Thursday 21 November 2013

PEMBANGKANG PONTENG HADIR PERSIDANGAN DUN SELANGOR!!!!!


Pagi ini apabila Omak Kau membuat liputan persidangan DUN Selangor terkejut besar apabila mendapati sejumlah besar ADUN pembangkang yang di kepalai sendiri oleh Ketua Pembangkang DUN Selangor ADUN Sungai Burung Datuk Mohd Shamsuddin Lias tidak menghadirkan diri ketika perbahasan berjalan lancar dan rancak.

Sebab itu ketika pihak pembangkang bangkit untuk mendapat jawapan dan penjelasan dari barisan Exco Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat Selangor yang dipimpin YAB Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mulalah merapu meraban.

Bila pihak kerajaan memberikan penjelasan ponteng ... Ini dinamakan makan gaji buta.
PRU13 lalu  menyaksikan UMNO/BN memperoleh 12 kerusi DUN Selangor, dan jumlah ini berkurangan berbanding 20 kerusi yang diperoleh BN semasa PRU12.

Mereka yang tinggal adalah Adun Kuang Abdul Shukur Idrus, Sulaiman Abdul Razak (Permatang), Jakiran Jacomah (Bukit Melawati), Halimaton Saadiah Bohan (Kota Damansara), Shahrum Mohd Sharif (Dengkil), Mat Nadzari Ahmad Dahlan (Batang Kali), Kamarol Zaki Abdul Malik (Sungai Air Tawar) Datuk Rosni Sohar (Hulu Bernam), selain Budiman, Amiruddin dan Mohd Shamsudin.




4 comments:

  1. elok la ponteng pun. masuk pun bukan bagi faedah kat rakyat selangor

    ReplyDelete
  2. haiyoo.. itu parlimen kalu MP PR suma ada datang ka?

    ReplyDelete
  3. Nampak tak kat mana tempat2 wakil dari bn..semuanya tempat melayu hutan..kahkahkah

    ReplyDelete
  4. Mereka sedang brain storming nak bagi alasan penggunaan jet yg boleh memuaskan hati rakyat.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...