Thursday 6 December 2012

JOM LIHAT KEHEBATAN DAN KECANGGIHAN ILMU PERUBATAN DINEGARA KITA....KENA 9 JAHITAN DIKEPALA BOLEH SEMBUH TAK SAMPAI 24 JAM TANPA ADA KESAN JAHITAN PUN!!!!!.. MALAYSIA BOLEH!!!!


Gambar di atas ialah gambar Mohd Faizaruddin bin Mustafha, Ketua Penerangan Pemuda UMNO Cawangan Batu 8, Gombak yang dikatakan bersama kumpulannya telah mengganas di ceramah Jelajah Merdeka Rakyat Gombak semalam.

Faizaruddin dilaporkan telah menerima sembilan jahitan setelah dibaling kononnya dengan batu oleh penyokong Pakatan Rakyat yang menghadiri ceramah tersebut.

Menurut Faizaruddin, serangan dicetuskan oleh penyokong Pakatan Rakyat yang menyerang kumpulan Pemuda UMNO yang berdiri di hadapan Bilik Gerakan UMNO dan menjerit ke arah Anwar Ibrahim "TIPU".


Pada masa yang sama, di Bilik Gerakan itu sedang berlangsung program anjuran Pemuda UMNO.


CERITA SEBENARNYA SATU DUNIA DAH TAHU....SIAPA YANG GANGGU KACAU CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT GOMBAK.

TAPI YANG PELIKNYA.. KATA KPALA LUKA PARAH KENA 9 JAHITAN TAPI BILA DILIHAT LANGSUNG TIDAK NAMPAK ADA KESAN WALAUPUN 1 JAHITAN.

LUKA DIKEPALA LEBIH MERUPAKAN SATU KESAN CALAR JER NAMPAK.

INILAH DIA APABILA JENIS PENIPU NAK TUTUP PEKUNG MALU YANG DIKETUAI OLEH KETUA PEMUDANYA MEGAT DZULKARNIAN A/L OMAR DIN.

3 comments:

  1. aku ni keturunan magat sampai mati pun tak mengaku dia ni sama keturunan ngan aku. buat malu je...

    baru belajar silat selangkah dua dah nak letak anak nama megat. tak sedar diri...~ aku tak halalkan depa guna nama sama dengan tok nenek aku.

    ReplyDelete
  2. dlm langkah persilatan tak diajar ke cara2 nak mengelak dr balingan batu?

    ReplyDelete
  3. macam mana saya nk elak.. silat pakai batu pakcik belum ajarr.. kah3.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...