Tuesday 4 December 2012

CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT GOMBAK DICEMARI DENGAN GANGGUAN MELAMPAU PEMUDA UMNO GOMBAK DIKETUAI MEGAT DZULKARNIAN OMAR DIN... ADA PENYOKONG PR LUKA KENA RODOK DENGAN SENJATA TAJAM!!!!!


Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat Gombak, sebentar tadi telah dicemari dengan serangan balingan batu,gangguan provokasi dengan hamburan kata-kata nista maki hamun sehingga ada penyokong Pakatan rakyat yang kena rodok dengan senjata tajam.

Kerja samseng yang tidak bertamadun dan beradap ini dikepalai oleh Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak Megat Dzulkarnian anak lelaki kepada Omar Din.

Difahamkan dia telah menggunakan khidmat dari para penuntut silat licah..

Ketika artikel ini ditulis suasana disana masih tegang tetapi terkawal dengan kehadiran FRU yang pada awalnya hanya memerhatikan saja gelagat samseng juak-juak UMNO ini dari jauh.

Hanya apabila ada berlakunya insiden sampai menumpahkan darah barulah FRU datang. Itu pun sekadar memberi benteng memisahkan kedua belah penyokong.

Walau bagaimana pun tidak kurang 5,000 orang yang hadir tanpa menghiraukan ganggaun berdarah dari samseng-samseng upahan UMNO.

14 comments:

  1. Polis bertindak begitu sajer?Ini yang geram sokmo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn terkezut laaaa bro.
      Pukol Orang Lemah Ikut Suka tu la POLIS Raja Di Malaysia skrng ni..
      ko umno umno ko ko Be End.

      Delete
  2. kenapa isu keselamatan pun ada double standard

    ReplyDelete
  3. Kami dari pemuda2 pas hanya menunggu & patuh kpd peminpin2 kami.sekiranya peminpin kami mnistihar perang keatas mereka nescaya kami akan mmerangi mereka meskipun jasad kami trbujur kaku...jngan ingat diam kami diam penakut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong..
      jihad pilihan ku tpi bukan jihad tafsiran Ulmak Melayu Nomad Otak nya koloni Be End!
      ko umno ko Be End umno ko ko ko

      Delete
  4. Jahilliyah sungguh puak2 UMNO bangsat....

    ReplyDelete
  5. Apa kecoh2 ni, yang cedera tu bukannya kena tikam tetapi 'dia tikam dirinya sendiri', nak cari publisiti konon , nak cari simpati orang ramai supaya senang nak tudoh UMNO tu samseng. Tetapi petcayalah sememangnya UMNO itu memang samseng, dulu kini dan selamanya. Semuga samseng2 tu sempat bertaubat dan kembali kejalan yang sebenar.

    ReplyDelete
  6. hahahahahahaha macam pkr buat masa demo bersih 3.0....sama je samseng jalanan + samseng upahan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tok Batin!
      kami samseng BERSIH 3.O bukan nk pukol org umno Be End tpi kami yg kena pukol dek belantan polis! kami kena pemedih mata & air asid fru!
      kami tidak dibayar upah ntk jdi samseng!
      samseng kami mahu spr jgn jdi talibarut umno yg menipu dlm plihan raya! kami samseng ntk nyahkan umno Be End dgn cra demokrtik, cara pilihanraya yg adil & bersih yg dibenarkn undang2!
      kmi jdi samseng krna umno Be End lah yg berkonspirasi memungah, merompak & menyonglap wang & harta negara kpunyaan rakyat! umno Be End lah yg mermpas tanah2 hak rakyat termsuk hak anak2 buah tok batin yg di agih2kn pd kroni & famly!
      kami samseng bukan samseng asuhan umno Be End slama 55 thn mrdeka tpi jdi spesis Umat Melayu Naif Otak nya staraf Tok Batin.
      kami samseng mohon doa pd Allah agr Allah jua selayaknya membalas kezaliman umno Be End!
      umno ko Be End ko ko umno ko Be End umno ko ko ko kp Be End.

      Delete
  7. Bapa ny dulu pernah di buang ke Pulau Jerjak krn perangai samseng ny.Pandai sungguh Omardin mendidik anak ny.Sebijik mcm perangai dia juga.

    ReplyDelete
  8. Lanchowwww la lu tok batin! Jahanam punya umno

    ReplyDelete
  9. Bekas SB pun mengaku mmg SB dan umno ni samseng. Pengkhianat. Nanti kita bawa lastik tembak je samseng yg menceroboh. Ni la.samseng umno yg dungu dan didungukan oleh bos.mereka. Ini la pengganas masa depan yg akan muncul di Malaysia. Mereka ni la bakal puak pelampau pada masa depa. Ayuh tinggalkan BN.

    ReplyDelete
  10. Peristiwa 13 mei berpunca dari UMNO. UMNO pengkianat bangsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu lah macai2nya tduh org2 PR yg buat kekecohan tu kononya utk meraih simpati!
      tepat skali pepatah melayu puaka umno dolu2!
      mengata dulang paku serpih,
      mengata org sndri yg lebih!
      ko umno ko Be End umno ko ko ko Be End!

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...