Thursday 4 October 2012

KISAH BENAR!!!!!.. NAJIB BARU SEDAR YANG ANAK-ANAK MUDA TOLAK BELIAU!!!!..TIDAK SAMPAI SATU JAM BERSIARAN DALAM GOOGLE HANGOUT TANYA NAJIB BAJET 2013 TERUS DIPADAMKAN!!!!



Dulu apabila Datuk Seri Anwar Ibrahim berinteraksi dengan rakyat terutamanya dari kelompok anak-anak muda melalui Google Hangout, sambutan yang diberikan amatlah memberangsangkan.

Ianya berjalan secara langsung tanpa ada gangguan maupun dipadamkan dari tontonan umum.

Apabila melihat sambutan yang diberikan oleh anak-anak muda  kepada DSAI cukup mengkagumkan maka Najib Razak cuba ambil peluang ini untuk membuktikan yang beliau sememangnya diterima oleh golongan anak-anak muda. Lebih-lebih lagi setelah pengumuman rebet RM200 untuk pembelian talipon pintar (Smartphone). Ini ditambah kuatkan lagi dengan kenyataan Ketua Pemuda UMNO Malaysia Khairy Jamaluddin yang lebih 50% anak-anak muda sudah bersama-sama dengan UMNO/BN.

Keputusan Pemilihan Raya Kampus IPTA yang dianggap memihak kepada Pro-Aspirasi cukup memberikan angka dan fakta, anak-anak muda dikalangan warga menara gading sudah mula mendakap perjuangan yang dibawa UMNO.

Yang ramai berinteraksi melalui Google Hangout ini sudah semestinya dari warga menara gading.

Yang paling menariknya ialah tidak sampai 1 jam berinteraksi, rancangan Tanya Najib Bajet 2013 terus dipadamkan untuk tontonan umum sebaliknya dijadikan acara "Private".

Puncanya ialah golongan yang meyampah, meluat dan benci kepada Najib Razak jauh melebehi yang menjulang dan memujanya.

Demi menggelakan dirinya dari dimalukan lebih teruk dan hina, terpaksalah ianya diprivatekan dari tontonan umum.

Ini memberi bukti yang jelas kepada Najib dan UMNO bahawasanya rebet RM200, Kad Mahasiswa 1M'sia, BR1M  RM500, kemenangan hebat dalam Pilihanraya Kampus serta kenyataan KJ tidak diterjemahkan dalam bentuk sokongan dan sudah pasti dalam bentuk undi pada PRU 13 nanti.

Golongan cerdik pandai anak-anak muda sudah meluahkan rasa tidak puas hatinya cara Najib Razak mentadbir negara.

ANAK-ANAK MUDA MELUAT DAN KECEWA APABILA NAJIB RAZAK GAGAL HADIRKAN DIRI UNTUK BERBAHAS, BERDEBAT SERTA MEMPERTAHANKAN BAJET 2013NYA DIPARLIMEN PADA 1HB OKTOBER 2012 YANG LALU DENGAN DATUK SERI ANWAR IBRAHIM.

ANAK MUDA MAUKAN PEMIMPIN YANG BERANI UNTUK BERHUJAH, BERBAHAS DAN BERDEBAT SECARA BERDEPAN DAN BUKANNYA SEKADAR HEBAT DAN GAGAH TERLOLONG TERLALAK SECARA JARAK JAUH.

AMAT SESUAI DENGAN TAJUK PROGRAM.. HANG LEPAS ITU TERUS OUT!!!!!

10 comments:

  1. ko tu yg penipu..aku bukak ok jer...dasar penghasut+pendengki negara...hohoho

    ReplyDelete
  2. Hehehehe klau ok nape ko singgah sini..sakit mate kapew lu neh~

    ReplyDelete
  3. nak tgok sama da btol or x..mata xskit pon jd skit laa weee

    ReplyDelete
  4. banyak nyer dislike----->>>>>>
    https://www.youtube.com/watch?v=H25VdjfAWaM

    ReplyDelete
  5. Nabi perjalanan dakwah pun dulu dihentam..inikan pula umat Islam biasa seperti Najib..tapi gua respek kat dia sebab tak penah melenting..cool..itulah sifat terpuji yg aku nmpk pada diri PM ni..yg lain xyah sebut lah malu..Anwar Ibrahim..aduii..malu omak nk koba..xbersih, pengotor, pengamal mende2 songsang, hina agama Islam, sokong gejala murtad orang Islam, LGBT...aduii buruk muko omak..heheeee..xpelaa anwar..ko cananglah satu dunia pun..jika Allah tak redha, xkan berlaku lah apa yg korang ingin dan fikirkan..aku yakin BN semakin kukuh..tu xsebut lagi pasal nik aziz, hj hadi, wan azizah, anak dia..adui semuia kroni makan duit rakyat ni..azmin ali, mat sabu, badrul amin, anak nik aziz, sorang lagi..lupa..hampir kurang siuman..nizar..zuraidah, ahh banyaknya pemimpin cabukk..satu lagi yg byk duk dislike tu budak2 tak cerdik..kalau cerdik pun taksub..emo..kire bodo jugoklaa kesimpulannya..

    ReplyDelete
  6. si bahalul (13.07) tu bukak hang out yang bulan lapan dulu kot tu pasal dia tak tau perkembangan terkini tu... hwah hwah hwah ... tak pun dia tak faham apa makna dislike tu ..

    benci kat si bahalul anak si bangang

    ReplyDelete
  7. aduhhh...najib nape la awk x berani datang dewan parlimen mase pembentangan bajet oleh DSAI...apesal takot nk dtg sedang anwar sanggup hadapi cemuhan hinaan najib mase dia bentang kn bajet tu hari alahaiii penyokong umno sedar lah dari lamunan sape anak jantan sekarang ni....hahaha

    ReplyDelete
  8. Najib dan penyokong UMNGOK mmg bacul. Telor masuk dalam bila berdepan. Main menyalak macam anjing dia mokcik azalina MP Penyamun ( ops pengerang). Kaki cilok duit rakyat. Skrg jadi panglima depan2. Atuk najib ko penakot lari ngan kak mah....huhuhu

    ReplyDelete
  9. suka makan roti takde telor

    ReplyDelete
  10. Bukan roti takde telur bro, tapi roti CANAI takde telur. Kat Pahang sana, roti canai takde telur ni dah di sinonimkan dengan ROTI NAJIB, kerana takde telur (bukan Najib Razak, tapi Najib yang berkayu empat dengan Alt-hantuya dari Monggeli--a). Dengar-dengar dongengan, kat Port Dickson Najib (bukan anak Razak) ni pun menggeli-a jugak.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...