Tuesday 26 November 2013

LAGI FITNAH OLEH MACAI UMNO DI KESAN ... TUDUH TAZKIRAH INI BERLAKU DI SURAU-SURAU NEGERI YANG DI TADBIR PAKATAN RAKYAT.


Inilah tahap mentaliti dan pemikiran yang dimiliki oleh macai-macai totok UMNO .. nak berhujah secara ilmiah dan berhemah memang tidak mampu .... nak berdebat secara fakta tiada keupayaan langsung maka cara yang mudah dan mampu mereka lakukan ialah membuat fitnah jahat dan jijik tanpa ada perasaan malu dan takut pada dosa malahan amat berasa megah dan bangga.

Salah satu fitnah yang berjaya di kesan oleh Omak Kau ialah gambar kartun kononnya suasan ini berlaku di surau negeri yang di perintah Pakatan Rakyat.

Dicabar kemukan bukti dengan rakaman gambar .. taubat lahom tidak mampu ... oleh itu buat kartun untuk fitnah dan menipu.

FITNAH DAN TIPU AMAT CUKUP SINONIM DENGAN UMNO.

5 comments:

  1. Macai ni cikgu otak masuk air

    ReplyDelete
  2. Macai ni cikgu ahlul neraka jahanam

    ReplyDelete
  3. Fitnah merupakan denyut nadi puak UMNO, tanpa fitnah maka terhenti nadi dan jadi mendiang lah pulak, as simple as that!

    ReplyDelete
  4. Macai LEMVUNO ni mmg tahap bangang gaban....x malu lgsung dgn diri sndiri....dan biasa mentekedarah duit haram...ini la jadi nye...

    ReplyDelete
  5. Habis rakyat dapat dosa kerana subahat dan mengiyakan taburan fitnah fitnah kotor dan jijik rekaan umno.Kalau mash ada melayu percaya, ingat semua akan di soal akhirat nanti. Jangan percaya orang Islam jikalau dia tak sholat lima waktu dan tak mahu hukum. hudud.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...