Monday 25 November 2013

JOM TENGOK WAJAH AHLI-AHLI PERKASA WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR YANG HADIR MESYUARAT AGUNG KHAS PERKASA PERINGKAT WILAYAH PERSEKUTUAN 2013!!!


Bukan hendak mengata atau menghina tetapi ini adalah fakta gambar sebagai bukti berbicara.

Semalam 24hb November 2013 bersamaan hari Ahad jam 10.00 pagi bertempat di Kelab Sultan Sulaiman Kg Baru, Kuala Lumpur telah berlangsung satu Mesyuarat Agung Khas Perkasa Peringkat Wilayah Persekutuan 2013 yang dirasmikan oleh mantan Pengerusi Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) Tan Sri Abdul Rashid Abd Rahman yang kini sudah di angkat sebagai Ahli Dewan Tertinggi Malaysia oleh Ibrahim Ali.

Bila di lihat akan para ahli Perkasa Kuala Lumpur yang hadir semalam ... Omak Kau terperanjat sungguh .... rupa-rupanya ada kanak kecil sudah layak menjadi ahli Perkasa .. malahan diberi penghormatan lagi .. duduk dibarisan hadapan... ada tu terus tidur.

Kalau inilah rakyat yang mau mantan Pengerusi SPR bawa bersama-sama beliau untuk perjuangkan serta pertahankan kuasa Melayu .. Omak Kau rasa amatlah sedih dan malang sekali .. rakyat yang tidak boleh mengundi di heret dalam kancah politik .

7 comments:

  1. Tak yah lah nak join2 PERKASA ini. Kita sebagai ahli biasa bukan dapat apa. Yang mengkedarah duit adalah jerong beaar yang jadi pemimpin2 PERKASA sbb itu lah mantar SPR masuk perkasa bukan jadi ahli biasa tapi jadi orang kanan perkasa. Pada join perkasa lebih baik join jemaah tabligh boleh jugq muhasabah diri. Pemimpin2 atasan dalam Perkasa semuanya kaki PUTAR ALAM bila duit tak masyuk keriau satu Malaysia tapi bila dah masyuk mak hai puji melangit terhadap pemimpin2 kerajaan. Cuba kow orang tengok dan kaji latar belakang Pemimpin2 PERKASA iaitu Ibrahim Ali,Zul Nordin,Mantan SPR Tan Seri Raahid semua muka BEDUKANG ARUS. Tahu tak bedukang arus. Ikan bedukang dok kat kuala su.gai nganga mulut luas2 sapu apa sehaja yg masuk dalam mulut.

    ReplyDelete
  2. Lepas ucapan yg membosankan, ada makan makan.
    Tengah kebulur kebelai tunggu makan free je tu...

    ReplyDelete
  3. Mcm lembik jer,mcm tak perkasa jer,mcm tunggu makan jer..

    ReplyDelete
  4. Mesyuarat Agung Khas menerima idea kanak2, tu fasal tindakan perkasa kebudak-budakan

    ReplyDelete
  5. Perkasa telah memPerkosa kanak2..
    Aku setuju beno dgn anon 19:36

    ReplyDelete
  6. Masa ni kangkung belum murah lagi. Kalau tidak mesti makan tengah hari lauk kangkung!!!

    ReplyDelete
  7. ada budak kt hujung duduk kerusi barisan depan tu.. kaki siap naik atas kerusi hihiih... dia tu layak ganti berahim katak.. ada sifat brutal.

    dia org tidor sebb perkasa pandai mendodoi orgramai dlm ceramah mereka. sgt baik utk terapi imsomnia. tapi benarlah kalau kita katakan.. MELAYU (UMNO dan PERKASA) MASIH TIDOR LAGI.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...