Tuesday 2 October 2012

PARTI GERAKAN YAKIN AKAN RAMPAS PARLIMEN BERUAS DAN TELUK INTAN DAN MAMPU PERTAHANKAN PARLIMEN SIMPANG RENGGAM!!!!!.. INI BUKAN CAKAP KOSONG ANGAN-ANGAN MAT JENIN!!!!.. GAMBAR SEBAGAI BUKTI BEB!!!!.. HABISLAH DAP/PR DIPULAU PINANG!!!!PARTI GERAKAN SUDAH BANGKIT DAN DITERIMA RAKYAT SERTA MEMPEROLEHI SOKONGAN PADU DARI AHLI-AHLINYA!!!!!



Presiden parti Gerakan Tan Sri Koh Tsu Koon pada 30hb September 2012 yang lalu mensasarkan untuk memenangi semula kerusi parlimen di Beruas dan Teluk Intan di Perak, di samping mempertahankan kerusi Simpang Renggam di Johor.

Bekas ketua menteri Pulau Pinang itu berkata, misi utama Gerakan ialah mempertahankan kerusi yang dimenangi oleh Barisan Nasional (BN) pada tahun 2008 dan memenangi seberapa banyak kerusi.

"Pada pilihan raya 2008, Gerakan telah memenangi dua kerusi iaitu Gerik dan Simpang Renggam.

"Bagaimanapun, kita sudah berbincang dengan Umno yang mahu bertanding di Gerik, dan kita cuba mendapatkan kerusi Taiping, di samping Beruas dan Teluk Intan di Perak," kata Koh dalam sidang media selepas tamat mesyuarat agung parti tersebut, hari ini.

Koh berkata, beliau yakin untuk Gerakan menang di Beruas dan Teluk Intan memandangkan pada pilihan raya yang lalu, calon Gerakan tewas dalam jumlah majoriti kurang daripada 1,000 undi.

BELIAU BUKAN CAKAP KOSONG BEB!!!!.. CAKAP BELIAU INI BERISI DAN ADA SOKONGAN GAMBAR SEBAGAI BUKTI!!!!... LIHAT GAMBAR PERSIDANGAN TAHUAN GERAKAN YANG DIADAKAN SEMALAM!!!.. CUKUP PENUH BERISI PARA PERWAKILAN MENDUDUKI KERUSI!!!!..

OOPPSSS!!!!.. ALAMAK!!!!!.. TERSALAH MUAT NAIKLAH...MAAF DIPINTA KEPADA SEMUA PENGINTAI, PENJENGUK, PEMBACA DAN PENGKRITIK BLOG INI KERANA KESILAPAN ADMIN MUAT NAIK GAMBAR YANG SALAH UNTUK MENYOKONG KEYAKINAN TINGGI MELANGIT PRESIDEN GERAKAN INI.

RUPA-RUPANYA,  BELIAU BERCAKAP LANGSUNG TIDAK CERMIN DIRI TERLEBIH DAHULU.

5 comments:

  1. perrrrliiii nampaak!!!!!

    ReplyDelete
  2. bukan perli tapi kasi depa sedar diri...jenis makhluk tak sedar diri depa ni..

    ReplyDelete
  3. ni yg nak balik simpang renggam bg dorg kalah....kahkahkah....

    ReplyDelete
  4. klu gerakan xyah la nk merapu... next pru... 1/2 kerusi pn blum tau dpt...ha...ha...ha...

    ReplyDelete
  5. Kalau sokongkan parti-parti mengikut bilang kerusi yang hadir dalam ceramah dah lama Kelantan dah Pulau Pinang hanyut!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...