Thursday 28 November 2013

SELANGOR PUSAT WANITA BERDAYA (PWB) AKAN DI LANCARKAN HARI INI 28HB NOVEMBER 2013 JAM 4.00 PETANG DI PERKARANGAN LETAK KERETA STADIUM SHAH ALAM.



Hari ini, 28 November 2013, pelancaran SELANGOR Pusat Wanita Berdaya ( PWB) MART di perkarangan letak kereta Stadium Shah Alam kira-kira jam 4.00 petang.

Pelancaran akan di lakukan oleh YB Puan Hajah Rodziah Ismail Exco Kerajaan Negeri Selangor Kebajikan dan Hal Ehwal Wanita merangkap ADUN Batu Tiga.

Ianya merupakan  fasa awal untuk mengembang rangkaian usahawan dan membina pasaran produk-produk Pusat Wanita Berdaya (PWB) di negeri Selangor.

Semua warga Selangor dijemput untuk bersama meraikan serta menyaksikan suatu detik bersejarah dalam mengangkat ekonomi wanita Selangor khasnya dan negara amnya.

Ayuh, kita semua ke sana petang ini.

WANITA BERDAYA, SELANGOR BERJAYA, KELUARGA BAHAGIA.

2 comments:

  1. Jemputlah si Ros sebagai tetamu utama. Opss lupa pula nak tanya, ada ke tempat jet nak landing di situ?

    ReplyDelete
  2. Selangor ni asik asik utamakan wanita aje. Macam mana pulak dgn kumpulan kami ni? Kami pun sokong abang anuwar taww!

    Azwan Alis mata

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...