Saturday 23 November 2013

KEPUTUSAN YANG BUAT UMNO NAIK ANGIN SATU BADAN .... MAT SABU KEKAL SEBAGAI TIMBALAN PRESIDEN PAS!!!!



TAHNIAH!!!! ... Jawatan Timbalan Presiden Pas, kekal milik Mohammad Sabu bagi sesi 2013-2015 pada Muktamar Tahunan PaS kali ke-59 yang diumumkan sebentar tadi selepas menewaskan pencabarnya, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah.

Sudah pasti keputusan ini merisau dan mengerunkan UMNO ... Segala tomahan dan fitnah di lemparkan terhadap Mat Sabu majoriti perwakilan tidak mudah termakan. .. Para perwakilan mengamalkan politik realiti bukan politik ilusi.

31 comments:

  1. Syukran...syukur. Tahniah juga kepada ahli jemaah orang kita dalam PAS yang bertungkus lumus mengangkat Imam kita Mat Sabu kekal menjadi pemimpin tertinggi. Semoga perancangan jemaah...niat yg ikhlas..wilayah jemaah akan bakal membesar di tanah ini.
    Majlis dan doa di hari Asyura yg lepas dimakbulkan...
    Segala pujian terhadap pemimpin imam melayu. Semoga Allah menagngkat jemaah kami suatu hari. Pujian ke atas ahlul bait ..ya hussien..
    Tahnian Imamul Syeikh Mat Sabu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kempunan lagila umno nak ber-UG....kuang..kuang...kuang...

      Delete
    2. Macai 19.38.. Keturunan makan taik.. Dok bwh mangkuk tandas.. Kesian.. umno dan bodoh bersama selamanya..hu..hu..hu.

      Delete
    3. 19:38..... terimalah kenyataan yg pas tak akan bersekongkol dengan umno. Masih ramai orang yang sayangkan pas. Tuduhan fithan kepada mat sabu sebagai syiah adalah amat berat dan dosanya akan berkekalan sehingga ke hari akhirat..... dan dosa itu tidak akan pernah luput dan percayalah ia akan menghantar saudara ke neraka jahanan. Allah tidak pernah berbohong dalam kitabnya Al-Quran tentang dosa pemfitnah. Rasa tidak takut dalam diri saudara dengan fitnah itu datangnya dari keimanan yang terlalu nipis dan ketidakpercayaan saudara pada hukuman Allah. Sesungguhnya balasan Allah akan datang jua.

      Begitu jugalah kepada sesiapa yang menaburkan fitnah yang sama terhadap lawan mat sabu.......

      Delete
    4. PAS memang tidak perlukan umno. Kami jemaah dalam pas pasti bhw wilayah kami akan membesar.Hanya satu tangga sahaja lagi utk imam kami Mat Sabu menerajui PAS. Kepada mereka diluar sana yang tidak tahu...kami maafkan. hanya kami sahaja yang tahu siapa sebenarnya jemaah kami.
      Segala pujian ke atas ahlulbait..

      Delete
    5. Kih kih.nie syiah mana dok membebel.kah kah kah kah.
      Syiah vietnam kot.x pon monggolia punya syiah.wakakakaka.
      Sian.bodo x ley nk ajar.

      Delete
  2. Tahiniah, teruskan perjuangan membela rakyat..

    - Mat Sabu ni pun rasanya minat Manchester United..hehe Gambar Mat Sabu bergambar dengan logo Manchester United

    ReplyDelete
    Replies
    1. Admin tolong delete komen ini,, tersalah taip pulak tadi..

      Delete
  3. Tahniah, teruskan perjuangan membela rakyat..

    - Mat Sabu ni pun rasanya minat Manchester United..hehe
    Gambar Mat Sabu bergambar dengan logo Manchester United

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang umno, marah betul kalau mat sabu menang. Tak jadi la nampaknya hasan nak masuk pas balik he he

      Delete
  4. Rasanya tajuk artikle ni pn dh x betul..unmo x naik angin satu bdn..asalkan mat sabu taw mnjaga parti pas mbwa pas ke arah lbh baik kira ok la..ubah nasib pas yg jd keldai pakatan kpd pas yg jd kuda pakatan..xdak sbb pn umno nk hangin..tngk parti pas skrg yg xdak pngaruh even dlm pakatan x mjd ancaman pn pd umno..apa pn taniah la mat sabu..jgn jd mat sapu sudah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Kalau PAS tu keldai, hang tu BABI. Haram Halal pun tak kenal. Mat Sabu tak akan jadi Mat Sapu sebab SAPU dah diambil semua oleh orang UMNO termasuklah hang. Jangan lupa BABI makan apa saja termasuk tahi.
      Nama Diyanadania, ini mesti Babi Betina @ Perempuan Jalang.

      Delete
    3. Pas tak da pengaruh?????...ye ker...ttp knp pulak parti syaitan UMNO/Bn mcm org giler talk jer nak ber UG ngan PAS......piii raahhhh...hiidung tak mancung....gigi tersorong2....jeleslah sesgt tuuuu....hihihihihihi

      Delete
    4. Mintak2 bila dah menang ni janganlah pulak biarkan bini naik pesawat peribadi pergi Qatar..... kalu buat perasmian dalam negeri tu naik aje la kereta. Tak payahlah nak naik jet peribadi pulak, ye bang mat. Jangan ikut perangai sesetengah orang tu....hehe

      Delete
  5. Syukur dan Happy. Abg Mat ni nampak aje muka serious dan bengis tapi hati dia terlalu lembut dan mudah diajak berbicara, dengan senyuman lagi. Abg Mat boleh dengar keluhan orang kampung dan orang bandar. Abg Mat tahu menyesuaikan diri dalam semua keadaan. Semoga Abg Mat akan terus berjuang untuk semua. Selamat Abg Mat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya abg mat mmg tau nyesuaikan diri. Makan dgn puak pas satu talam lauk kambing. Kalau ngan kim guan eng lauk babi pun boleh. Apa ada kesah.

      Delete
  6. Alhamdulillah.. golongan ulama' nampaknya semakin hilang pengaruhnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan hilang pengaruh... rakyat nak pas dipandu oleh pemimpin yang pelbagai upaya. Ada bijak agama, ada profesional, ada rakyat biasa, ada semua golongan. Pas utamakan bukan ekonomi atau pembangunan material semata-mata tetapi menyeluruh termasuk agama. Yang kita tak nak ada dalam Pas ialah Ulamak UG. Ulamak UG kita akan singkir jauh2 supaya mereka lari menemui rakan UG mereka

      Delete
  7. kenapa tajuk begini omakkau? kau tak suka datuk Mohd Amar ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan tak suka....tapi cara utusag dan tvGilababi mengulas macam nak Mat Sabu kalah. Bila mat sabu menang, musnahlah harapan untuk berUG....

      Delete
    2. dah kalau dato mohd amar menang geng PAS dan rakan sekutu tak suka ke?

      Delete
  8. Angin satu bdn??xnmpk pn prubahan besar yg mat sabu buat dkt mlysia ni..lbh truk parti pas dhina dap ada la..parti pas dh xdgr suara dlm pakatan ada la..pas dtndas dan anak tiri kan ada la..mcm xkna ja tajuk nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nampak???...korang mmg tak nampak.....tahi lembu kat batang hidung korang pun kau tak nampak...nak cerita aper lagi.....hhihihihihihi

      Delete
    2. Betina ni tak nampak sebab dia Amno atau Pas UG.... Orang Amno atau Pas UG memang tak pernah nampak jasa Mat Sabu dalam Pas. Sebelum betina ini lahir, mat sabu dan bersusah payah memajukan Pas.....dan sekarang betina ini mempersoalkan pula peranan Mat sabu... Eloklah kalau betina ni naik jet peribadi pergi ke Qatar nun

      Delete
    3. Macam la kat kelantan ngan kat kedah dulu Pas ada bagi apa2 jawatan kat orang DAP atau PKR!!!!

      Delete
  9. Rogayah Ghaany..anda bukan lah perempuan tetapi betina ...mcm lombu betina yg ada tgh ldg tu.. Kena tunggu lombu jantan umno dtg menenggek kau....

    ReplyDelete
  10. Rigayah yang MCA hina UMNO kow tak kesah pun. Bukan setakat MCA hina UMNO shj malah menghina islam dan hukum hudud tapi apa yg macai katakan kepada MCA siap sokong MCA lagi. Kalau aku katakan hangpa ini gulungan munafik hangpa marah tapi sifat2 orang munafik jelas ada pada siri hangpa. Tak tau lah apa nak jadi kepada islam tajaan UMNO ini. Kalau betol nak peejuangkan islam berjuang sunguh2 tak kira siapa walaupun rakan seperjuangan. Ini tidak bila MCA peetikaikan hudud sepatah kata oun tak keluar dari pemimpin UMNI dan macai UMNO seolah olah bersetuju apa yg MCA kata. Kata dulang paku serpih mengatakan orang dia yg lebih. Belah lah kow gayah. Kalau dah macai sampai mampos pun tetap macai spisis clouse minded buta kayu dan buta hati.

    ReplyDelete
  11. biarlah mereka mengutuk, mencaci dan mencerca mu... Sesungguhnya orang orang yang berpesan dengan kebenaran penuh dengan kesabaran Allah jua yang yang memelihara mu. HAK PASTI MENGATASI KEBATILAN.

    ReplyDelete
  12. Nak kata mat sabu tak bawa perubahan.najib tambah hutang negara rm 300bilion apa perubahan yg dia buat kat malaysia.

    ReplyDelete
  13. Depa bukan memgata tapi memberi nasihat dan peringatan. Terimalah seadanya buang yg keroh ambil yg jernih jgn buang yg jernih ambil yg keroh. Pemikiran sonsang jangan sekali diamalkan kerana dia boleh menyesatkan kehidupan. Dlm politik pun sama kita kena melihat kehadapan bukan melihat kebelakang

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...