Wednesday 27 November 2013

INILAH WAJAH SEPASANG SUAMI ISTERI YANG MENGURUNG RAKYAT MALAYSIA SEBAGAI HAMBA PSIKOLOGI DI LONDON LEBIH KURANG 30 TAHUN LAMANYA.



Ini adalah gambar pertama suami isteri dituduh mengurung tiga wanita di sebuah rumah di London sebagai hamba selama lebih daripada 30 tahun.

Aravindan Balakrishnan dan isterinya  Komrad Chanda dilihat di suatu inkues pada tahun 1997 mengenai kematian salah seorang dari pengikutnya Sian Davies.

Chanda digambarkan di kerusi roda dengan suaminya berdiri di sebelah beliau.

Balakirshnan - yang memanggil dirinya Komrad Bala - telah ditangkap minggu lalu bersama-sama dengan isterinya kerana disyaki terlibat dalam kesalahan perhambaan psikologi lebih dari 30 tahun dan imigresen.

Polis berkata, mereka berjaya membebaskan tiga wanita .. seorang darinya ialah warga Malaysia berumur 67 tahun dipercayai Siti Aishah Abdul Wahab.

Aishah belajar di sebuah sekolah antara yang paling elit di Malaysia, Kolej Tunku Kurshiah Seremban dan mendapat anugerah biasiswa Komanwell untuk belajar dalam bidang Juruukur Bahan di London.

Dia berlepas ke Britain pada tahun 1968 bersama tunangnya dan berhasrat untuk mencapai cita-cita untuk keluarga tetapi kemudiannya terlibat dengan kegiatan politik melampau yang menyebabkan dia melupakan segala-galanya untuk mengikut ajaran Maoist.


Dia terpengaruh dengan Aravindan Balakrishnan dan rakannya, Chanda, yang telah ditangkap minggu lalu atas dakwaan menahan tiga wanita tanpa kerelaannya melebihi tiga dekad di London.

8 comments:

  1. Dapat didikan bagus.Otak bijak...tapi dibodohkan dek keling paria. Pengajaran kepada kita Ahli PAS. Jangan mudah dibodohkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helo anon 11:10
      Buat pengajaran yang macam mana ? Keling paria ada ramai dalam UMNO Baru maka sudah sepatutnya ahli parti itu yang perlu ambil iktibar dari kejadian yang ditanggong oleh nenek siti aisyah.

      Tanyalah pada ahli UMNO Baru, apa yang mereka dapat selama menyokong Tun M selama 22 tahun...?

      Sekarang Najib pula nak tunjuk lebih hero dari Tun M dengan menambah hutang negara demi memenuhi segala kehendak isterinya.

      Tanya lagi pada ahli UMNO Baru sepanjang menyokong Najib jadi pm apa yang mereka dapat untuk diwariskan pada anak cucunya ?

      Pasti mereka jawap dengan bangga bahawa mereka wariskan pada anak cucunya dengan cukai GST.

      Macam haramjadah..!

      Delete
    2. UMNO DULU ADA MENTERI MIC SAMMI VELLU... SEKARANG ADA MENTERI HINDRAF.. BEGITU SENANG UMNO DIBODOHKAN...

      Delete
    3. INI SORANG LAGI MACAI BODOH UMNO,KENYATAAN TAK PAKAI OTAK.BENDA INI TIADA KAITAN DENGAN PAS PUN.

      Delete
  2. Umono haramjadah.

    ReplyDelete
  3. Minah ni lari ke England . Geng Hisamuddin Rais beruk. Hisamudin kena siasat berkomplot.hihi. Jadi perempuan sundal mudin la ni.
    Otak komunis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 20:10
      Kau tulis ikut sedap jari kau saje, buat tuduhan tanpa fakta dan bukti. Kau ni geng papagomo ke ?

      Delete
  4. yg suami tu mcm yahudi jee

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...