KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 4 December 2012

BERITA YANG MENGEMBIRAKAN RAKYAT!!!!...AKUR DENGAN ARAHAN KERAJAAN PKR/PR SELANGOR....KAMERA AES DI LEBUH RAYA SKVE DICABUT !!!!


Rakaman gambar para petugas dari pengendali kamera AES @ kamera 1m'sia  sedang mencabut kamera berkenaan di lebuhraya SKVE atas arahan Kerajaan PKR/PR Selangor dibawah pimpinan YAN Tan Sri Datuk Seri Abdul Khalid Ibrahim.

Dua minggu diberi tempoh, kalau gagal roboh atau cabut kamera AES yang hirup darah rakyat itu makan kerajaan negeri akan lakukan sendiri.

Alhamdulillah, akhirnya mereka akur jua.

HIDUP KASE!!!!... HIDUP RAKYAT!!!!... HIDUP PAKATAN RAKYAT!!....SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT.

15 comments:

  1. pemuda umno,pukida,perkasam x nak menyalak?

    ReplyDelete
  2. barua 1 Malaysia ni tak boleh pasang kamera nnt dia buat mobile pulak... sial betul lah diorang nih... puuiii

    ReplyDelete
  3. Pukida hahahahahahahahahhahahahahaha

    ReplyDelete
  4. mobile kalau dilaksanakan oleh Peronda Lebuhraya, Polis Trafik atau JPJ tak ada masalahnya. Yang jadi masalah jika penguatkuasaan tersebut dijalankan oleh pihak swasta. Dah tu kroni plak tu.

    ReplyDelete
  5. Kat Highway PLUS Kajang tu x di turunan skali ko?

    ReplyDelete
  6. Syabas Kerajaan Selangor..!!!

    ReplyDelete
  7. Hidup Pakatan Rakyat. Rakyat Selangor bertuah kerana MB Tan Sri Khalid bijak mentadbir negeri dengan cemerlang. Yang bodoh dan bahlul serta bangang ialah anak Chua Soi Lek...tak habis2 isu talam. Muka macam bapok dan dapat jawatan kerana bapa ada skandal dengan betina...Malulah sikit.. MCA..isu lembu.. Dan rasuah lain kamu diam.

    ReplyDelete
  8. geng pemuda umno, pukida dan pukisam mesti buat sesuatu.. demo kat dpan kamera aes.. hahahaha..

    ReplyDelete
  9. bila dicabut? ada je pagi tadi...

    ReplyDelete
  10. ade yg kate gambar ni diorang tgh pasang.. bukan tgh cabut. haha...

    ReplyDelete
  11. Aku hari2 lalu jalan ni, ada je AES ni, mana ada turun.. mgkin dorg tengah buat penyelenggaraan. Lain kali selidik dulu betul ke x, jgn main terjah je.

    ReplyDelete
  12. Tipu...mana ade diorg cabut.
    Pagi tadi ada lagi...

    ReplyDelete
  13. Kalau ye pun nak adakan AES selaraslah dulu semua jalan raya, sampai sekarang ada lagi kawasan 60km/jam, jerking kereta, jangan risau saya tidak akan mengundi kerajaan yang kejenya mengayakan krono kroninya

    ReplyDelete
  14. Kenapa kerajaan dah takdak duit sangat ke nak pasang sendiri kamera sampai kena ambil syarikat swasta untuk mengendalikannya, bau ikan lah, apa kata kita tukar kerajaan, kita tengok apa kerajaan baru boleh buat, keraajaan lama dah tak relevan

    ReplyDelete