Monday 25 November 2013

GEMPAR PANAS!!!! .. PUTRAJAYA KELUARKAN ARAHAN MENGHARAMKAN SEBARANG AKTIVITI POLITIK DARI UMNO/BN SELANGOR, KELANTAN DAN PULAU PINANG DI SEKITAR PUTRAJAYA????



NOTIS PERINGATAN ...... DILARANG BAGI PENGHUNI MELIBATKAN DIRI DENGAN SEBARANG AKTIVITI POLITIK PIHAK PEMBANGKANG DI SEKITAR PUTRAJAYA ... MANA-MANA PENGHUNI YANG DILAPORKAN MENGINGKARI ARAHAN INI, PIHAK BPH BERHAK MENGENAKAN TINDAKAN TANPA MAKLUMAN BERDASARKAN PERUNTUKAN YANG SEDIA ADA .... HARAP MAKLUM ...  BAHAGIAN PENGURUSAN HARTANAH JABATAN PERDANA MENTERI.

Kalau di ikutkan secara rasional dan logik ikut hukum akal .. maka sudah pasti UMNO/BN dari Selangor, Kelantan dan Pulau Pinang turut sama diharamkan mengadakan sebarang aktiviti politik di Putrajaya!!!!!

9 comments:

  1. Huhuhuhuh...elok sangat la tuu - drpd pengarah, tukang cetak, tukang edit hinggalah tukang tampal notis tu memang bengap ibnu bengong..tp tak heran punnnn, puak-puak & juak-juak umno bn memang tolol tahap baghal punnn. cai2 umno pun dh naik bengong dh..dh tak reti nk spin cam mana posting omakkau ni kan?! kan?!

    ReplyDelete
  2. Ada baiknya politik dharamkan d kwsn tmpt keja dan tmpt blajar spt universiti n skolah..bg mbendung aktiviti x sihat dan x memupuk smangat bnci krajaan tmbh2 yg masih bsekolah krana kanak2 mudah tpengaruh..aktiviti bpolitik x sharusnya blaku d tmpt keja supaya xdak pgaduhan blaku akibat pcanggahan pndpt dan sbgnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah menulis pun pakai shotform dan malas, tak payah tulis lagi baik, inilah puak perosak bahasa.....
      Lepas tu cadangan bunyi macam gulungan darah biru dan penimbang outdated yang tak boleh pakai dah.... Maaf ya cuma meluat dengan orang malas menulis secara normal dan tertib eja.....

      Delete
  3. Dah kata dah dalam umno dan kabinet sekarang yang tinggal adalah BAHLOL A/L SAMDOL CUCU TOLOL, OTAK CGPA 3+ tipu punya sebab itu buat tak fikir, NAH UMNO PP, KELANTAN & SELANGOR rasa kau, umno tu sarkes, kata sudin lebih 30 tahun dulu.. Itu sarkes dah jadi kenyataan.....

    ReplyDelete
  4. Hahah kena batang idung sendri....ngok ngek..sial amno

    ReplyDelete
  5. Ermmm malaysia dh trbalik

    ReplyDelete
  6. kahkahkah.. omakkau ni patutlah duk kena tipu.. ayat yang semudah tu pun tak paham.. kalau macam ni pembantu khas YB.. patutlah.. kahkahkah..

    ReplyDelete
  7. ha..haaa..haaa...INI Malaysia...UMNO yang punyaaaa.....UMNO yang punya........macaaammmm lembuu jer........bangang bertingkek2 betul......

    ReplyDelete
  8. Dah lah menang tipu, la ni nak tunjok lagak larang itu dan ini.Itu Putrajaya semua punya, curi duit EPF dengan mengurangkan faedah bertahun tahun lama nya ,sekarang ini cakap besar.Nanti Pekatan menang banyak rahsia akan pecah.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...