Saturday 1 December 2012

GEMPAR!!!!... SEMALAM MB PAHANG DENGAN BEGITU SOMBONG, TAKBUR DAN ANGKUH AKAN POTONG TELINGA DAN TERJUN DI SG PAHANG JIKA DAP MENANG DI PARLIMEN P89 BENTONG....HARI INI TAK SAMPAI 24 JAM DAH TAK MENGAKU PULAK DIA BERKATA SEDEMIKIAN!!!!.. SAH LIDAH BIAWAK BERBELIT DAN KAKI PENIPU BACUL PUNYA PEMIMPIN UMNO!!!!!



Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob hari ini menjelaskan bahawa beliau hanya berkias ketika menyatakan kesediaannya untuk memotong telinganya jika BN tewas di kawasan Bentong.

"Anda tahu kiasan? Dalam bahasa Inggeris kita ada pengucapan kiasan. Kita ada perumpamaan, kita ada metafora, kita ada hiperbola...

"Jadi apabila saya kata 'potong telinga saya', itu bermakna (Pakatan) tidak akan menang. Itu menunjukkan tahap keyakinan.

"Ia bukannya jika kami (tewas) mereka (Pakatan) boleh ambil pisau dan potong telinga saya secara harfiah.

"Bukan, ini adalah pengucapan kiasan – bahasa perumpamaan supaya orang-orang ini belajar bahasa Inggeris," katanya kepada pemberita di hari terakhir Perhimpunan Agung Umno ke-66 hari ini.

Dalam kenyataan semalam, Adnan menyatakan keyakinannya bahawa loji Lynas merupakan isu di Kuantan sahaja dan tidak akan menjejaskan peluang BN di Pahang dalam pilihan raya umum akan datang.

Beliau memberi contoh kawasannya di Bentong yang menurutnya tidak boleh dimenangi DAP.

"... DAP tidak boleh menang di Bentong. Tidak boleh menang. Jika DAP menang di Bentong, anda potong teliga saya, saya terjun Sungai Pahang. (DAP) tidak boleh menang," katanya semalam.

Adnan adalah ADUN Pelangai - satu lagi kerusi DUN dalam Parlimen Bentong.

MENUNJUKKAN YANG BENTONG BAKAL TUMBANG KETANGAN DAP/PR PADA PRU 13 NANTI...

CONTOH SALAH SATU  PEMIMPIN UMNO BILA BERCAKAP PAKAI KEPALA LUTUT!!!!

BILA CABARAN DISAMBUT TERUS KECUT TAKUT!!!!!

13 comments:

  1. Klu mcm tu lain kli kata la nk potong benda lbh penting......

    ReplyDelete
  2. ooiiii denan dah sendiri cakap takut pulak...ape jenis manusia putar belit takde pendirian..mcmni nk jadi mb.org2 bentong siapkan gunting ,pisau,parang dsb utk potong telingan si denan ni

    ReplyDelete
  3. potong telinga kiasan, terjun sungai pahang binatang apa pulak?

    ReplyDelete
  4. Si denan butoh memang perangai dia tak berubah..dirikan banyak2 lagi kasino di pahan..tempat menyundal.

    ReplyDelete
  5. masih duduk dalam tempurung sendiri, tak ingin tahu tentang realiti! ingin bagi tau bahawa, bentong adalah satu provokasi dari pihak yang tak peduli suara rakyat. MCA pasti mengalami kekalahan, tak perlu bahasa kiasan, kalah dengan teruk!

    ReplyDelete
  6. Dasar genster dlm umenor mg ckp mcm tu..

    ReplyDelete
  7. Aku rasa dia lebih rela potong telinga dari terpotong punca rezeki dia yang banyak rezeki haram dari yang halal tu.

    ReplyDelete
  8. Ni lah hasil didikan umno yang buat orang kampong macam aku jadi meluat..the shit so called MB want to teach us about english saying..piece of crap dude..cakap nak menang walaupun menyerlah kebodohan..kt kampong mcamni perangai kat atas pun sama..oh generasi hadapanku apalah nasibmu.

    ReplyDelete
  9. Wahai rakyat Pahang dan penduduk Bentong!
    Sebenar Adnan dah bagi tanah lombong bijih emas,besi diFelda Sg Temau, Jln Kuala Lipis Gua Musang kepada adiknya Hasnor, tapi dia pandai kelulusan diberi atas nama KSG@Khairy Ghapor lepasa lulus terus diambil oleh ADIKNYA HASNOR DATO!sekarang tak percaya pergi lah lihat tapi sekarang dah tukar nama pula, inilah perancangan yang teliti dia juga masukkan nama TMP dan MAJLIS AGAMA PAHANG sebagai sleeping partner.
    Orang Pahang patut sedar akan kelicikkan org yang benama A???? B.??? ini. Nyahkan dia didalam PRU 13 nanti.
    Diharap SPRM jgn tidur dalam hal tanah bijih ini yang jumlahnya beribu ribu ekar sehingga kesempadan PERAK?

    ReplyDelete
  10. Itu tandanya ameno dan be end sedang nazak!!! Bila kalah nanti dan tak ade projek bolehlah buat kelas tusyen PMR. Kalau Kasim Baba sendiri tak yakin orang lain lagi lah!!!

    ReplyDelete
  11. biasa la tu.. tun M pun pnh kna. itu beza org cerdik dgn org lurus bendul.. bila baca main ckp je.. hahahahhaa..

    ReplyDelete
  12. Cerdik lagi penyokong Van Giap dari penyokong Nan Ngok!!!!

    ReplyDelete
  13. Potong je lidah dier..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...