Monday 1 October 2012

PROGRAM KEM KESIHATAN OLEH DR V.NEDUNCHELIAN BERSAMA MR.RAVI BERJAYA DAN MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT...PERCUBAAN SAILANG YANG DILAKUKAN OLEH BN DI LOKASI BERHAMPIRAN GAGAL MERANTAI PENDUDUK-PENDUDUK UNTUK HADIR KE PROGRAM TERSEBUT!!!

Berikut adalah paparan gambar-gambar bukti percubaan menyailang yang dilakukan oleh BN kepada Program Kebajikan Kem Kesihatan dimana sebuah lori datang dilokasi berhampiran tapak program untuk mengagih-agihkan beras kepada penduduk setempat dengan tujuan menghalang penduduk- penduduk untuk hadir ke Program Kem Kesihatan yang dianjurkan bersama Dr.Nedu dan Mr.Ravi.

Omak difahamkan penduduk-penduduk yang datang untuk mengambil beras percuma itu telah dipaksa memakai baju merupakan TShirt 1Malaysia dan beratur panjang dalam keadaan berpanas.

See to believe..hahahahaha..lihat sendiri bagaimana BN menggunakan idea memualkan lagi menjijikkan dengan mewajibkan penerima bantuan menggenakan baju 1Malaysia.


Bagaimanapun segala halangan tidak mematahkan semangat team-team kerja Program Kebajikan yang diketuai oleh seorang Doktor gigi yang tidak perlu disangkal lagi dengan kewibawaan beliau iaitu Dr. Nedunchelian dalam misi-misi kerja amal dengan dibantu oleh doktor-doktor terlatih dan barisan AJK-AJK yang terlibat.

Program Kem Kesihatan ini telah mendapat pujian dari YB Dr.Rani Osman disifatkan ADUN Meru yang sudi hadir meninjau gerakkerja yang dilakukan di dalam program tersebut. Dikesempatan itu YB Dr. Rani sempat berkenal mesra dan bergurau senda dengan penduduk-penduduk setempat..




Tanpa diumpan dengan beras dan Tshirt percuma, program kem kesihatan itu telah mendapat sambutan yang menggalakkan juga telah dimeriahkan dengan kehadiran Tuan Azizi Ayob merupakan Ketua Cabang PKR Kapar bersama barisan AJK-AJKnya, tak lupa juga kehadiran amat bermakna oleh Ketua Cawangan PAS Taman Cempakasari Kapt. Baseri bersama isteri.

Segala penat lelah yang terpancar diwajah petugas-petugas program terubat dengan sambutan yang amat menggalakkan ini.. Tahniah diucapkan kepada Dr.Nedunchelian ams, Mr. Ravi dan doktor-doktor yang sudi memberikan perkhidmatan percuma bersama team gerakkerja Ketua Kominiti Kaum India Selangor.

Inilah dia contoh pemimpin yang meresapi semangat dan roh perjuangan tema Hari Kemerdekaan Ke-55 Pakatan Rakyat.. "SEBANGSA, SENEGARA DAN SEJIWA".

Pemimpin yang menangkat martabat negara sambil menganggap semua manusia ini hanya dibezakan dengan kumpulan darah dan bukannya Agama dan Bangsa.

DARI RAKYAT DIA DATANG... KEPADA RAKYAT DIA MENYUMBANG.. BUAT DR. NEDUNCHELIAN AMS..TAHNIAH DARI OMAK KAU!!




No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...