Wednesday 5 December 2012

BERITA GEMPAR BERGAMBAR!!!!.. PASCA PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2012....DSAI KINI SUDAH DITOLAK RAKYAT!!!!.. PERJUMPAAN BELIAU DENGAN AHLI JKKK SELANGOR PAGI INI KENA BOIKOT HABIS?????


Ingatkan apabila Datuk Seri Anwar Ibrahim, bakal Perdana Menteri ke-7, Malaysia, diserang bertubi-tubi dan bertali arus tanpa henti di Perhimpunan Agung UMNO 2012 di PWTC oleh para pemimpin dan perwakilan UMNO, dengan diberi liputan meluas dan secara langsung disemua media milik dan kawalan UMNO/BN, sokongan rakyat terhadap beliau akan mengucup dan merudum?

Sebaliknya makin diserang dan difitnah lagi ramai yang datang dan berhijrah.

Malam tadi diceramah Jelajah Merdeka Rakyat Gombak, ribuan yang hadir walaupun disekat dan diganggu kacau sampai berlaku pertumpahan darah oleh juak-juak UMNO yang biadap.

Kini suasana meriah juga berlaku diperjumpaan beliau dengan ahli-ahli Jawatan Kuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampong (JKKK) Selangor.

TANYA SAMA NAJIB MENGAPA KAU GOYANG... NANTI JAWAB NAJIB PUTRAJAYA NAK HILANGGGGGGG.,

3 comments:

  1. hancurkan puak2 zalim dgn pemimpinnya sekali... REFORMASI...

    ReplyDelete
  2. aku doakan dsai pm malaysia ke7,insyakALLAH!!!

    ReplyDelete
  3. zaman ini adalah zaman kebangkitan rakyat....tak sah la dok cong apa pun rakyat dah tak makan saman...Insyaallah amnobn akan hilang buatselama-lamanya dari sejarah malaysia.muhidin kubur panjng kedah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...