanya isu UMNO MURTAD DAN DOA UMNO HANCUR BN KO, langsung tidak menjejaskan sokongan rakyat.

Lagi diserang lagi ramai rakyat yang datang.

Kalau UMNO ingat dengan memutar belitkan isu UMNO MURTAD dan doa UMNO HANCUR DAN BN KO boleh meminggirkan rakyat dari terus mendakap perjuangan yang dibawa oleh PAS, UMNO tersilap besar.

Tidak puas dan cukup dengan itu, fitnah kononnya Ustaz Azhar Idrus juga melanggani Restoran McD, rakyat tidak mudah meratah dan melatah.

Rakyat kini sudah bijak bistari... Mampu berfikir dan menilai satu-satu berita yang disampaikan. Tidak akan telan bulat-bulat lebih-lebih lagi jika ianya datang dari kelompok berjiwa darah pekat UMNO.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...