Thursday 21 November 2013

MACAM MANA PARA PEMIMPIN UMNO/BN TAK NAIK ANGIN SATU BADAN .... KERAJAAN PR SELANGOR BELANJA WANG RIZAB NEGERI SEBANYAK RM430 JUTA UNTUK FAEDAH DAN KESENANGAN RAKYAT RUPANYA!!!!!


RM150 juta untuk Pembinaan Jambatan Ketiga Klang ... RM100 juta untuk Pembinaan Rumah Mampu Milik .... RM50 juta untuk Pembangunan Usahawan Dan Pemberdayaan Belia .... RM50 juta untuk Pembinaan Bangunan Sekolah ... RM50 juta untuk Pembangunan Desa .... RM30 juta untuk Pemberdayaan Wanita.

Ini semua dari wang rizab negeri yang berjaya dikumpul apabila ketirisan dan penyelewengan berjaya di bentras.

Ini bukan wang yang dipohon dari Kerajaan Pusat .. Ini wang dari kocek Kerajaan PR sendiri.

Bertambah meroyan dan naik angin satu badanlah para pemimpin dan juak-juak UMNO .. Sebab jelas sekali Kerajaan PR Selangor terlalu jauh lebih baik, cekap dan amanah dalam mengurus tadbir kerajaan negeri Selangor.

Omak Kau ramalkan jika cara begini berterusan maka terlalu sukar UMNO/BN nak rampas kembali Selangor kerana dulu Najib Razak pernah menyuarakan secara terbuka jika pada PRU 13 lalu UMNO/BN gagl rampas kembali Selangor alamatnya terlalu sukar tugas untuk merampasnya kembali paling kurang dalam tempoh 3 pilihanraya umum.

Tanda-tanda kata-kata Najib Razak menjadi kenyataan dan realiti sudah mula kelihatan.

6 comments:

  1. TERBAIK!!! Syabas DS Kalid Ibrahim...

    ReplyDelete
  2. Mimpi disiang harilah kalau umno ada niat nak takluk dan menjarah hasil mahsul selangor..selangor di bawah pr memang terbaik.

    ReplyDelete
  3. makin susah la noh nak capai cita2 menjadi MB selangor

    ReplyDelete
  4. Rizab dah dekat rm3 blion mana tak meroyan puak2 umno ni.terlepas la nak kembungkan poket menteri lembu tu.kahkahkah

    ReplyDelete
  5. Kesian den kat anak Ali, melopeh & melopong dio. Apo nak dibuek layi, tak dapeklah den nak menolongnyo

    ReplyDelete
  6. Kalaulah aku jadi em bi boleh buat macam-macam. Buat pusat sembelih babi macam yang kawan-kawan kita tengok kat German, boleh buat projek salur air dari Pahang (kontrak aku punyalah), boleh buat banyak padang futsal , boleh buat rombongan ke Amerika tarik pelabur, boleh bagi kain batik kat orang-orang bengong kat kampung-kampung, boleh buat projek bela udang macam kat kerpan, oii macam-macamlah. Itu belum rawatan botox kat dada biniku, belum lagi pergi disneyland anak beranak. Huii rugi tak jadi embi!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...