Saturday 1 December 2012

RAHSIA MENGAPA JUALAN HARAKAH DAN KEADILAN MENINGKAT SECARA MENDADAK SUDAH PECAH!!!!!!...KETUA PENERANGAN UMNO MALAYSIA TOLONG BUAT PROMOSI PERCUMA DI PWTC!!!!


Agak-agak admin inilah puncanya mengapa sejak kebelakangan ini jualan HARAKAH dan KEADILAN naik mendadak.

Rupa-rupanya Ketua Penerangan UMNO Malaysia tolong buat promosi besar-besaran secara percuma di PWTC sempenan Perhimpunan Agung UMNO 2012.

Lagi digertak dan diugut mau saman HARAKAH dan KEADILAN lagi ramai rakyat ini membacanya termasuklah ahli-ahli UMNO sendiri.

Ketika itu mereka boleh membuat penilaian dengan membaca dan berfikir. Benar atau fitnah yang dicetak dikedua-dua lidah rasmi PAKATAN RAKYAT  ini.

Ini dinamakan ugutan yang memberi untung kepada PAS/PKR/PR.

Untuk makluman Mat Maslan.. HARAKAH dan KEADILAN langsung tidak gugur bulu roma bila diugut sedemikian malahan dipersilakan dengan hormatnya.


TERIMA KASIH MAT MASLAN KERANA TOLONG PROMOSIKAN MEDIA RASMI PAS DAN KEADILAN INI KEPADA PERWAKILAN DAN AHLI-AHLI UMNO DIPWTC.... JASA BAIK BUDI ANDA YANG TAK TERNILAI TINGGINYA INI, HANYA ALLAH SWT SAJA YANG DAPAT MEMBALASNYA

5 comments:

  1. Admin jangan perasan la yang Maslan promote Harakah (jauh panggang dari api). Yang nak diterangkan oleh Maslan ni fitnah yang dibuat oleh Harakah..baca la tajuk ' Najib mesra Israil' & etc. Takkan le orang UMNO nak promote Harakah kot..agak2 la nak bercerita.

    Muktamar PAS baru2 ni mengecam Harakah..harakah tak ada 'ummph'..tak power..harakah ikut telunjuk orang luar (PKR) sebab yang banyak cerita tentang Anwar, PKR & anwarinas (orang PAS yang ikut telunjuk Anwar). Bukan orang lain yang bercerita ttg Harakah tetapi orang PAS sendiri..dalam muktamar pulak tu. Payah ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. JGN JD BODOH...MINUM ARAK KER BEBAL SANGAT NAK FAHAM NI?MMG BETUL PUN NAJIB MESRA ISRAEL...DLM TV DUK LAUNG2 PERJUANGKAN ISLAM N BEBASKAN NEGARA PALESTIN TAPI HAMPEH LAH PM KO TU...DLM DIAM DUK BERDAGANG NGAN ISRAEL ANTARANYA PRODUK GETAH DIEKSPORT KE ISRAEL ATAS SYARIKAT LATEX DISPOSABLE GLOVE,ANTARA LAIN GAK SISTEM KESELAMATAN NEGARA,KEMPEN 1 MALAYSIA...NAK SEBUT APA LAGI?...KO TU JGN JD GELAP HATI SBB MINUM BANYAK SANGAT...ORG2 PAKATAN SEMUA SIASAT DAHULU SEBELUM SEBAR BERITA NI...BUKAN FITNAH MCM PUAK2 UMNGOK YG DAH DASAR BAKAL PENGIKUT DAJJAL TU...OPPS....

      Delete
    2. Salam. Cuba la sopan sikit bahasa awak tu. Kaum2 penentang memang perangai camni eh? Pathetic.

      Delete
  2. Kelakar betul orang umno ni. Kepala macam songkok juga = dalamnya kosong!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...